سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد گفت: آمریکا از اجرای قرار موقت دیوان بین المللی دادگستری در عدم اعمال تحریم علیه غذا و داروی ایران خودداری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا اعلام کردند که به‌نشانه اعتراض به‌عدم رعایت حقوق‌بشر در سرزمین‌های اشغالی در سخنرانی رئیس رژیم‌صهیونیستی حضور نخواهند یافت.
بهروز عطایی به عدم صدور ویرایش برای حضور در آمریکا و هفته سوم لیگ ملت‌ها واکنش نشان داد.
معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های متخاصم در دمشق، آمریکا را متهم به تخلفات و نقض آشکار و هدفمند پروتوکل‌های توقف درگیری و نقض حریم ایمنی هوایی در سوریه کرد.
پاتل گفت: «آمریکا با متحدان و شرکای خود، از جمله در منطقه، به فعالیت در راستای بازدارندگی از رفتار ثبات‌زدای ایران و مقابله با آن ادامه می‌دهد. ما همچنین به استفاده از طیفی از ابزار‌های موجود در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای برای رسیدگی به اقدامات ایران در زمینه تولیدات موشکی و اشاعه تسلیحات متعهد هستیم. تحریم‌هایی که امروز (شامگاه سه‌شنبه) علیه (بخش‌ها و افراد مرتبط) با تدارکات تولیدات موشکی ایران اعمال کردیم، تاکیدی بر این تعهد ماست.»
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان کشورمان اعتراض و آمادگی ایران برای میزبانی در هفته سوم این رقابت‌ها را مجدداً اعلام کرد.
وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد عدم افزایش سقف بدهی عمومی این کشور از سوی کنگره و بروز نکول در تعهدات مالی آمریکا، به فاجعه منجر خواهد شد.
مسکو با صدور بیانیه‌ای تند عدم صدور روادید برای تیم خبرنگاران روسی برای شرکت در اجلاس سازمان ملل را مصداق نقض آزادی‌ بیان در مهد دموکراسی ادعایی از سوی واشنگتن دانست.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در صورت عدم تغییر رفتار آمریکا در موضوع اوکراین، بازگشت به پیمان «استارت نو» امکان پذیر نخواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به فلسطینی ها درباره پیگیری موضوع شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی (لاهه)، هشدار داد.
رئیس‌ جمهور آمریکا با انتقاد از شکست های پیاپی جمهوریخواهان در انتخاب رییس مجلس نمایندگان کشورش گفت: عدم انتخاب رئیس مجلس نمایندگان، مایه شرم آمریکا است.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به قانون عدم صدور ویزای آمریکا برای مقامات ایرانی گفت: کاملا موافقیم، همین روند را ادامه بدهند.
با وجود عدم صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا، وعده داده شده به بازیکنان انجام شد و آنها نامه ورود یک خودروی خارجی را دریافت کردند
اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با وجود انجام تمامی اقدامات لازم برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی این کشور هستند.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
هماهنگ کننده روابط راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا، موضوع ادعایی ارسال پهپاد از سوی ایران به روسیه برای بکارگیری در اوکراین را به عنوان بهانه جدید عدم تمرکز بر روی مذاکرات با تهران مطرح کرد.
یک تحلیلگر ترکیه در روزنامه ینی شفق نوشت: ایالات متحده آمریکا با عدم احترام به منافع دوجانبه و اعمال قدرت وحشیانه، به تدریج همپیمانان خودش را از دست می‌دهد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی اعلام کرد که دولت کنونی این کشور نمی‌تواند رفتار رئیس‌جمهور بعدی آمریکا را کنترل کند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ضمن اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران تصمیمی برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد، گفت: واشنگتن نمی‌تواند درباره عدم خروج دولت بعدی این کشور از برجام تضمین بدهد.
یک مقام وزارت دفاع آمریکا بر این باور است که حملات کی یف در منطقه خرسون ممکن است به نتیجه نرسد.
پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی می گوید که دولت جو بایدن رئیس جمور آمریکا سعی کرده است طی روزهای اخیر به اسرائیل اطمینان دهد که امتیازات جدیدی به ایران نداده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ