تامی آبراهام، مهاجم رم، فصل 23-2022 را با پارگی رباط صلیبی به پایان برد و حالا باید شش ماه از میادین دور باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در تلاش برای جذب ژوآئو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی است اما آرسنال نیز برای خرید این بازیکن وارد رقابت شده است.
حکیم زیاش، هافبک چلسی، در تست‌های پزشکی باشگاه گالاتاسرای ترکیه هم ناموفق بوده و نتوانست مجوز نهایی این انتقال را به دست بیاورد.
منچسترسیتی با خبری نگران‌کننده مواجه شده و ممکن است کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی‌اش را تا تا پایان سال جاری میلادی به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد.
یحیی گل‌محمدی یک چالش بزرگ پیش روی خود دارد و آن هم خط زدن یک بازیکن از لیست تیمش است.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، چاره‌ای جز بازگشت به تمرینات پیش فصل چلسی ندارد.
مایکل اولونگا، مهاجم گلزن و خطرناک الدحیل قطر، با پیشنهاد جدی از سوی تیم اوترخت هلند مواجه شده است.
والنتین کاستیانوس، مهاجم آرژانتینی و جوان باشگاه خیرونا، تنها در 60 دقیقه مقابل رئال مادرید چهار بار گلزنی کرد.
سادیو مانه، مهاجم سنگالی، روزهای بسیار سخت و بدی را در بایرن مونیخ سپری می‌کند.
ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی و کابوس تمام خط دفاعی‌های لیگ برتر انگلیس، انگیزه وحشتناکی برای کسب اولین پیروزی مقابل بایرن مونیخ دارد.
کریستین رومرو در جریان پیروزی دیشب تاتنهام مقابل منچسترسیتی وظیفه خود در مهار ارلینگ هالند را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند و اجازه نداد او حتی یک شوت به سمت دروازه تیمش شلیک کند.
لئاندرو پریرا همان مهاجمی است که پرسپولیس برای یافتن او بیست سال خاک برزیل را جستجو کرد؟
وینیسیوس، مهاجم برزیلی رئال، امروز در مایورکا شرایطی کابوس‌وار را تجربه کرد و درحالیکه کاپیتان مایورکا بارها او را تحریک کرد در نهایت وینیسیوس بود که از داور کارت زرد گرفت.
اگرچه شاید به اندازه لوکادیا تمام‌کننده نباشد اما با تکنیک، دوندگی و فیزیک مناسبش، یحیی گل‌محمدی را تحت‌تاثیر قرار داده است.
ژوائو فلیکس که بعد از کش و قوس فراوان اتلتیکو را ترک کرد و به چلسی پیوست در اولین بازی خود با پیراهن این تیم اخراج شد تا شروعی کابوس‌وار را در لیگ برتر تجربه کند.
روملو لوکاکو، مهاجم تنومند تیم ملی بلژیک، شرایط بازگشت به میادین را پیدا کرده است.
با اعلام رسمی باشگاه لایپزیش، تیمو ورنر، مهاجم آلمانی این تیم، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا قادر به حضور در تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر نخواهد بود.
در آخرین دیدارِ دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهاجم احیا شده آلمانی مصدوم شد و ممکن است کابوسِ از دست دادن جام جهانی برایش تعبیر شود.
مارک آندره تراشتگن مدت هاست که در لالیگا گلی دریافت نکرده ولی امشب مهاجمی در نوکمپ برابر بارسا قرار خواهد گرفت که متخصص گلزنی به او است.
این گوینده بعد از رسیدن به نام طارمی برای معرفی به هواداران حاضر در ورزشگاه، این مهاجم را «کابوس آنها» یعنی کابوس اسپورتینگ لیسبون نامید.
اظهارات یحیی گل‌محمدی در مورد یورگن لوکادیا نشان می‌دهد که او برخلاف طرفداران خوشبین و هیجان‌زده پرسپولیس، دغدغه‌هایی درباره این مهاجم هلندی دارد.
عمر خربین با الاهلی امارات به توافق نهایی رسید و رسما به این تیم پیوست. به احتمال خیلی زیاد این مهاجم سوریه‌ای جایگزین مهدی قایدی در تیم شود.
این مهاجم گلزن و تمام کننده، بارها دروازه تیم‌های مختلف ایرانی را باز کرده بود و در لیگ قهرمانان بارها باشگاه های کشورمان را مغلوب هوش و تکنیک خود کرد.
اهواز - رئیس پلیس راه خوزستان از مسدودی شدن محور ایذه به شهرکرد خبر داد و خواستار همکاری رانندگان با ماموران پلیس شد.
السد مدافع عنوان قهرمانی در اولین مسابقه لیگ ستارگان با نتیجه عجیب ۴-۳ مغلوب المرخیه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ