نایب رئیس مجلس گفت: امسال سال مهار تورم است و با کاهش ۸ درصد مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی می‌خواهیم قیمت را ۸ درصد پایین بیاوریم تا به مهار تورم کمک شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار در مورد ناکامی مثلث مخوف پی اس جی در دو فصل گذشته حرف زد و اینکه کنار هم نتوانستند برای تیم موفق عمل کنند.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: هدف اصلی ما، در نهضت سوادآموزی این است که در کمترین زمان ممکن و تا پایان دولت سیزدهم، بی‌سوادی پایه تمام شود.
جواد نکونام می گوید که استقلال باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و این تیم بهترین بازیکنان را جذب کند.
کارلوس کی‌روش می‌گوید سرمایه‌گذاری فوتبال قطر باعث شد تا او هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.
ما می‌دانیم که نیاز به کاهش وزن داریم، اما برای دستیابی به این هدف باید تغییری اساسی در رژیم غذایی خود ایجاد کنیم که برای مان دلهره آور است. دانستن نتیجه مطالعه‌ای تازه که نشان می‌دهد تغییرات کوچک، اما مداوم در مصرف غذا می‌تواند تاثیر قدرتمندی بر وزن شما داشته باشد و برای تان دلگرم کننده خواهد بود.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: هدف ما ایجاد زنجیره ارزش بین هنرمند، صنعتگر و بازرگان است. باید از حمایت توصیفی فاصله گرفت. اکنون زمان حمایت فعال و کنشگر است.
رئیس بانک مرکزی نسبت به کاهش رشد نقدینگی در سال گذشته گفت: باید طوری نقدینگی را کنترل کنیم که به رکود منجر نشود؛ هدفمان در سال جدید رسیدن به نقدینگی ۲۵ درصدی است.
سرمربی آلومینیوم اراک ار فصل خوبی که با تیمش پشت سر گذاشته راضی به نظر می‌رسد.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب یزد‌تاکید کرد هدف این تیم قهرمانی در آسیاست.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
تبریز-رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اینکه رهبر انقلاب شعار سال را مهار تورم و رشد تولید انتخاب کرده‌اند، هدف اصلی ما رفع موانع تولید و میدان دادن بیش از پیش به بخش خصوصی است.
یکی از خوب های تیم ملی جوانان در مسابقات جام ملت های آسیا درازبکستان سعید سحرخیزان است. همان بازیکنی که در مصاف با ویتنام زننده گل دوم بود.
صمد مرفاوی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی جوانان پیش از اعزام به مسابقات آسیایی، درباره شرایط و امکانات این تیم توضیح داد.
برخی کربوهیدرات‌ها به اندازه‌ای برای انسان خوب هستند که حتی می‌توانند به کاهش چربی شکم که هدف بسیاری از ما محسوب می‌شود، کمک کنند. در ادامه فهرستی از کربوهیدرات‌هایی پیچیده و سرشار از فیبر ارائه شده است که می‌توانند به بهبود شرایط گوارش، قند خون و احساس سیری برای مدت زمانی طولانی‌تر کمک کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است، گفت: در حوزه عملیات، راهبرد عملیاتی ما مدیریت جهادی و تعامل و هم افزایی است.
مربی جوان آریو می گوید بازیکنانشان استحقاق صعود به لیگ آزادگان را دارند.
فرمانده کل سپاه گفت: هدف ما ساختن ایران قوی و مستحکم است، ایرانی پیشرفته با مردمانی که در آسایش و رفاه زندگی کنند.
سرمربی تیم فوتسال جوانان گفت: هدف ما از برگزاری المپیاد استعدادیابی فوتسال که مکمل لیگ مسابقات لیگ جوانان بود، برای سال ۲۰۲۵ است.
اقتصاد چین در سه فصل اول سال فقط سه درصد رشد کرد. بسیاری از اقتصاددانان انتظار دارند که این نرخ برای کل سال در همان نرخ و بسیار کمتر از هدف رسمی حدود ۵.۵ درصد باقی بماند. پیش‌بینی رشد تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم با توجه به باد‌های مخالف کوتاه‌مدت، منفی چهار درصد در سه ماهه کاهش دارد که پیش‌بینی کل سال ما را به ۲.۶ درصد کاهش می‌دهد.
پائولو بنتو امروز تایید کرد که سون هیونگ مین فردا برابر اروگوئه بازی خواهد کرد. او همچنین فده والورده را با کوین دی‌بروینه مقایسه کرد و گفت که بهترین های دنیا در پست خودشان هستند.
مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت با بیان اینکه هدف غائی ما در صنعت خودروسازی، رقابت پذیر کردن این صنعت است، گفت: فضای رقابتی باعث می‌شود که هم روابط تنظیم شود و هم دخالت دولت به حداقل برسد.
سردار غلامرضا جلالی گفت: هدف غایی پدافند غیرعامل کاهش تلفات و خسارات تاسیساتی و اقتصادی است. ما قرار است جلوی از دست رفتن انسان‌ها را بگیریم و این نشان دهنده اهمیت نقش وزارت بهداشت است.
مارک آندره تراشتگن یکی از دلایل شکست 0-3 امشب بارسا برابر بایرن را مطلع بودن از نتیجه بازی اینتر-ویکتوریاپلژن عنوان کرد. نتیجه ای که حذف بارسا از لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ