جانشین فرمانده‌ کل انتظامی کشور گفت: هدف دشمن، سوق دادن افراد ناآگاه به سمت بی‌حجابی و برهنگیست، اما عفاف و حجاب از اصلیترین مبانی اسلام و انقلاب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- معاون اول سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور، هدف اصلی دشمن را تضعیف نیروهای مسلح دانست و گفت: دشمن نمی‌تواند تعرضی به نظام اسلامی داشته باشد چون نیروهای ما با انگیزه هستند.
ورامین- وزیر کشور گفت: دشمن با هدف قراردادن زنان در اغتشاشات اخیر در پی نیل به اهدف خود بود.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه دشمن اتحاد نیروهای مسلح را هدف قرار داده است، گفت: معتقدیم اکثر مردم ایران به مسئله حجاب اعتقاد دارند و کسی مخالف آن نیست.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: دشمن موریانه‌وار تاروپود خانواده ایرانی را هدف قرار داده و نگران هستیم عنصر خانواده بعنوان اساسی‌ترین نهاد اجتماعی مانند کشورهای غربی دچار فروپاشی شود.
معاون امنیتی وزارت کشور گفت: هدف دشمن از اقدامات این روزها تعطیلی مدارس و ایجاد آشوب و نگرانی در میان مردم است.
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: محور تهاجم ترکیبی دشمن، جنگ شناختی و هدف قرار گرفتن اجتماع و کم کردن سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است.
مشهد ـ مدیر حوزه علمیه خراسان با تاکید بر ضرورت تببین محورهای پیام منشور روحانیت جهت مقابله با دسیسه‌های دشمنان گفت: هدف دشمن این است که میان طلاب جوان و جامعه روحانیت اختلاف ایجاد کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ما چه در داخل و چه در خارج این هدف را داشته اند که میان امام و امت فاصله بیاندازند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به آمار رشد تولید خودرو و قطعات در سال جاری، گفت: هدف دشمن، زدن نقاط قوت و توقف پیشرفت کشور بود اما نتوانست.
شریف با بیان اینکه در تبیین دستاورد‌های انقلاب و معرفی دشمنان انقلاب و همچنین رفع مشکلات مردم نواقصی داشته‌ایم، گفت: برخی سوال می‌کنند که کشور با این همه قدرت چرا اغتشاشات را سریع جمع نکرد باید به آن‌ها بگوییم که هدف دشمن این است که درگیری شدید در کشور به وجود آید و حمام خون راه بیفتد و این خواسته استکبار است که حکومت از قدرتش برای سرکوب استفاده کند، ولی ایران در این زمینه آگاهانه عمل کرده و خواهد کرد.
تربت حیدریه ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جنگ شناختی به معنای تغییر نظام محاسبه است که از روی تبلیغات فراوان بر روی یک سری ضعفی که وجود دارد جریان نظام محاسبه را تغییر می‌دهد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف دشمن، مخدوش‌سازی تصویر ذهنی جوانان از انقلاب است و شخصیت‌های تأثیرگذار وظیفه دارند جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی آشنا کنند.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: هدف کلان دشمنان ایران این است که مردم را ناراحت و عصبانی کنند و جبهه مشترکی را علیه ایران تشکیل داده اند.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: هدف کلان دشمنان ایران این است که مردم را ناراحت و عصبانی کنند و جبهه مشترکی را علیه ایران تشکیل داده اند.
جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: هنگامی که دشمن متوجه شد به زودی موفقیت‌های دولت سر سفره مردم می‌نشیند، به این پی برد که دیگر کاری از او ساخته نیست.
رییس‌جمهور گفت: نشاط اجتماعی در کشور بسیار بااهمیت است و دشمن این مورد را نشانه گرفته است و مسئولان زمینه آن را فراهم کنند چرا که جامعه با نشاط از ضروریات فرهنگی می‌باشد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: هدف دشمن ایجاد وقفه در پیشرفت کشور است و با وجود پیشرفت های کشور با تمام توان می‌کوشد در حرکت کشور به سمت پیشرفت و خدمت به مردم، توقف و اخلال ایجاد کند.
قم- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیشرفت ها در سایه وجود امنیت کسب شده است، گفت: دشمن رویش های علمی کشور را هدف قرار داده و مکان این رویش ها مدرسه و دانشگاه ها هستند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است، اما حضرت امام با انقلاب اسلامی اثبات کرد که دین موجب هشیاری و بیداری هرچه بیشتر بشریت می‌شود.
مشهد ـ مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد انشقاق در وحدت و تضعیف امنیت ملی است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی آغاز هفته فرماندهی انتظامی کشور را تبریک گفت.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: هدف اصلی صدام از حمله به ایران، جدا کردن خوزستان از ایران و تجزیه کردن ایران بود. خود مردم عرب خوزستان هم در مقابل صدام ایستادگی کردند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، از تولید دو محصول جدید هایما ۸اس و نسل بهبود یافته خودرو آریسان در نیمه نخست امسال خبر داد.
امّت اسلامی که اکنون نمونه‌ی کوچک آن در مراسم نمادین حج دیده می شود، باید با همه‌ی وجود، به مقابله برخیزد؛ یعنی از سویی یاد خدا، کار برای خدا، تدبّر در کلام خدا، اعتماد به وعده‌های خدا را در ذهنیّت همگانی خویش تقویت کند، و از سویی بر انگیزه‌‌های تفرّق و اختلاف فائق آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ