معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی میثم فرج‌الهی را به عنوان «سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با شروع مجدد توفان از ساعت ۶ صبح ۲۷ تیر تا ساعت ۲۰ شامگاه پنجشنبه تعداد ۹۹۸ نفر بیمار و مصدوم به اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی مراجعه و از خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهره‌مند شدند.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از احداث مرکز زباله‌سوز ۵۰۰ تنی در پایتخت خبر داد.
طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سرپرست مرکز برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکز تمرینات تیم‌های ملی و مدیریت تست‌های قهرمانی، سازمانی محوری در ورزش کشور به حساب می‌آید با این حال این موسسه ماه‌هاست در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می‌برد.
سمنان- سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه حوادث چهارشنبه سوری در حوزه مدیریت این دانشگاه ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت، گفت: از این تعداد دو نفر بستری هستند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری طی حکمی رضا سلطانعلی زاده را به عنوان «سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش بنیان» منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، طی حکمی«سرپرست مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان» را منصوب کرد.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در تصادف امروز سرویس مدرسه فرزند چهار ساله‌ راننده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
رییس کل بانک مرکزی در احکام جداگانه، معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست مدیریت کل حوزه هیات عامل بانک مرکزی را منصوب کرد
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری؛ «سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری» این معاونت منصوب شد.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: حدود ۲۰۰ نفر بر اثر ابتلا به آنفلوآنزا امسال جان خود را از دست دادند و بیشتر فوت شدگان سالمندان و افرادی که واکسن آنفلوآنزا را تزریق نکردند، هستند.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مطابق روش‌های آماری تخمین زده می‌شود که ۵۲هزار و ۷۱۴ نفر در کشور مبتلا به HIV هستند، گفت: کل موارد ثبت شده از ابتدا تا کنون ۴۴هزار و ۷۶۲ نفر بوده است که مرگ ۲۱هزار و ۵۵۰ نفر آن‌ها ثبت شده است و ۵هزار و ۶۹۵ نفر نیز در یکسال گذشته برای دریافت خدمات به مراکز ارائه دهنده خدمت مراجعه نکرده‌اند.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: بیشتر جانباختگان را افراد بالای ۶۰ سال و گروه‌های حساس که واکسن تزریق نکرده اند، تشکیل می‌دهند.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با اشاره به اینکه ایران جزو ۹ کشوری است که بیشترین آسیب ناشی از تغییرات اقلیم را دارد، گفت: طرح سازگاری با تغییرات اقلیمی لازم است اجرایی شود.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت بیان کرد: حدود ۹۵ درصد موارد ابتلا به آنفلوانزا در کشور آنفلوانزای نوع A و حدود ۵ درصد نیز آنفلوانزای نوع B است و برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری به مردم توصیه می‌کنیم در فضا‌های بسته از ماسک استفاده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند؛ همچنین افراد دارای علائم بیماری از حضور در تجمعات خودداری و خود را قرنطینه کنند.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، با پاسخ به این سوال که یک بیمار مبتلا آنفلوانزا می‌تواند چند نفر را درگیر بیماری کند، گفت: اگر کسی قبلاً واکسن آنفلوانزا نزده و یا قبلاً بیماری را نگرفته است، می‌تواند مبتلا شود.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: علایم بیماری‌های ویروسی مانند آنفلوآنزا، سرماخوردگی و کرونا مشترک است، اما تب بالا و ناگهانی، درد شدید عضلانی بدن و گلودرد علایم ابتلا به آنفلوآنزا است که فرد مبتلا باید بین ۵ تا ۷ روز استراحت کامل داشته باشد تا دور نقاهت را طی کند.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: از جمله علل این موضوع آن است که در دوسال گذشته تحت تاثیر پاندمی کرونا، موارد بهداشت فردی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، پوشش ماسک، بهداشت دست‌ها و ... رعایت شده و البته مدارس نیز تا حدی تعطیل بوده و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شده‌اند و به این ترتیب مواجهه کودکان با ویروس‌های تنفسی کمتر بوده و به همین دلیل نیز مستعدتر هستند که بیماری را با شیوع بیشتری بگیرند.
سرپرست مدیریت گروه مطالعاتی زیرساخت و عمران شهری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: در حال فراخوان طرح مطالعاتی مدیریت آب‌های سطحی تهران هستیم تا پس از انجام اقدامات لازم اجرایی شود.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
به گفته سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اگر چه بیماران حداقل یک و حداکثر ۸۲ ساله هستند؛ اما اغلب مبتلایان در سنین ۶۰-۳۰ سال هستند و حدود ۷۵ درصد مبتلایان مذکر و ۷۵ درصد بیماران شناسایی شده ساکن مناطق شهری هستند.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره آخرین وضعیت گورخر ایرانی در شرایط تکثیر در اسارت گفت: در حال حاضر ۴۲ راس گور ایرانی در مراکز پرورش سازمان و مراکز پرورش سایت‌های خصوصی در استان‌های یزد، البرز، سمنان، فارس، کرمان و تهران نگهداری می‌کنیم که وضعیت خوبی هم دارند.
معاون بهداشت وزارت بهداشت، سرپرست جدید مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت را منصوب کرد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت، سرپرست جدید مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت را منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ