سازمان تأمین‌اجتماعی شایعات مربوط به عدم اعمال افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره اعمال قانون و فرهنگ سازی رانندگان ارائه داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز یکی از مظاهر پایبندی و تعهد به اصول عدم تعهد، حمایت از مردم فلسطین در مقابل ظلم سازمان یافته‌های است که از سوی رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که غرب از اعمال فشار روی این کشور برای پیوستن به تحریم‌ها علیه روسیه، دست نمی‌کشد!
رئیس شورای شهر تهران گفت:مطمئن باشید نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند از پس هزینه‌ها بر بیایند.
کلیه نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل خواستار توقف اعمال احکام دادگاه ها علیه قاتلان در اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران شد!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل خواستار توقف اعمال احکام دادگاه ها علیه قاتلان در اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران شد!
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، بیان کرد: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم، اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.
هر ساله در آستانه شب یلدا تقاضا برای خرید شیرینی افزایش می یابد و با توجه به عدم اعمال قیمت دستوری در این حوزه، احتمال گرانی شیرینی وجود داشت اما بررسی ها حکایت از ثبات نسبی قیمت دارد.
ناگفته پیداست که تصویر منتشره، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و باید راستی آزمایی شود؛ تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که به تازگی موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به دنبال آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
ناگفته پیداست که تصور منتشر شده، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و می‌بایست مورد راستی آزمایی قرار گیرد. تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که اخیرا موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به تبع آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
با وجود عدم النفع حداقل ۷۵ هزار میلیارد تومانی برای کشور در ازای اعمال سقف ۵ هزار تومانی نرخ خوراک پتروشیمی ها در یک سال گذشته، پتروشیمی ها به دنبال کاهش این سقف خوراک هستند.
اعمال سقف ۵ هزار تومانی برای نرخ خوراک و همچنین اعمال سقف ۲ هزار تومانی برای سوخت این واحد‌ها باعث عدم النفع بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومانی دولت در سال جاری و در نتیجه کسری بودجه و به تبع آن افزایش تورم شده است.
سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد گفت: آمریکا از اجرای قرار موقت دیوان بین المللی دادگستری در عدم اعمال تحریم علیه غذا و داروی ایران خودداری می‌کند.
وزارت خارجه اعلام کرد: تحریم‌ها شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود اشخاص تحت تحریم به جمهوری اسلامی ایران و توقیف اموال و دارایی آنان در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران است.
یک تحلیلگر ترکیه در روزنامه ینی شفق نوشت: ایالات متحده آمریکا با عدم احترام به منافع دوجانبه و اعمال قدرت وحشیانه، به تدریج همپیمانان خودش را از دست می‌دهد.
عدم اجرایی شدن صادرات دام و تسویه مطالبات کشاورزان گندمکار، رشد 58 درصدی خرید گندم و اعمال تعرفه برای صادرات گوجه فرنگی و پیاز از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
کمیته اقدام ارزی در مصوبه ای، مهلت عدم اعمال محدودیتهای تجاری تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۱ را تمدید کرد.
رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در محور‌های منتهی به مرز‌های اربعین از همه زائران درخواست کرد که فعلا به سمت مرز‌های عراق حرکت نکنند.
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: عدم نظارت کافی در زمان ساخت و عدم اعمال نظارت و کنترل اصولی در این پروژه مشارکت از جمله تخلفات شهرداری آبادان در حادثه متروپل بوده است که من پیشنهاد می‌کنم مرکز مطالعات شهر تهران این حکم را تجزیه و تحلیل کند تا درس عبرتی شود که در تهران شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.
مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری وشهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکلات دفاتر خدمات الکترونیک شهر گفته بود: نبود شفافیت در فرایندها، وجود فرایند‌های موازی، وجود بروکراسی اداری زمانبر، اشکالات حقوقی، اعمال سلیقه در سطح مناطق و عدم تحول طی سال‌های گذشته از جمله مشکلات این دفاتر است.
عضو شورای شهر تهران گفت:درحال حاضر ۲۰ پروژه فرامنطقه‌ای درحال انجام است و از شهرداری تهران میخواهم نسبت به زمان تکمیل این پروژه ها توضیحات تکمیلی خود را ارائه دهد.
تهیه‌کننده «شیشلیک» در ادامه با تأکید مجدد بر عدم پاسخگویی مسئولان سازمان سینمایی به پیگیری‌ها عوامل این فیلم، گفت: به نظر می‌رسد دوستان سازمان سینمایی اساساً نمی‌خواهند با پروژه‌ای به نام «شیشلیک» روبه‌رو شوند. نمی‌خواهد در میزانسن ارتباط با تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم قرار بگیرند و دلیلش هم روشن است؛ استدلال منطقی و قانع‌کننده‌ای برای عدم اکران فیلم ندارند. این مسئله ارتباطی هم به اصلاحاتی که به فیلم وارد کرده‌اند ندارد. حتماً خودشان می‌دانند با توجه به فرآیند طی شده ما صاحب حقوقی هستیم که در حال تضییع شدن است و بالطبع دلایل محکمی برای این تضییع حق ندارند. در نتیجه از مواجهه و گفتگو امتناع می‌کنند.
اینگونه اعمال نفوذهای سیاسی برای لغو بازی دوستانه درحالی که خود باشگاه هم راضی به برگزاری بازی است، نشان از عدم تمایل طرف سعودی به کاهش تنش‌ها دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ