در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به ونزوئلا، دکتر سید ابراهیم رئیسی، به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود در ونزوئلا جهت عرضه کالا‌های تولید ایران، در فروشگاه ایرانی «مگاسیس» حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه با مدیران آن گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از بازدید رئیس جمهور از خودروهای هیبریدی در حیاط دولت را مشاهده می‌کنید.
ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ مردادماه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید و از پوستر همایش ملی بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی درمان ناباروری رونمایی کرد.
تصاویری بازدید رئیس جمهور در آستانه روز خبرنگار از سازمان صدا و سیما را مشاهده می‌کنید.
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور در استادیوم آزادی از وضعیت بهسازی این استادیوم بازدید کردند. طی این بازدید، عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارائه گزارش پیشرفت بازسازی سکو‌های استادیوم آزادی پرداخت
انتشار تصاویر ویدئویی از وزیر دفاع روسیه سوار بر بالگرد ارتش و بازدید از خط مقدم نبرد، این پیام روشن را مخابره کرد که رئیس جمهور این کشور مرد وفادار خود را قربانی نمی‌کند.
جمیله علم الهدی: در این همایش زنان تاثیرگذار تقریباً یک هزار زن شرکت کردند، توانستیم ۸۰ زن از شهر تهران بازدید کنند و آن همایش تأثیر زیادی روی مهمانان ما گذاشت.
سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از خط تولید شرکت تراکتورسازی ایران، از دو محصول جدید این گروه صنعتی رو نمایی کرد.
رئیس جمهور روسیه از نیروهای این کشور در جبهه خرسون واقع در جنوب اوکراین که یکی از جبهه‌های مهم برای دو طرف است، بازدید کرد.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
رئیس جمهور سوریه که به روسیه سفر کرده است، از بنای یادبود سرباز گمنام مسکو بازدید کرد و بر آن تاج گل قرار داد.
هشت ماه پس از بازدید اولیه مک کینی از مسجد، او به اسلام گروید. پس از مراسم، از سوی افرادی که زمانی قصد آسیب رساندن به آنها را داشت، استقبال شد. در نهایت او حتی دو سال به عنوان رئیس مرکز اسلامی در مونسی خدمت کرد. مک‌کینی می‌گوید: اگر رفتار مهربانانه نبود، احتمالاً به مسجد حمله می‌کرد و در نهایت به مجازات اعدام محکوم می‌شد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از شهر کانتینری مستقر در آدیامان بازدید کرد و با زلزله زدگان دیدار کرد. دولت باغچه لی رهبر حزب حرکت ناسیونالیست ترکیه، اردوغان را در این بازدید همراهی کرد. سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرد که شمار جان‌باختگان زلزله شدید در جنوب این کشور به ۴۴ هزار ۳۷۴ نفر رسیده است.
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر خود به چین، با حضور در مسجد «دونگ سی» پکن، ضمن بازدید از این مسجد تاریخی، نماز مغرب و عشای خود را با مسلمانان چینی در این مسجد به جماعت اقامه کرد.
رئیس اقلیم کردستان عراق روز سه شنبه برای دیدار با آسیب دیدگان زلزله ویرانگر در جنوب ترکیه وارد غازی عینتاب شد.
رئیس جمهور ترکیه که برای بازدید از روند امدادرسانی به زلزله زدگان به مناطق بحران زده استان قهرمان ماراش سفر کرده است، شمار جانباختگان زلزله را تاکنون هشت هزار و ۵۷۴ نفر و شمار مجروحان زلزله در ۱۰ استان جنوب ترکیه را ۴۹ هزار و ۱۳۳ نفر اعلام کرد.
سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه از مرکز کنترل شرکت ملی گاز و شرکت در کارگروه تامین پایدار سوخت زمستانی بازدید کرد.
دختر رئیس جمهور پیشین آمریکا به همراه خانواده خود برای بازدید از اهرام جیزه به مصر سفر کرده است.
رئیس جمهور اوکراین در جریان سفر به شهر خرسون، خطاب به نیرو‌هایی که در مقابل ساختمان اداری در میدان اصلی این شهر ایستاده بودند، گفت: ما در حال حرکت به جلو هستیم. ما برای صلح، صلح برای همه کشورمان آماده‌ایم.
بازدید "شی جین پینگ" رئیس جمهور چین از جایی که مائو در آنجا قدرت گرفت نشان می‌دهد که چگونه شی به شکل دادن تصویر خود به عنوان تجسم امروزی "رهبر بزرگ" ادامه می‌دهد.
سید ابراهیم رئیسی در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، به محل موزه ملی ایران رفت. عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی رئیس جمهور را در این بازدید همراهی کرد.
در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان، حجت السلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به همراه القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، صالحی دادستان تهران و سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز به مدت دو ساعت از زندان فشافویه بازدید و در جریان پرونده دستگیرشدگان اعتراضات اخیر قرار گرفت.
بانوی اول ترکیه به همراه زراعتخان هاشموا همسر رئیس جمهور ازبکستان از شهر ابدی که در آن تاریخ و سنت زنده می‌شود بازدید کرد.
زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از شهر ایزیوم در منطقه خارکف که پس از درگیری با نیروهای روسی توسط پس گرفته شد بازدید کرد.
تصاویری از بازدید آیت الله رئیسی از روستا‌های اطراف زهکلوت در جنوب کرمان در میان طوفان شن و استقبال باشکوه مردم را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ