هر ساله در آستانه شب یلدا تقاضا برای خرید شیرینی افزایش می یابد و با توجه به عدم اعمال قیمت دستوری در این حوزه، احتمال گرانی شیرینی وجود داشت اما بررسی ها حکایت از ثبات نسبی قیمت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای صبحانه داشتن یک نان شیرین خیلی لذت بخش است. اینکه بتوانید در عرض نیم ساعت آماده‌اش کنید و برای چند روز داشته باشید که دیگر نورعلی نور است! پس این مواد را کنار هم بچینید و خیالتان راحت باشد که نه خمیر مایه لازم دارید، نه همزن برقی و نه فر! این نان خوشمزه سریع‌تر و راحت‌تر از آنچه فکر کنید آماده می‌شود.
شیرینی برنجی یکی شیرینی‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که اصالت آن متعلق به استان‌های غربی کشور (مخصوصا کرمانشاه) است.
یک قناد تمام شیرینی مغازه هایش را بین میهمانان عید غدیر توزیع می‌کند.
درحالی که لذت بردن از خوراکی‌های شیرین ذاتا عادت بدی نیست، اما قطعا مصرف روزانه خوراکی‌های مضر حاوی قند‌های افزوده با پیامد‌های منفی و زیان‌بار مختلفی برای سلامت بدن همراه است. با این‌حال، میوه‌هایی که طعم شیرینی محسوسی دارند، می‌توانند میل و هوس غذایی شما به مصرف خوراکی‌های شیرین را راضی نگه دارند و سلامتی شما را هم به خطر نیندازند.
معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرمانده انتظامی مازندران درباره شکستن گردن هنجارشکنان گفت: ادبیات خوبی نبوده است. این طور نیست که او گفته باشد اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می‌شکنیم بلکه سخنان ایشان در رابطه باافراد شرور و کسانی که امنیت برهم می‌زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است. فیلم پخش شده هم تقطیع شده است.
شیرینی حلزونی یکی از شیرینی‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که عطر و طعم بی نظیری دارد و شما می‌توانید این شیرینی خوشمزه را بدون فر و همزن برقی به راحتی در خانه تهیه کنید و از طعم بی نظیر این شیرینی لذت ببرید.
شیرینی برفی نارگیلی یکی از انواع شیرینی‌های نوروزی است که پودر نارگیل از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و پخت آن نیاری به فر ندارد.
شیرینی آردی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که برای عید نوروز بسیار مناسب است و دستور تهیه آسانی دارد.
شیرینی موکا یکی از انواع شیرینی‌های آردی است که پودر کاکائو از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و برای ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی تارت آجیلی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه آجیلی است که برای پذیرایی در ایام نوروز بسیار مناسب است و دستور پخت ساده‌ای دارد.
شیرینی زعفرانی یکی از انواع شیرینی‌های زیبا، خوشمزه و خانگی است که برای پذیرایی در ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی کره‌ای یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و مجلسی است که کره از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و برای پذیرایی در ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی پسته‌ای یکی از شیرینی‌های خوشمزه و سنتی است که پودر پسته از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و برای ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی فندقی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه نوروزی است که از ترکیب پودر فندق با آرد، پودر قند، کره و ... تهیه می‌شود.
مواد لازم برای پخت شیرینی را حتما باید به دمای اتاق رسیده باشند. اگر مواد را مستقیم از یخچال بیرون بیاورید و استفاده کنید، کیفیت شیرینی پایین می‌آید و خشک می‌شود.
تهیه شیرینی کشمشی در خانه چندان سخت نیست. این شیرینی خوشمزه را طبق سلیقه خودتان به‌صورت نرم یا خشک بپزید.
ارسلان مطهری پس از تجربه انجام یکصدمین بازی با لباس استقلال، در پی بازگشت به روند گلزنی است.
رئیس اتحادیه قنادی تهران با بیان اینکه قیمت شیرینی نسبت به قبل تغییری نکرده و تغییری هم نخواهد کرد، گفت: قیمت یک کیلوگرم شیرینی تر ۱۲۰ تا ۱۶۰ و شیرینی خشک ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است.
بافت این کوکی را بسیار نرم و خوشمزه است که شما می‌توانید با چند قلم مواد در دسترس تهیه کنید.
عسل یک غذای طبیعی بسیار کامل و سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی است که خواص و فواید زیادی دارد و در طول تاریخ در میان مردم بسیار شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است. حقیقت این است که این شیرین کننده طبیعی خواص بی شماری دارد؛ از تسکین گلودرد گرفته تا التیام زخم‌ها یا سوختگی‌های مختلف را می‌تواند درمان کند.
مهارت تهیه «کله‌کنجی» در سوم تیرماه سال ۱۳۹۹ به شماره ۲۱۲۲ در فهرست آثار ناملموس به ثبت رسیده و بنا به گفته رائد ناصری‌فر به عنوان محصول سنتی ایلام در بسته‌های استاندارد در بازار‌های این استان به مردم و گرشگران به فروش می‌رسد.
رئیس اتحادیه قنادان با بیان اینکه افزایش قیمتی در شیرینی شب یلدا نداریم، گفت: تعیین قیمت شیرینی بر اساس مواد استفاده شده و در اختیار واحد صنفی است، البته اتحادیه بر آن نظارت دارد.
طبق مطالعات موجود؛ شما نباید در طول روز بیش از ۳۶ گرم قند یا شیرینی مصرف کنید؛ در صورتی که در کشور بزرگی مثل ایران افراد جوان در طول روز؛ حدودِ ۷۷ گرم قند استفاده می‌کنند که این قند بر روی پیری زودرس تاثیر گذار است و در یک جمله، زیبایی و جوانی چهره شما را نابود میکند.
مردم فلسطین در شهر نابلس (شمال کرانه باختری) در مراسم تشییع پیکر شهید «احمد الشحاده» که شامگاه گذشته به شهادت رسید ، مشارکت گسترده ای داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ