مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از تحویل پروژه‌های احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در منطقه ۱۴ و پارکینگ طبقاتی مینابی در منطقه ۱۵ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از حمایت ۵هزارمیلیارد ریالی برای توسعه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی بر بستر صندوق صنایع خلاق خبر داد.
سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: ۲۰ هزار هکتار از دیمزارهای کشور در مناطق عشایری برای توسعه کشت گیاهان دارویی اختصاص می‌یابد.
اصلاح و نوسازی نزدیک به ۶۵ هزار هکتار از باغات میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری در سال جاری در دست اقدام است.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنوز خودروهای وارداتی بدست مشتریان نرسیده است، گفت: ۴ هزار دستگاه خودرو وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی هم در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد هستند.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنوز خودروهای وارداتی بدست مشتریان نرسیده است، گفت: ۴ هزار دستگاه خودرو وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی هم در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد هستند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در مراسم افتتاح خانه خلاق هزاره در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از حمایت ۵ هزار میلیارد ریالی معاونت برای توسعه صنایع خلاق خبر داد.
مشاور وزیر و مجری طرح سامانه‌های نوین آبیاری گفت: در سال جاری پایلوت‌های هوشمند آبیاری را با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، حدود ۲ هزار هکتار توسعه می‌دهیم.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: در حوزه گیاهان دارویی و صنایع پسین گل محمدی حدود ۳۵۰ واحد فعال با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن داریم که از تمام ظرفیت آنها استفاده نمی‌شود.
دزفول- معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری گفت: در سال گذشته، چهار هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشتند و از این طریق ۸۰ هزار اشتغال ایجاد شد.
مرکز توسعه قراردادی وینوا در مرکز هم‌آفرینی شهید سلیمانی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری و رییس جهاد دانشگاهی افتتاح شد.
رئیس سازمان شیلات ایران از انجام برنامه‌ریزی جهت تولید سالانه ۱۶۰ تُن میگو، ۵۰۰ هزار تُن انواع آبزیان از طریق پرورش در دریا و صید سالانه ۸۵۰ هزار تُن طی برنامه هفتم توسعه خبر داد.
با موافقت نمایندگان مجلس، به‌ منظور توسعه حمل و نقل عمومی و تأمین سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی به شهرداری‌های کشور اجازه داده شد تا سقف ۱۸ همت اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
بانک کشاورزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا شروع دهه مبارک فجر، بیش از ۴۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای احداث و توسعه تاسیسات کشت گلخانه‌ای پرداخت کرده است.
مشهد ـ جانشین قرارگاه پیشرفت همه جانبه روستا گفت: طبق برنامه ششم توسعه باید هر سال پنج هزار روستا به سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی مجهز شوند.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است ۴ چهار هزار واحد راکد و نیمه فعال تا پایان سال جاری احیا شود.
مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از اجرای بزرگترین واحد تقطیر خاورمیانه با ظرفیت ۲۱۰ هزار بشکه در طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان خبر داد.
شهردار تهران گفت: در بخش ون ۹۸ درصد ون ها فرسوده و نیمی از تاکسی های ما نیز از رده خارج هستند، بنابراین در بخش توسعه حمل و نقل ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم داریم.
استاندار کرمانشاه با اشاره به این‌که در کارخانه ایران خودرو کرمانشاه که مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ است به دنبال اشتغال بیش‌تر جوانان بومی هستیم، گفت: طرح توسعه این پروژه با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان مصوب شده که پی‌گیری و اجرایی شدن آن در دستور کار قرار گرفته شده است.
وزیر کار ضمن با بیان اینکه در ۷ ماهه امسال ۶۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شد، گفت: بخشی از منابع برداشتی از صندوق ملی صرف طرح‌های عمرانی و بخشی هم صرف اشتغال خواهد شد.
هزار راه رفته با TF21/ توسعه محصول ایران خودرو در مسیر بلوغ
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: بیش از ۱۱۷ هزار واحد مسکن روستاییان در مناطق مختلف کشور امروز جمعه ۱۵ مهر آماده بهره برداری است.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: در حال حاضر بیش از هفت هزار مگاوات واحد گازی قابلیت تبدیل به سیکل‌ترکیبی دارند.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ