حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید و تاکید کرد: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.
وزیر نفت با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد، گفت: امروز بیشتر از ۱۵۰ میلیون لیتر ذخیره بنزین داریم.
وزیر نفت: بارها اعلام کردیم هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار وزارت نفت و دولت نیست لذا خواهش ما این است که مردم به این شایعات توجهی نکنند.
چلسی در پی خرید رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان است و به مدیر برنامه‌های او قول داده اگر لیائو این تابستان میلان را ترک کند و به لندن برود، جریمه 20 میلیون یورویی او را به اسپورتینگ بپردازد.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید باشگاه تاتنهام برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی این کشور، آماده شده و به زودی با او و مدیر برنامه‌هایش وارد مذاکره خواهد شد.
مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند مذاکراتی ابتدایی با برخی از باشگاه‌های اروپایی را آغاز کرده تا در صورت تصمیم هالند یا منچسترسیتی به جدایی او به سرعت به باشگاهی دیگر منتقل شود.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه های ایران خودرو نیز در این نشست، با بیان این که هیچ کشوری بدون توسعه صنعت خودرو به توسعه صنعتی دست نمی یابد، عنوان کرد: بیش از ۶۰ صنعت دیگر به صنعت خودرو خدمت ارایه می کنند، این صنعت لوکوموتیو توسعه صنعتی هر کشوری است که در مسیر توسعه قرار دارد یا به توسعه صنعتی دست یافته است.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند مدیر برنامه‌های بنجامین پاوارد در حال حاضر در شهر بارسلون حضور دارد و مشغول مذاکره با مدیران بارسا درباره انتقال این ستاره بایرن مونیخ است.
مدیربرنامه‌های لیونل مسی برای مذاکره با باشگاه الهلال در عربستان حضور پیدا کرد.
جلسه کارگروه کاهش تلفات جاده ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و تصمیماتی مهم برای برنامه ریزی در جهت کاهش تلفات جاده ای در نوروز اتخاذ شد.
«آقایان مخالف مذاکره، کسانی بودند که در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند و با ائتلاف خود را کنار کشیدند. حالا که دولت ائتلافی به روی کار آمده از همان ایده‌ها و برنامه‌های خودشان استفاده کنند و حداقل چندماه آرامش را به کشور بیاورند. این آقایان در تبلیغات انتخاباتی خود مدعی بودند هر کدام جداگانه برنامه برای نجات ایران دارند. الان که دولت ائتلافی خودشان روی کار آمده از این برنامه‌ها استفاده کنند.»
وزیر کشور تاکید کرد: همه استانداران با قدرت و اراده جدی در حال پیشبرد مسائل توسعه و عمرانی استان‌های کشور هستند و برنامه‌ای برای تغییر استانداران در دستورکار نیست.
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
سفیر کشورمان در سازمان ملل خاطر نشان ساخت، بی طرفی، استقلال و حرفه‌ای گرایی آژانس نباید مخدوش شود و این سازمان باید خارج از کنترل قدرت‌ها باقی بماند تا همه بتوانند از کمک‌های فنی و حمایتی آژانس برای توسعه برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای برخوردار باشند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد یا میز مذاکره‌ای وجود نداشته باشد، مسائل کشور و برنامه‌هایی که برای آینده داریم متوقف نخواهد شد و مسیر ما برای پیشرفت باز خواهد بود.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
رئیس جمهور گفت: هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها و با حاکمان آمریکا در حاشیه نشست سالانه سازمان ملل برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آن‌ها نداریم.
رئیس جمهور گفت: هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها و با حاکمان آمریکا در حاشیه نشست سالانه سازمان ملل برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آن‌ها نداریم.
رئیس‌جمهور گفت: در سفر به نیویورک هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آنها نداریم.
رئیس باشگاه رایو وایه‌کانو می‌گوید در مذاکرات برای جذب رائول دی‌توماس، مهاجم اسپانیول، از طرف مدیر برنامه‌های او مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
مدیر برنامه‌های خوان فویت، دفاع راست آرژانتینی ویارئال، امروز در دفتر باشگاه بارسلونا حضور داشت و به نظر می رسد باشگاه کاتالان روی جذب این بازیکن نظر مثبت دارد.
نشریه فرانسوی اکیپ اعلام کرد مدیران برنامه‌های مارکوس راشفورد مذاکراتی مستقیم با باشگاه PSG داشتند و احتمال انتقال این مهاجم انگلیسی به پاریس بالا است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ