رئیس شورای شهر تهران گفت:مطمئن باشید نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند از پس هزینه‌ها بر بیایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه در پیامی ضمن تبریک به رهبر کره شمالی و همچنین رئیس جمهور کره جنوبی به مناسب «روز آزادی ملی»، نسبت به تقویت همکاری مسکو و پیونگ‌یانگ ابراز اطمینان و امیدواری کرد.
تقریبا یک هفته پس از شورش گروه واگنر و گمانه‏‌زنی‏‌ها درباره ارتباط احتمالی آمریکا با این شورش، واشنگتن با مسکو تماس گرفته‏ و به روسها اطمینان داده‏ که هیچ دخالتی در این رویداد نداشته است.
رئیس جمهور بلاروس ابراز اطمینان کرد که تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی مستقر در خاک این کشور، هرگز مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت اطمینان دارد که کشورهای این قاره به خوبی مسابقات مختلف جهانی را میزبانی می‌کنند.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی ارتش در نبرد جاری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع درباره فروپاشی سودان به شدت هشدار داد.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی ارتش در نبرد جاری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع درباره فروپاشی سودان به شدت هشدار داد.
جیل بایدن، بانوی اول آمریکا در مصاحبه به یکی از رسانه‌های منطقه ابراز اطمینان کرده که همسرش در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ مجدداً انتخاب خواهد شد و در عین حال انتقاد‌ها درباره سن جو بایدن را رد کرده است.
رئیس‌جمهوری از وزارت جهاد کشاورزی خواست به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین‌شده بدهند.
استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، این اطمینان را داد که نراتزوری قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد.
ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، مطمئن است که کارلو آنچلوتی سرمربی بعدی سلسائو خواهد شد.
دستیار رئیس جمهور روسیه از پذیرش ورزشکاران این کشور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اطمینان دارد.
رئیس باشگاه ناپولی ابراز اطمینان کرد که ویکتور اوسیمن با وجود پیشنهاد از یونایتد، تابستان آینده در ایتالیا خواهد ماند.
رئیس باشگاه ناپولی ابراز اطمینان کرد که ویکتور اوسیمن با وجود پیشنهاد از یونایتد، تابستان آینده در ایتالیا خواهد ماند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، با اطمینان گفت که نه رئال و نه هیچ تیمی در فوتبال اسپانیا از حمایت داوران برخوردار نیست.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک عملیات قهرمانانه ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، گفت: اطمینان دارم که نهضت جهادی در فلسطین نقش مهمی در تسریع زوال رژیم صهیونیستی ایفا خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اطمینان داشته باشید اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو در اولویت مجلس است و اجازه نمی دهیم بازگشت آن به کمیسیون زمان بر شود.
جمشیدی همچنین عنوان کرد: «آقای رئیسی به دودا اطمینان داد که جمهوری اسلامی ایران همه ظرفیت خود را برای پایان جنگ بکار می‌بندد.»
در حاشیه بیست و ششمین مجمع عمومی انوک محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در نشستی اختصاصی  با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم، تاکید کردم که موضوع جان‌ باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند. در این راستا، اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام و به آزمایشگاه ارسال شده است. باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم تاکید کردم که موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند؛ در این راستا اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام شده و به آزمایشگاه ارسال شده است؛ باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: با دادستان تهران صحبت کرده ام که موضوع از نقطه تذکر به این خانم (مهسا امینی) و هدایت وی به محل دیگر به صورت ویژه بررسی کند و همه دوربین‌های عمومی و خصوصی مکان‌های مورد تردد بررسی شود.
رئیس فدراسیون والیبال در صحبت با ملی پوشان تاکید کرد که به پیروزی تیم ملی ایران برابر برزیل اطمینان دارد و بازیکنان باید با تمام توان به مصاف این تیم مدعی بروند.
خوزه یانسا، نایب رئیس باشگاه ویارئال، اطمینان داد که خوان فویت ماندنی است و به بارسلونا نخواهد رفت.
پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی می گوید که دولت جو بایدن رئیس جمور آمریکا سعی کرده است طی روزهای اخیر به اسرائیل اطمینان دهد که امتیازات جدیدی به ایران نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ