باشگاه ملوان بندر انزلی با انتشار اطلاعیه‌ای از موافقت شورای تامین شهرستان برای ورود زنان خبر داده که البته فدراسیون با این موضوع مخالفت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پیگیری‌های صورت گرفته بین دو کشور ایران و سوریه تفاهمات خوبی به امضا رسیده است.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان داد یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان داد یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند.
با پیگیری‌های فدراسیون کشتی، مجارستان ویزای ۲ کشتی‌گیر تیم ملی را برای حضور در تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی صادر کرد.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
با پیگیری‌های سرپرست باشگاه استقلال مشکل سبحان خاقانی هافبک جوان این تیم برای بازی کردن رفع شده است.
باشگاه مس‌ رفسنجان تاکید دارد که پیگیری‌های لازم برای برگزاری دربی با حضور تماشاگران تا حصول نتیجه ادامه دارد
پیگیری‌های مستند حاکی است که سید محمد خاتمی، درخواست رسمی برای عفو طولابی را مطرح می‌کند. اصل نامه معاونت حقوقی رییس‌جمهوری که در اختیار روزنامه اعتماد قرار گرفته و سایر اسناد و مدارک مرتبط با این پرونده، نشان می‌دهد که ریشه اصلی عفو طولابی از اتهامات سنگین نیز همین نامه بوده است.
پیگیری‌های ما نشان می‌دهد این بازیکن جزو بازیکنان باتجربه آبی‌ها محسوب می‌شود و بازی ملی هم در کارنامه خود دارد. نام این بازیکن به دلیل مسائل حقوقی نزد ما محفوظ خواهد ماند.
پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که هیچ تصمیمی مبنی بر جابجایی آیت‌الله مروی اتخاذ نشده و ادعای ایجاد اختلال در مدیریت آستان قدس رضوی به واسطه شرایط جسمانی آیت‌الله مروی صحت ندارد.
دادستان تهران با اشاره به پیگیری‌های گسترده امنیتی - قضایی برای کشف عاملین اصلی مسمومیت‌ها گفت: دو شعبه ویژه در دادسرای تهران برای برخورد با دروغ‌پراکنی‌ها و ترویج شایعات بی‌اساس تشکیل شد.
با پیگیری‌های صورت گرفته پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه مس کرمان باز شده تا این تیم بتواند طبق نظر کادرفنی بازیکنان مدنظر خود را جذب کند.
باشگاه پرسپولیس موفق شد با پیگیری‌های صورت گرفته، ادعای مربوط به طلب 27 میلیاردی فردی که خود را منصوب به آل اشپورت می‌دانست را ببندد.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد مدارس خصوصاً در مقطع ابتدایی در این روزها که مدارس به دلیل آلودگی هوا غیرحضوری شده از شاد مجدداً استفاده بیشتری می‌کنند.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد علاوه بر تولید لوازم خانگی برند های مشهور در ایران ظاهرا نوکیا نیز در ایران اقدام به تولید گوشی موبایل می کند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه سانتاکلارا تنها ۹۰ هزار از پول انتقال داده شده توسط باشگاه استقلال را تأیید کرده و مابقی را تأیید نکرده است.
با پیگیری‌های انجام شده توسط علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، قسمتی از مطالبات معوقه ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال و اعضای کادرفنی، بلافاصله پس از پایان سوپرجام به وی پرداخت شد.
مهدی تاج در حکمی مشاور امور مجامع و مسئول پیگیری‌های ویژه فدراسیون را منصوب کرد.
با پیگیری‌های باشگاه پیکان ویزای کار تمیروف به تازگی صادر شده، اما مدیران این باشگاه هنوز موفق به دریافت بلیت برای بازگشت وی به تهران نشده‌اند.
پیگیری‌های اولیه نشان می‌دهد علی کریمی با برنامه‌ریزی اکثر املاک و دارایی‌های خود در ایران را فروخته یا واگذار کرده است.
مدیر روابط عمومی سپاهان می‌گوید به رغم پیگیری‌های انجام شده، مجوزی در خصوص حضور بانوان در دیدار سپاهان و فولاد خوزستان صادر نشده است.
اصفهان- با پیگیری‌های باشگاه سپاهان برای حضور هوادران در ورزشگاه، مصاف این تیم با نساجی در حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
بخشی از آب سیلاب‌های افغانستان به سمت کشورمان رهاسازی شده که با سرعتی نسبتا خوب به سمت ولایت نیمروز افغانستان و سپس خاک ایران در حال حرکت است.
طبق پیگیری‌های انجام شده، مدیران باشگاه استقلال مد نظر دارند که روی این پرونده درخواست تجدید نظر بدهند تا پرونده میلیچ به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ