رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، بیان کرد: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم، اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالاً کسانی که به آقای پناهیان خبر داده اند که صف‌های نماز برخی مساجد با بازنشسته‌ها پر می‌شود، از نزدیکان و معتمدان ایشان یا دستکم انسان‌های موجهی بوده اند. با این حال، چون آقای پناهیان به عنوان یک روحانی دوست دارد مساجد پر از مردم و به ویژه جوان‌ها باشد، برغم این که بار‌ها خلاف این خبر را به او داده اند و به قول خودش شایع هم شده است، ولی تصریح می‌کند "باور نمی‌کنم"!
اهواز- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از قول دولت برای پرداخت مابه‌التفاوت خرید تضمینی گندم به کشاورزان استان خوزستان خبر داد.
منتظری گفت: از رئیس سازمان محیط زیست سوال کردم شما آیا مجوزی به این آقا دادید که بتواند در آن منطقه چنین تاسیساتی را به وجود بیاورد که ایشان گفتند خیر، ما مجوزی ندادیم و گفتند که یک مصوبه دولت است و این مصوبه باید یا اصلاح و یا ابطال شود و ایشان قول داد که این موضوع را در دولت مطرح کند. بنا بر آنچه که ایشان اذعان داشتند گفتند که از نظر ما این مجاز نیست و ما حتما مانع آن خواهیم شد و اگر نیاز به ابطال یا اصلاح مصوبه دولت باشد حتما موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت از قول «غلامعلی افروز استاد دانشگاه تهران» در خصوص مسمومیت سریالی دانش آموزان نوشت: «اتفاق رخ داده در برخی مدارس دخترانه کشور در واقع، مسمومیت نیست بلکه متاثر از یک حساسیت روانشناختی و زیستی است.»
فتح‌اله‌زاده بار دیگر در شرایطی که اخباری مبنی بر نامه مدیران استقلال به اعضای هیات دولت برای پرداخت بدهی استراماچونی مطرح است، بار دیگر قول خرید بازیکن خارجی داد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: امروز بیش از یک ماه و نیم از قول رئیس‌جمهور برای ارائه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس می‌گذرد و همچنان ما معطل هستیم.
مخبر معاون اول ابراهیم رئیسی، در مصاحبه خود با صداوسیما گفت: مسکن را باید مردم بسازند نه دولت.
کوثری با بیان اینکه سردارسلیمانی نیروهای مقاومت را سازماندهی و با انجام عملیات‌های متعدد داعش را نابود کرد افزود: با روی کار آمدن بایدن آنها درخواست احیای برجام را کردند که در راستای منافع ملت در مجلس قانون احیاء برجام را تصویب کردیم.
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسشريال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
کمبود‌های دارویی مربوط به دولت سیزدهم نیست/ قول می‌دهم طی یکی دو ماه کمبود‌ها رفع شود
ایرنا، ساعاتی پیش با درج خبری از قول یک منبع آگاه نوشته بود: استعفای میرکاظمی از ریاست سازمان برنامه و بودجه به هیچ عنوان صحت ندارد و وی در حال تدوین برنامه هفتم و لایحه بودجه است.
نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: ناهماهنگی در پرداخت بین کارکنان و سازمان های مختلف دولتی در حالی است که رئیس جمهور قول ارائه لایحه نظام پرداخت هماهنگ را داده بود.
یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه با متوقف شدن پروژه‌های انبوه‌سازی بخش خصوصی، عملا ساخت و ساز مسکن در کشور وارد رکود سنگینی شده است، اضافه کرد: دولت نیز با توجه به این که قول داده بود سالی یک میلیون مسکن بسازد، عملاً تاکنون با گذشت یک سال از عمر دولت هیچگونه اقدام عملی برای ساختن این واحد‌ها انجام نداده که این موضوع بخواهد رونقی در بخش ساخت و ساز کشور ایجاد کند.
روزنامه رسمی دولت از قول یک پژوهشگر فضای مجازی و رسانه نوشت: ترند شدن (داغ شدن) هشتگ مهسا امینی با اکانت‌های روباتیک انجام شده و به‌طور نمونه ۵۰ روبات فعال در این کمپین در مدت زمان ترند بودن این هشتگ بین ۴ تا ۵ هزار ریتوئیت انجام داده‌اند.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با اشاره به اینکه فصل کاشت گندم تا چند روز آینده در استانهای شمال غربی و سردسیر آغاز می شود، گفت: دولت قول داده که تا آخر هفته مطالبات گندمکاران را تسویه کند.
سفارت مجازی آمریکا از قول بایدن نوشت: تعهد دولت من کاهش تهدید ناشی از سلاح‌های هسته‌ای است.
وزیر دادگستری به تولیدکنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی قول داد تا مشکلات ناشی از قیمتگذاری دستوری را به دولت منتقل کند.
خوان لاپورتا اطمینان داد که آینده بارسلونا با فروش بخشی از دارایی‌های باشگاه به خطر نخواهد افتاد.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
«کارزارِ جایگزین‌سازیِ روتیوب با یوتیوب، از سوی دولت روسیه نیز حمایت های مستقیمی را به خود جلب کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط نهاد موسوم به روزنامه نگاران تحقیقی مستقل روسیه iStories ، کرملین منابع مالی قابل توجهی را به شبکه اجتماعی روتیوب از طریق طرف های ثالث تزریق کرده است(به طور خاص در سال 2021 این روند افزایشی بوده است). در آپریل سال جاری میلادی نیز سخنگوی مطبوعاتی کاخ کرملین دیمیتری پسکوف قول داد که روسیه به احتمال فراوان سرمایه‌گذاری‌های گسترده تری را نیز در شبکه اجتماعی روتیوب انجام خواهد داد.»
محمود قائدی با انتشار توییتی، ماجرای نقل قول بنزینی از سخنگوی دولت را توضیح داد.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ