یک رسانه عراقی به نقل از برخی منابع خود مدعی شد که رئیس فدراسیون فوتبال عراق، مانع از حضور اسکوچیچ در تیم ملی این کشور شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزارکننده رقابت‌های فوتبالی در شهر تهران همچنان با حضور تماشاگر در دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین مخالف هستند.
نظرسنجی شبکه ان‌بی‌سی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها نمی‌خواهند که جو بایدن یا دونالد ترامپ(رئیس جمهور فعلی و سابق آمریکا) در کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ شرکت کنند.
دربی روز یکشنبه با حضور 15 هزار تماشاگر از دو تیم برگزار می شود.
باشگاه ملوان بندر انزلی با انتشار اطلاعیه‌ای از موافقت شورای تامین شهرستان برای ورود زنان خبر داده که البته فدراسیون با این موضوع مخالفت کرده است.
نتایج یک نظرسنجی حاکی از آن است که مردم فرانسه با حضور نظامی این کشور در قاره آفریقا مخالف هستند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد با حضور ژوزه مورایس در تیم ملی فوتبال ایران موافقت نخواهد کرد.
در نامه رسمی به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که حضور مورایس در تیم ملی چیزی نیست که با آن هماهنگ باشیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
اسطوره فوتبال برزیل از جمله کسانی است که مخالفتی با حضور مربی خارجی روی نیمکت سلسائو ندارد و کارلو آنچلوتی را برای این مهم، بهترین می‌داند.
فدراسیون کشتی از فراهم نشدن شرایط حضور تماشاگران در سالن مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی خبر داد.
رسانه‌های خارجی از مخالفت فیفا با حضور بیرانوند در دیدار مقابل ولز خبر داده‌اند، موضوعی که تاکنون از سوی فدراسیون فوتبال و مسوولان تیم ملی ایران تایید رسمی نشده است.
بعد از حضور کی‌روش در ایران، این مربی پرتغالی خواهان حضور جواد نکونام به عنوان دستیار در تیم ملی ایران بود که بعد از مخالفت باشگاه فولاد خوزستان، حالا نکونام رسما این پیشنهاد را رد کرده است.
دیلی میل مدعی شد که باشگاه‌های انگلیسی حاضر نیستند ملی‌پوشان آرژانتینی خود را زودتر از زمان مقرر برای حضور در اردوی آلبی‌سلسته آزاد بگذارند.
با وجود اعلام مهدی تاج در برنامه دیشب شبکه ورزش، باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر با انتشار اطلاعیه ای مخالفت خود را با حضور جواد نکونام سرمربی خود به عنوان دستیار تیم ملی در جام‌جهانی اعلام کرد.
هاشمی‌گلپایگانی همان‌طو‌رکه عنوان شد، از زمان دبیری‌اش بر ستاد امر به معروف تاکنون، اظهارات زیادی داشته که غالبا با واکنش‌های متعددی مواجه شده است، ولی جالب اینکه او در زمینه ورزش هم چندین اظهارنظر تندوتیز داشته که این مورد هم از دید منتقدانش پنهان نمانده است. او یکی از مخالفان جدی ورود زنان به ورزشگاه است و از آن عجیب‌تر اینکه مخالف حضور مربیان خارجی در ایران
15 بازیکن تیم فوتبال زنان اسپانیا در مخالفت با سرمربی خود اعلام کردند که از حضور در تیم ملی انصراف داده‌اند.
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد یک بار دیگر حضور جواد نکونام در تیم ملی را تکذیب کرد.
باشگاه فولاد خوزستان مخالفت خود را با حضور جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش اعلام کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام رقم قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران از حضور جواد نکونام در کادر فنی این مربی پرتغالی خبر داد در حالی که باشگاه فولاد جدایی نکونام را تکذیب کرد.
سرپرست کنونی تیم ملی به ماجرای برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی‌روش پرداخت.
وزارت امور خارجه انگلیس مدعی شد که روسیه به‌دلیل جنگ جاری در اوکراین، حق حضور در اجلاس جی۲۰ را ندارد.
پایگاه بلومبرگ به نقل از مقامات کاخ سفید از اعلام مخالفت واشنگتن با حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست خبر داد.
اصفهان- بعد از درخواست مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس برای خروج دوربین های صدا و سیما از سالن کنفرانس و مخالفت خبرنگاران نشست باشگاه پرسپولیس برگزار نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ