به فاصله چند روز، خبر «تابناک» مهر تایید خورد تا رئیس جهاد دانشگاهی روانه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده و به عنوان سرپرست در آنجا مشغول به فعالیت شود. طی حکمی که به امضای رئیس جمهور رسیده و در بخشی از آن آمده: با اتکال به خداوند متعال، با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری مجدانه کوشا باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
جمهوری اسلامی نوشت: حتی تشکیک در حکم اول دیوان عدالت اداری، کار درستی نبود. حالا که دیوان برای بار دوم همان نظر را داده و حکم اولیه را تأیید کرده، رئیس جمهور می‌بایست بدون فوت وقت، پذیرش آن را اعلام می‌کرد و به کسی اجازه چانه زدن در این باره را نمی‌داد.
ریاست جمهوری عراق به اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از عملکرد عبداللطیف رشید در لغو حکم صادره سال ۲۰۱۳ درباره اسقف کلیسای کاتولیک کلدانی واکنش نشان داد.
در ابتدای دولت یازدهم، رییس‌جمهور با دریافت نامه تعدادی از نمایندگان مجلس که از وضعیت حجاب ابراز نگرانی کرده بودند، دستور بررسی موضوع مسائل و راهکارهای مربوطه را همزمان در کمیسیون فرهنگی دولت، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری صادر کرد.
بدترین نکته درباره ماجرای ابطال حکم انتصاب معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان استخدامی کشور، نوع مواجهه دولت با رای دیوان عدالت اداری است.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه حکم رئیس جمهور نه آئین‌نامه و نه بخش‌نامه است که هیات عمومی بتواند آن را ابطال کند، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات متعددی که در قانون اساسی به وی اعطا شده است می‌تواند هر فردی را چه از داخل و چه از خارج دولت به عنوان معاون خود انتخاب کند.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این روی حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این رو حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.
در متن حکم رییس جمهور برای محسن رضایی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با توجه به اهمیت اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با موقعیت جدید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب می‌شوید.
متن حکم رئیس‌جمهور در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منتشر شد.
متن حکم رئیس‌جمهور در انتصاب محسن رضایی به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منتشر شد.
علی‌اکبر احمدیان با حکم رییس جمهور دبیر شورای عالی امنیت ملی شد.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
با حکم رییس جمهور دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد.
حکم انتصاب سفیر جدید ترکیه در ایران توسط رییس جمهور این کشور همسایه امضا شد.
رئیس عراقی کمیته مشترک تحقیقات قضائی عراق با بیان اینکه "ما به‌عنوان مسلمان باید اهمیت فوق‌العاده‌ای به محکومیت این حادثه و جنایت دهیم"، خاطرنشان کرد: حتی سازمان‌های بین‌المللی و اشخاص غیرمسلمان نیز این جنایت را به‌دلیل نقض حقوق بشر و حاکمیت کشور عراق محکوم کرده‌اند.
رئیس عراقی کمیته مشترک تحقیقات قضائی عراق با بیان اینکه "ما به‌عنوان مسلمان باید اهمیت فوق‌العاده‌ای به محکومیت این حادثه و جنایت دهیم"، خاطرنشان کرد: حتی سازمان‌های بین‌المللی و اشخاص غیرمسلمان نیز این جنایت را به‌دلیل نقض حقوق بشر و حاکمیت کشور عراق محکوم کرده‌اند.
معاون شورای امنیت روسیه امروز با حکم رییس جمهور این کشور به عنوان معاون اول کمیسیون نظامی و صنعتی این کشور منصوب شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت اعلام کرد: محسن منصوری که به عنوان استاندار تهران مشغول بودند به جمع هیئت دولت پیوست و با حکم رییس جمهوری به عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهوری انتخاب شد.
با حکم ربیس جمهور، «دهقانی فیروزآبادی» سرپرست معاونت علمی و فناوری شد
دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی با حکم رئیس جمهوری، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منصوب شد.
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
خودکفایی کالا‌های اساسی و امنیت غذایی، یکی از دغدغه‌های جدی مقام‌معظم رهبری است که در صورت وجود نظام ارز چندنرخی و سرکوب تولید داخل به هیچ وجه محقق نخواهد شد؛ اما با اصلاح نظام یارانه و قیمت خرید تضمینی محصولات پیش بینی می‌شود که مجدد به خودکفایی محصولات استراتژیک و بهره‌وری بالا در تولید کالا‌های اساسی دست خواهیم یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ