مشهد ـ معاون اول قوه قضائیه گفت: هدف قوه قضائیه، اجرای عدالت، احقاق حق و رضایت مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ۳۰ درصد از بودجه نظام سلامت به درمان افراد مصدوم حوادث رانندگی اختصاص دارد و ۳۰ درصد از ورودی پرونده‌ به دادسراها مربوط به این حوادث است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: تا کنون ۱۵۰ هزار نفر در سامانه سجام که با هدف پیشگیری از تخلفات و جرایم راه اندازی شده است ثبت نام کرده اند.
معاون اول قوه‌قضاییه گفت: هدف قوه قضاییه اجرای عدالت، احقاق حق و رضایت مندی مردم است.
معاون قضایی قوه قضائیه گفت:باید بین افرادی که کشف حجاب می‌کنند با توجه به هدف آنها تفاوت قائل شویم و موضوع حجاب در جلسه سران سه قوه ، شورای امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شده است
معاون قضایی قوه قضائیه گفت:باید بین افرادی که کشف حجاب می‌کنند با توجه به هدف آنها تفاوت قائل شویم و موضوع حجاب در جلسه سران سه قوه ، شورای امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شده است
معاون قضایی قوه قضائیه گفت:باید بین افرادی که کشف حجاب می‌کنند با توجه به هدف آنها تفاوت قائل شویم و موضوع حجاب در جلسه سران سه قوه و شورای امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شده است
معاون اول قوه قضائیه گفت: هدف نهایی قوه قضائیه باید متمرکز بر احقاق حق و اجرای عدالت نه صرفاً ارائه آمار عملکرد باشد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هدف نهایی قوه قضائیه باید متمرکز بر احقاق حق و اجرای عدالت نه صرفاً ارائه آمار عملکرد باشد.
نشست بازبینی نحوه اجرای سند تحول قضایی با هدف نحوه اجرای سند تحول قضایی در معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تشکیل شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سال گذشته یک میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۹۷ اقدام برخط در راستای ماده ۳۷ آئین دادرسی کیفری میان کلانتری‌ها و مراجع قضائی صورت گرفته است.
خرم‌آباد- معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه هدف قوه قضائیه اجرای عدالت، رضایتمندی مردم و احقاق حق است، گفت: برای از بین بردن ۲۱۰ بستر فسادزای بیرون از قوه برنامه ریزی جدی شده است.
خرم‌آباد- معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه هدف قوه قضائیه اجرای عدالت، رضایتمندی مردم و احقاق حق است، گفت: برای از بین بردن ۲۱۰ بستر فسادزای بیرون از قوه برنامه ریزی جدی شده است.
رئیس قوه قضاییه: پرونده افرادی که با ترور، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، هنجارشکنی و شایعه‌پراکنی امنیت فیزیکی و روانی جامعه را هدف قرار می‌دهند، قاطع، سریع و در خارج از نوبت رسیدگی شود.
سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
جوکار درباره تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: «حیطه وظایف و اختیارات سازمانی که مدنظر ما است، صرفا محدود به داخل قوه قضائیه می‌شود. آن‌ها حق انجام هیچ‌گونه اقدامی در خارج از این قوه را ندارند. بیشتر هدف ما این است که مسائل داخل قوه قضائیه رصد بیشتری شود.»
تدوین لایحه «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» در معاونت امور زنان و خانواده دولت یازدهم با هدف جلوگیری از خشونت علیه زنان و حمایت قانونی هرچه بیشتر از زنان خشونت‌دیده آغاز شد که وقفه‌های طولانی‌مدت مجالی به تکمیل فرایند تدوین و تصویب آن در دولت یازدهم نداد. سرانجام نیز پس از قتل «رومینا» دختر ۱۴ ساله گیلانی به دست پدرش در خرداد ۹۹ بررسی این لایحه در معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری دولت دوازدهم به جریان افتاد و به دلیل داشتن مواد قضائی برای اعلام نظر به قوه قضائیه رفت.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، ضمن حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل و دیدار با مدیرعامل ایرانسل، بر توسعه همکاری‌های فی‌مابین با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم تأکید کرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: تروریست‌ها همچنان مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می‌دهند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: هدف قرارگاه این است که سیاست‌ها، تدابیر و فرامین رهبر انقلاب به طور دقیق پیگیری و در قالب سند تحول و برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه با اولویت و سرعت در تمام سطوح دستگاه قضایی پیگیری شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد ما این است که برخورد‌ها با عناصر اصلی و کسانی که اغفال شدند باید مدبرانه، هوشمندانه، عبرت‌آموز و بازدارنده باشد. تفکیک را شروع کردیم و عملا هم صورت گرفته است. بیش از هزار نفر که در یک روز بازداشت شده بودند در یک بازه آزاد شدند.
معاون گردشگری کشور در واکنش به هشدارها علیه سفر به ایران گفت: با هدف مقابله با ایران‌هراسی اقدامات عملیاتی از سوی وزارت امور خارجه، قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر در حال انجام است.
تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با هدف استفاده از توانایی نخبگان منعقد شد.
به قوه قضائیه اجازه داده می‌شود سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه را با هدف انجام ماموریت‌های ذاتی و قانونی به شرح ذیل ارتقاء دهد.ایجاد سرویس‌های اطلاعاتی هوشمند برای شناسایی، پیشگیری و مقابله با انواع فساد در قوه قضائیه اعم از مراجع قضایی و شبه قضایی و سازمان‌های تابعه و مراکز وابسته.مقابله با هر گونه فشار، تهدید، تطمیع و فریب علیه مقامات و کارکنان قوه قضائیه به منظور حفظ استقلال قوه قضائیه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ