اسطوره فوتبال برزیل از جمله کسانی است که مخالفتی با حضور مربی خارجی روی نیمکت سلسائو ندارد و کارلو آنچلوتی را برای این مهم، بهترین می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک استارت آپ فضایی ژاپن تصمیم دارد برای نخستین بار موشکی به مدار زمین بفرستد. شرکت «اینتراستلار تکنولوژیز»  تصمیم دارد موشک«زیرو» خود را نخستین بار در ۲۰۲۵ میلادی به فضا پرتاب کند.
زیکو، اسطوره فوتبال برزیل معتقد است که بارسا با خریدن ویتور روکه، یکی از ستاره‌های آینده فوتبال دنیا را گرفته است.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می‌بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آن‌ها حضور می‌یابند همه سبک امام علی (ع) است.
از زمانی که زین‌الدین زیدان در 27 مه 2021 رئال مادرید را ترک کرد، او را کمتر در تیتر اخبار و مکان‌های عمومی دیده‌ایم.
نشریه اسپانیایی آ.اس اعلام کرد فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در نظر دارد زین الدین زیدان را به این تیم بازگرداند.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
از ستاره های حاضر در این دیدار می توان به ملی پوشان سابق برزیل مانند روبرتو کارلوس، ریوالدو، زیکو، روماریو، کافو، کارلوس دونگا، سانتوس آلدایر، پائولو هنریکه و همچنین نشاط اکرم بازیکن سابق تیم ملی عراق اشاره کرد.
با افزودن حافظه اس‌اس‌دی، زیک درایو به سریع‌ترین سامانه ذخیره‌سازی جهان تبدیل می‌شود که امکان انتقال و دسترسی به داده‌ها با سرعت‌هایی خیره کننده را فراهم می‌کند.
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، از بازگشت به نیمکت این تیم همچنان استقبال می‌کند.
پژوهشگران دریافتند که موش ها پس از نیش پشه های ناقل ویروس چائویانگ-زیکا یک واکنش ایمنی محافظتی نشان داده و در نتیجه پادتن هایی ایجاد شد که بیش از پنج ماه دوام آوردند.
دیدیه دشان بعد از جنجال اظهارات رئیس سابق فدراسیون فرانسه علیه زیدان مجبور به موضع‌گیری شد و گفت با وجود رقابت ورزشی بین او و زیدان برای اسطوره فوتبال فرانسه احترام قائل است.
بعد از اظهارات نه چندان دوستانه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد زیزو، امباپه به حمایت از اسطوره خروس ها پرداخت.
برادر شهید حسن تهرانی مقدم گفت: اگر دشمن به مسیر خود ادامه دهد مرکز اصلی آنان یعنی اسرائیل را با موشک های شهید تهرانی مقدم زیرو رو خواهیم کرد.
هیچ بازیکنی در تیم ملی فرانسه به اندازه آنتوان گریزمان پاس گل نداده و او از این حیث بالاتر از زیزو و تیری آنری قرار گرفت.
پژوهشگران دانشگاه راکفلر در نیویورک دریافتند افرادی که سطوح بالاتری از اسید‌های خاص را روی پوست خود دارند ۱۰۰ برابر بیش‌تر برای پشه ماده Aedes aegypti نوعی از پشه مسئول انتشار بیماری‌هایی مانند دنگی، چیکونگونیا، تب زرد و زیکا جذاب‌تر هستند.
کارشناس مدیریت بیماری‌های منتقله از «آئدس» اداره بیماری‌های قابل انتقال از ناقلین وزارت بهداشت گفت: پشه آئدس می‌تواند علاوه بر ایجاد بیماری دانگ، سبب بروز بیماری‌هایی نظیر زیکا و چیکن گونیا شود. گسترش بیماری‌ها از طریق پشه آئدس و سایر پشه‌ها و ناقلین، وابسته به شرایط محیطی است. مبادلات کالا و مسافرت‌های انسان‌ها دو راه عمده انتقال این بیماری بین کشور‌ها است؛ چرا که پشه آئدس می‌تواند از این طرق وارد کشور‌های مختلف شود.
در روزهای اخیر روزنامه‌های آبولا و رکورد پرتغال از جدایی محبی به مقصد استقلال خبر دادند و حالا وب سایت زیرو زیرو دیگر رسانه معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، پیوستن محبی به آبی‌های پایتخت را قطعی می‌داند.
همتی خطاب به خبرگزاری دولت افزود: «کاش لااقل با کسانی که۴عمل اصلی ریاضی را خوانده‌اند، مشورت می‌کردید تا برایتان محاسبه کنند که نتیجه رشد ماهانه ۵/۲٪ در۳۴ماه، حدود ۶ برابر است. اینکه مثل زیلو انداختن نیست! ۴ عمل اصلی کمی سخت‌ است.»
عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی، در توئیتی با اشاره به افزایش صادرات عربستان، ترکیه و عراق نوشت: دولت ما درگیر کوپن و تبدیل فرش به زیلو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ