انتشار برخی اخبار منفی از بحبوحه مذاکرات احیای برجام کافی است تا شاهد موج‌سواری برخی فرصت‌طلبان و ذی‌نفعان در فضای مجازی و متعاقب آن بالارفتن قیمت ارز و سکه و ماشین باشیم. اخباری که در واقعیت خود نه پایه علمی و نه تعیین‌کنندگی قابل‌توجهی در روند گفت‌وگوهایی دارند که ماهیت آن پیچیده، طولانی و فرسایشی بودن است و بنابراین بن‌بست‌های مقطعی امری محتمل در این روند به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهار آینده که گوساله‌های دامداری بن لوییت به دنیا آیند، آن‌ها اولین گوساله‌هایی در جهان خواهند بود که با هدف زیست محیطی خاص پرورش داده می‌شوند: خالی کردن باد معده با انتشار گاز متان کمتر.
این منبع آگاه تاکید کرد: در تحقیقات ‌اولیه مشخص شد که این افراد بدون استناد و داشتن مدارک قانونی ‌و صرفا با هدف ایجاد التهاب و آشوب در استان سیستان وبلوچستان دست به انتشار این شایعه زده بودند که پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.
متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق گفت: پرونده فرش‌ها در حال پیگیری بود. حتی برخی اخبار حکایت از آن داشت که به مرحله صدور رای نیز رسیده است که برخی خبرگزاری‌ها، با انتشار خبری مخدوش و مغشوش و با اتکا به شنیده‌ها و منابع آگاه، خبرسازی‌هایی را با هدف متهم کردن دولت قبل شروع کردند.
به گزارشِ یک روزنامه ایتالیایی، هدف دیدار افسرانِ اطلاعاتی موساد و ایتالیا، محدود کردن فناوری نظامی ایران بوده و ۱۳ نفر از ۲۱ مامورِ حاضر در قایق، عضو موساد بوده‌اند.
با گذشت دو روز از دربی پایتخت انتشار تصاویری از سنگ های پرتاب شده به داخل زمین یک شکرگزاری بزرگ را برای فوتبال به جا می گذارد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
یک مقام مسئول گفت: بازدارندگی و پیشگیری از تکرار جرایم و تخلفات برای مدیرانی که از سابقه تخلف برخوردارند به عنوان مبنای مشروعیت انتشار سوابق کیفری و تخلفاتی و عملکرد مدیران برشمرده می‌شود.
شی جین پینگ، رئیس جمهور چین با انتشار مقاله ای نوشت که سفرش به روسیه با هدف تقویت دوستی و صلح بین دو کشور است.
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر غنی‌سازی ۸۴ درصدی از سوی ایران که با هدف افزایش فشار بر تهران در آستانه نشست فصلی شورای حکام آژانس صورت می‌گیرد، دو مقام جمهوری اسلامی از تحولات جدید در روابط ایران و آژانس خبر دادند.
براى نخستین بار در کشور، بانک ملت با هدف تامین مالى پالایشگاه گاز بیدبلند، نسبت به انتشار و عرضه اوراق مرابحه ارزى اقدام می کند.
انتشار تصاویری از محموله هدف قرار گرفته شده در منطقه مرزی البوکمال، فریبکاری مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی را بار دیگر به اثبات رساند.
جرارد پیکه اولین فوتبالیستی نیست که هدف انتقام‌گیری با انتشار آهنگ قرار گرفته و این پدیده دنیای مدرن از مدتها پیش چهره‌های فوتبالی را گرفتار کرده است.
یک «منبع مطلع» گفت: به اذعان دست‌اندرکاران تولید این جزوه‌ها، مطالب مذکور بدون طی کردن مراحل صحت‌سنجی، و صرفاً با هدف جمع‌آوری شنیده‌ها و شایعات در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای گردآوری و در اختیار معدودی از افراد قرار داده شده.
جنجال‌های اخیر در مورد توییتر در پی رخداد‌های سالیان اخیر در حوزه شبکه‌های اجتماعی، از جمله رسوایی‌های فیس‌بوک در سوءاستفاده از اطلاعات کاربران یا اتهام‌های مرتبط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار جعلی و گمراه‌کننده در درگیری‌های میانمار و اتیوپی و ادعا‌های مرتبط به استفاده از این پلتفرم‌ها برای انتشار اخبار جعلی با هدف دخالت در انتخابات کشور‌های دیگر، باعث شده است تا تحلیلگران نسبت به قدرت و نفوذ کمپانی‌های خصوصی و میلیاردر‌های جاه‌طلب در این رسانه‌های جمعی اظهار نگرانی کنند.
هدف از تولید سیاهه انتشار، کمی سازی مقادیر آلایندگی تولیدی از منابع مختلف، شناسایی، اهمیت سنجی و مقایسه منابع مختلف برای آلاینده‌های گوناگون، تولید مقادیر اولیه مورد نیاز برای مدل‌های پراکنش آلودگی هوا و مدل‌های عددی فتوشیمیایی بزرگ یا کوچک‌مقیاس، اجرا و اثرسنجی سناریو‌های مختلف کاهش آلودگی هواست.
عباس عبدی گفت: در ایران مرسوم است که هر کس یک آماری می‌دهد، زیرا کسی هم صحت و سقم آن، گریبانش را نمی‌گیرد و همین مسئله آمار را بی‌اعتبار می‌کند و این آمار را هم برای مردم نمی‌دهند، چون مردم این آمار را نمی‌پذیرند. این آمار برای جا‌های دیگر ارائه می‌شود و آن نهاد‌ها هم لابد این آمار‌ها را می‌پذیرند.
مرکز مدیریت راهبردی افتا اعلام کرد: بدافزار جاسوسی RatMilad دستگاه‌های اندرویدی خاورمیانه را هدف قرار داده است.
رئیس‌جمهور آمریکا با هدف کاهش انتشار گازهای خانگی و کاهش قیمت داروهای تجویزی لایحه ۴۳۰ میلیارد دلاری کاهش تورم را امضا کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا با هدف کاهش انتشار گازهای خانگی و کاهش قیمت داروهای تجویزی لایحه ۴۳۰ میلیارد دلاری کاهش تورم را امضا کرد.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
معاون دادستان کل کشور، ضمن تقدیر از گروه صنعتی ایران‌خودرو در افزایش تولید خودروی کامل و عرضه به بازار محصولات، از میثاق‌نامه مدیران ارشد این گروه صنعتی برای توقف تولید خودروی کسری‌دار، به‌عنوان یادگار شرایط سخت تحریمی نام برد و گفت: اهتمام مدیرعامل این گروه صنعتی در توقف تولید خودروی کسری‌دار و افزایش عرضه به بازار قابل توجه است.
شیوه انتشار اخبار جعلی در مورد ربایش و انتقال خاوری به ایران این گمانه را تقویت می‌کند که احتمالا این بازی رسانه‌ای از سوی این مفسد فراری و با هدف رد گم کردن کلید خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ