وزیر کار ضمن با بیان اینکه در ۷ ماهه امسال ۶۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شد، گفت: بخشی از منابع برداشتی از صندوق ملی صرف طرح‌های عمرانی و بخشی هم صرف اشتغال خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در طرح جدید کالابرگ الکترونیک، سقف خرید ۳۲۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان تبدیل و کاهش یافته است و سوی دیگر سقف هم برداشته شده است چون مبنا، قیمتهای سال ۱۴۰۱ است
دانشگاه فرهنگیان دانشجویان رشته بهداشت مدارس دانشگاه‌های علوم پزشکی را به صورت غیر حضوری پذیرش می‌کند.
باشگاه فنرباغچه در اطلاعیه‌‌ای از جزئیات قراردادش با رئال مادرید برای واگذاری آردا گولر به این باشگاه اسپانیایی پرده برداشت.
رسانه عربستانی از جزئیات دستمزد ستاره چلسی در الاتحاد پرده برداشت.
کامران ندری، اقتصاددان درباره حضور رئیس بانک مرکزی در نشست صندوق بین‌المللی پول گفت: «جزئیات این سفر منتشرنشده بنابراین درباره خروجی آن نیز نمی‌توان اظهارنظر کرد، زیرا نمی‌دانیم که در صورتی که ایران دیدگاه و پیشنهاداتی برای برون‌رفت مشکلات مالی و ارزی ارائه کند، آیا با این نظرات موافق می‌شود یا نه. معمولا این نوع سفر‌ها در باب صندوق بین‌المللی پول جنبه فنی دارد و فکر نمی‌کنم سفر کاری برای رفع تحریم‌ها و برداشته شدن موانع انتقال ارز و... باشد.»
اسناد جدیدی که اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) منتشر کرده، از جزئیات نقشه ارتش جمهوری‌خواه ایرلند (آی‌آراِی) برای ترور الیزابت دوم در سال ۱۹۸۳ پرده برداشت.
میرزا کریمی با بیان اینکه پس از حضور نیروهای امدادی مشاهده شد که یک خانم ۵۰ ساله از ارتفاعات سقوط کرده است گفت: با دریافت جزئیات حادثه مشخص شد این خانم هنگام برداشت گیاهان مرتعی از ارتفاعات دریاچه تار دماوند سقوط کرده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شعار ما این است که "هر ایرانی باید یک مراقب بهداشت داشته باشد" و ما در این برنامه به‌دنبال تحقق این شعار هستیم؛ الزامی ندارد که این مراقب سلامت حتماً پزشک باشد بلکه سایر نیرو‌های کادر بهداشتی و درمانی نیز قرار است در این برنامه، وضعیت سلامتی افراد را پایش کنند و در صورت نیاز او را به پزشک ارجاع دهند.
رییس فدراسیون تیروکمان ایران از جزئیات پرونده قضایی کلبه‌های چوبی که جریمه ۳ میلیاردی به دنبال داشت پرده برداشت و در مورد آخرین وضعیت تیم‌ملی تیروکمان قبل از بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک، توضیح داد.
خبرنگار اسپانیایی از جزئیات پیشنهاد بارسلونا به مسی پرده برداشت.
امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق ایران و عربستان نشانه‌ای مبنی بر ازسرگیری روابط با بحرین، مصر و اردن وجود دارد، گفت: سلطان عمان در جریان سفر به منامه پایتخت بحرین ابتکاری را در خصوص بازگشت روابط ایران و بحرین داشتند که در همین راستا هیات‌های فنی دو کشور از اماکن دیپلماتیک بازدید کردند. ما از بازگشت روابط استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم موانع از میان برداشته شود
امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق ایران و عربستان نشانه‌ای مبنی بر ازسرگیری روابط با بحرین، مصر و اردن وجود دارد، گفت: سلطان عمان در جریان سفر به منامه پایتخت بحرین ابتکاری را در خصوص بازگشت روابط ایران و بحرین داشتند که در همین راستا هیات‌های فنی دو کشور از اماکن دیپلماتیک بازدید کردند. ما از بازگشت روابط استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم موانع از میان برداشته شود
سازمان جهانی بهداشت (WHO) در حال بررسی جزئیات مرگ بیش از ۳۰۰ کودک در سه کشور جهان است که گفته می‌شود با مصرف برخی از برند‌های شربت‌های سرفه غیرنسخه‌ای مرتبط بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به درخواست وزارت بهداشت و قرارگیری شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم، جزئیات بهره‌گیری از دورکاری برای کارمندان در سطح استان تهران برای فردا دوشنبه ۱۲ دی‌ماه را تشریح کرد.
محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور ایرانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت از حرف‌هایی که در گوشی بین فغانی و اتاق VAR در صحنه جنجالی بازی اروگوئه و پرتغال رد و بدل شد، پرده برداشت.
نشریه فرانسوی از جزئیات تکنولوژی فیفا در دو صحنه جنجالی جام جهانی پرده برداشت.
فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه گفته است که در زلزله دوزچه در غرب ترکیه تا این لحظه ۲۲ نفر مجروح شناسایی شده اند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.
ایران تا روز شنبه ارسال پهپاد به روسیه را رد می‌کرد اما به نظر می‌‌رسد رئیس دستگاه دیپلماسی با سخنان روز شنبه‌‌اش از تاکتیک دیپلماتیک جدید تهران درباره جنگ روسیه علیه اوکراین پرده برداشته است.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه گیلان عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، جزئیات ابلاغ پروتکل های بهداشتی ویژه بازگشایی مدارس را تشریح کرد.
حسن کاظمی قمی نوشت: گفتگو‌های سازنده‌ای در راستای کنترل بیماری فلج اطفال در افغانستان، آموزش و همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های علمی و بهداشتی میان دو کشور صورت گرفت
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران وکرون گفت: در پی حمله گرگ به مردم روستای آبگرم دونفر خانم و آقا مسن دچار صدمات جدی شده که سریعا به نجف‌آباد و از آنجا به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان اعزام شدند.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در شبکه درمان ناباروری، مراکز و خدمات درمان ناباروری به سه سطح تقسیم شده است. سطح اول، همان مطب‌های معمولی، پزشک عمومی، ماما و.... است. اگر در این سطح تشخیص داده شود که بیمار به درمان تخصصی‌تر نیاز دارد، به سطح دو ارجاع داده می‌شود که شامل متخصص زنان دوره دیده، اورولوژیست، آزمایشگاه تخصصی و... است که ۸۵ درصد موارد ناباروری در سطح دو حل می‌شود.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در ارتباط با نحوه بلیت فروشی دیدارهای لیگ برتر بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ