مسئولان برگزارکننده رقابت‌های فوتبالی در شهر تهران همچنان با حضور تماشاگر در دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین مخالف هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره اونانا برخلاف نظر اریک تن هاخ می‌گوید که تاتنهام شایسته پیروزی مقابل منچستریونایتد بود.
باشگاه تراکتور تبریز با درخواست مدافع جوان خود به صورت قرضی مخالفت کرد.
فاطمه مقیمی به همین راحتی‌ها به جایگاه امروزی‌اش نرسیده است. او تا حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده. همه او را به چشم رقیب کاری نمی‌دیدند بلکه او را یک زن می‌دانستند همین موضوع، کار را برای خانم کارآفرین سخت‌تر کرده بود؛ «همیشه دوست داشتم به عنوان یک رقیب کاری به من نگاه کنند نه یک مزاحم. بدترین اتفاق برای من در این مدت، حسادت کسانی بود که با حضور یک زن در حرفه حمل و نقل مخالف بودند.»
یک تحلیلگر سیاسی در عراق از مخالفت هیأت امنیتی این کشور در آمریکا با بررسی مسائل مربوط به نیروهای حشدشعبی به ویژه بودجه اختصاص یافته به آنها خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت محالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت مخالفت کردند.
سناتورهای جمهوریخواه توافق تبادل زندانیان دولت بایدن با ایران را به "مماشات" و دادن "باج" به حکومت تهران تشبیه کرده و از اینکه ایران از پول های آزاد شده چه نوع استفاده ای خواهد کرد، ابراز نگرانی کردند.
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: مخالف تردد اتوبوس‌های پاکستانی‌ در ایام اربعین هستیم.
رسانه های ترکیه خبر دادند که نخستین پیشنهاد فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی، توسط پورتو رد شده است.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید این باشگاه آلمانی برای انجام یک خرید گران‌تر از 100 میلیون یورو آماده است؛ ولی او اعتقاد دارد هری کین گزینه مناسبی برای بایرن نخواهد بود.
اولین اختلاف اپوزیسیون داخل کشور - که دست‌کم به دو جناح اصلاح‌طلب بهبودطلب (که در نهاد جبهه اصلاحات جمع شده‌اند) و ساختاری (که بیرون از این نهاد قرار دارند) تقسیم می‌شود- با براندازان خارج از کشور مساله مداخله نیرو‌های خارجی در مسائل ایران است. هر دو جناح اپوزیسیون داخل کشور، مخالفت جدی با هرگونه مداخله خارجی دارند.
وحیدی گفت: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود، اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.
محسن برهانی حقوقدان و استاد دانشگاه می‌گوید نامه مخالفت با عضویتش در هیأت علمی دانشگاه تهران را در مانند سایرین اولین بار خبرگزاری‌ها دیده است.
کریم پس از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من به خاطر مشکلات روانی‌ام بار‌ها در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش از حادثه برای اینکه سرگرم باشم و با بیماری‌ام مقابله کنم تصمیم گرفتم با دستفروشی خودم را مشغول کنم. روز حادثه در حال کار بودم که چند نفری به سراغم آمدند و با لحن تندی از من خواستند تا کارم را تعطیل کنم که مخالفت کردم و آن‌ها به یکباره به سمتم حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
باشگاه سومقاییت با جدایی حجت حق‌وردی به مقصد تیمی دیگر از لیگ آذربایجان مخالفت کرده است.
از وقتی ستاره پیشین رئال مادريد و بايرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است. حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس‌لیگا ماندنی شد.
حسین پورمحمدی، مدیرعامل جدید باشگاه مس رفسنجان، در اولین گفت‌وگوی خود اعلام کرد که با قاطعیت، با استعفای محمد ربیعی مخالفت کرده است.
دعوای قالیباف و رییسی، امروز و با درگیری‌های لفظی اخیر بر سر نوع حضور اعضای کابینه در دولت و گزارش‌های متعدد نظارتی نمایندگان از نحوه مدیریت کشور آغاز نشده است. احتمالا یکی از اولین سنگ بنا‌های این دعوا بر سر انتصاب «سعید محمد» است که گفته می‌شد رییسی او را برای وزارت راه کنار گذاشته، اما به دلیل مخالفت شدید قالیباف با حضور او در کابینه، سرانجام به جایی دور از دسترس مستقیم مجلس فرستاده شده است.
دیلی میل مدعی شد که باشگاه‌های انگلیسی حاضر نیستند ملی‌پوشان آرژانتینی خود را زودتر از زمان مقرر برای حضور در اردوی آلبی‌سلسته آزاد بگذارند.
ریشی سوناک ، اولین نخست وزیر سیاه پوست در انگلیس و همچنین اولین نخست وزیر در این کشور است که ریشه غیر بریتانیایی دارد.
حمیدرضا سجادی می‌گوید هیچ مخالفتی با کاندیداتوری تاج در انتخابات فدراسیون از سوی نهادهای نظارتی نشد.
شلیک مرگبار به مرد زندانی در مرخصی
مخالفت اولیه منچستریونایتد با انتقال رونالدو به چلسی، قرارداد یکساله گرت بیل با لس آنجلس در لیگ آمریکا و ... جزو اخبار مهم نقل و انتقالات ۲۴ساعت اخیر فوتبال اروپا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ