سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: همه تیم‌ها در مسابقات جهانی برای کسب سکو تلاش می‌کنند و ما نیز مانند همه تیم‌ها به دنبال این مهم هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته به منظور معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، ۳۰ خردادماه برگزار خواهد شد.
آخرین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته به منظور معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، ۳۰ خردادماه برگزار خواهد شد.
تیم منتخب لیگ برتر ۲۲ به انتخاب تابناک
پرگل‌ترین هفته لیگ بیست و دوم با نتایج جالب توجه خود ترکیب جالبی برای تیم هفته ساخت.
نفرات برتر تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان و جوانان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و دانشجویان جهان پس از برگزاری مسابقات انتخاب مشخص شدند.
نفرات برتر تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان و جوانان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و دانشجویان جهان پس از برگزاری مسابقات انتخاب مشخص شدند.
از سوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو، فیض الله نفجم به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شد.
هوش مصنوعی ChatGPT که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده تیم منتخب تاریخ فوتبال را با حضور مسی، رونالدو، مارادونا، پله و چندین اسطوره بزرگ دنیای فوتبال انتخاب کرد.
دوره ملی سامان قدوس با دودلی و تردیدهای او به دلیل اتفاقات گذشته در تیم ملی ایران متوقف شده است.
فدراسیون فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که سرمربی جدید تیم ملی به زودی اعلام می شود.
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه‌نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد فردا بتوانند به پیروزی مقابل نساجی دست پیدا کنند.
سرمربی تیم ملی تکواندو با تشریح نحوه انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از برنامه های خود تا پایان سال خبر داد.
سلیمانی پیش از این هم هدایت تیم ملی را برعهده داشت و چند دوره اردوی تدارکاتی برگزار کرد. او اکنون باید تیم ملی را آماده حضور در مسابقات فوتسال آسیای مرکزی موسوم به کافا کند.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مهمی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی ارائه کرد.
فاروق حاجی‌بگیچ، مربی بوسنیایی، هدایت تیم ملی کشورش را برعهده گرفت.
مارسینیاک می‌گوید از همان روزهای نخست آغاز جام جهانی می‌دانست که قضاوت فینال این رقابت‌ها را برعهده خواهد گرفت.
پاداش تیم ملی و مدیران مهم‌تر از انتخاب جانشین کی‌روش!
بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی فرانسه از بیستم دی‌ ماه آغاز خواهد شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان تأکید کرد، کیفیت بازیکنان و رقابت نزدیک آنها در انتخابی باعث وسواس او در اعلام انتخاب ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی شده است.
«کلیدواژه‌هایی چون ملت، رویا، تاریخ و ... در شعار بسیاری از کشورها تکرار می‌شود، به همین دلیل کارگروه تصمیم گرفت برای پرهیز از شباهت و همچنین تکرار کلیدواژه ایران، از نام کشور در شعار استفاده کند و شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزار کننده مسابقات ارسال می‌شود.»
هونگ سونگ هو کره‌ای به عنوان سرمربی تیم‌های ملی تیراندازی با کمان انتخاب شد.
سرپرست تیم ملی در جام جهانی قطر انتخاب شد
کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان برترین بازیکنان بیستمین دوره این رقابت‌ها را معرفی کرد و سیمونه جیانلی از ایتالیا عنوان ارزشمندترین بازیکن را به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ