مشهد ـ جانشین قرارگاه پیشرفت همه جانبه روستا گفت: طبق برنامه ششم توسعه باید هر سال پنج هزار روستا به سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی مجهز شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت نام زائرین در سامانه سماح از فردا سه شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود. زائرین باید عملیات بیمه خود را انجام دهد تا ثبت نام آن‌ها در این سامانه قطعی شود. مبلغ بیمه زائرین به ازای هر نفر ۳۵ هزار تومان است، اما خدمات بیمه گر بین ۴۰ تا درصد نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد.
در گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید شد که دولت سالانه باید ۴۱ هزار میلیارد تومان بودجه برای کاهش آلودگی هوا در نظر گیرد.
محسن هاشمی، رئیس پیشین شورای شهر تهران در کافه خبر گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها باید سالانه ۴ هزار میلیارد تومان به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص پیدا کند که هنوز از زمان دولت احمدی‌نژاد تاکنون یک قران هم اختصاص پیدا نکرده است.
مصرف سرانه هر فرد ۳۷ تا ۴۰ کیلوگرم برنج است که باتوجه به آمار جمعیت سالانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج نیاز بوده که باید یک میلیون تن برنج وارد شود.
نماینده مردم کرج با بیان اینکه باید در تربیت نیروی خلاق و ماهر تلاش کنیم، گفت: سالانه در کشور حدود ۶۷ هزار مقاله علمی به چاپ می‌رسد، در جواب باید بگویم درصد کمی از مقالات و پایان نامه‌ها به ما در حل مسائل کمک می‌کنند.
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
حقوق سالانه یک رئیس جمهور در ایالات متحده ۴۰۰ هزار دلار است که بیشتر درآمد بایدن را تشکیل می‌دهد. بانوی اول جیل بایدن هم به عنوان استاد در کالج اجتماعی ویرجینیای شمالی کار می‌کند و ۸۲ هزار و ۳۳۵ دلار درآمد داشت.
سرپرست فدراسیون ورزش همگانی با هشدار نسبت به آمار بالای مرگ و میر ناشی از عوارض کم تحرکی و بیماری های غیرواگیر در کشور، گفت: همه مسئولان باید به فکر تامین سلامت مردم باشند.
سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از روز شنبه به مدت یک هفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی خارجی ثبت نام خواهیم کرد؛ برخی از شرایط ثبت نام اینگونه است که متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی باشد و در ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا نداشته باشد.
رئیس پلیس راهور فراجا به آمار جانباختگان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در کشور ما سالیانه ۱۷ هزار فوتی و حدود ۳۰۰ هزار نفر مجروح در حوادث رانندگی رخ می‌دهد که ما طبق برنامه ریزی باید این آمار را کاهش دهیم.
دیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس برنامه باید سالانه ۱۵۰ هزار واحد ساخته شود اما در نظر داریم این میزان را تا ۲۰۰ هزار واحد افزایش دهیم.
دبیر کمیسیون تامین کنندگان برنج کشور گفت: ایران سالانه به ۱.۵ میلیون تن برنج نیاز دارد که درحال حاضر یک میلیون تن آن وارد شده و برای تنظیم بازار باید ۳۰۰ هزار تن دیگر تا پایان سال وارد شود.
دبیر کمیسیون تامین کنندگان برنج کشور گفت: ایران سالانه به ۱.۵ تن برنج نیاز دارد که درحال حاضر یک میلیون تن آن وارد شده و برای تنظیم بازار باید ۳۰۰ هزار تن دیگر تا پایان سال وارد وتأمین شود.
وزیر صمت تاکید کرد: باید سالانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور می‌شده که این طرح ها به پایان نرسیده است؛ در حوزه گاز برنامه ۸۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری داشتیم که انجام نشد لذا به جز مدیریت مصرف کاری نمی توانیم انجام دهیم.
شهردار تهران گفت: در حوزه مسکن با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن و تعهد برای ساخت و ایجاد مشارکت برای سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی کار را پیگیری کرده‌ایم. امروز خانه دار شدن در تهران یک آرزوست که باید آن را به یک واقعیت در دسترس تبدیل کنیم.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: سالانه باید ۲۰۰ هزار واحد فرسوده نوسازی شود اما در حال حاضر ۶۵ هزار واحد در دست ساخت است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: تا به امروز دو میلیون و سیصد هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰۰ هزار نفر نیازمند تزریق دُز یادآور هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی ـ معاون امورعتبات سازمان حج و زیارت درباره جزئیات این ثبت‌نام، گفت: تمام متقاضیان باید به سامانه سماح وارد شوند و مبلغ تعیین شده برای بیمه را که ۱۸ هزار تومان است، پرداخت کنند.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.
پس از قعطی شدن حکم پرونده مارک ویلموتس در دادگاه عالی ورزش، حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.
حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ