روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ ایتالیا، پیش‌بازی رم-میلان را با تمرکز روی تامی آبراهام و فیکایو توموری نوشت و آنها را «برادران چلسی» خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی عمان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام‌جهانی خود را آماده می‌کند.
شاهرود- شکار خرگوش توسط دلبر در زیستکره توران شاهرود شکار دوربین ها شده است.
کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش‌روی تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو تیم از نظر بازیکنان قابل قیاس نیستند.
تیم ملی والیبال ایران فردا در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در حالی برای ششمین بار در تاریخ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود که در پنج مسابقه قبلی فاتح میدان بوده است.
ریکاردو آلوز و سعید صادقی دنبال اولین پاس گل خودشان در فصل جدید هستند.
جدال میلیمتری ایران و آمریکا سر قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان
تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست بازی های لیگ برتر از تراکتور میزبانی می‌کند.
دو تیم تازه راه یافته به لیگ برتر، در نخستین هفته از فصل جدید به مصاف هم رفته اند.
دو تیم تازه راه یافته به لیگ برتر، در نخستین هفته از فصل جدید به مصاف هم رفته اند.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در هفته اول لیگ برتر میهمان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.
عضو هیات رسیدگی به رفتار نمایندگان گفت: هفته آینده و پس از تشکیل جلسات این هیات، نظر نهایی ما درباره مواضع اخیر نماینده تربت جام اعلام خواهد شد.
یک دروازه‌بان ایرانی الاصل باید دروازه‌اش را مقابل ستاره فوتبال جهان بسته نگه دارد.
در بررسی‌ها مشخص شد در جدال خانوادگی مرد ۳۳ ساله‌ای به نام کیوان، دامادشان به نام سعید را زخمی کرده است. سعید بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد و با مرگ تازه داماد، برادرزن وی بازداشت شد.
قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
استقلال و نساجی در شرایطی به تساوی رضایت دادند که جدال برادران حردانی نیز برای دومین بار متوالی برنده ای نداشت.
برادران عالمیان از صعود به مرحله نیمه‌نهایی جدول دونفره مسابقات تنیس‌ روی‌ میز اردن بازماندند.
تیم برادران عالمیان با شکست مقابل کره جنوبی از صعود به نیمه نهایی جدول دونفره مسابقات تنیس روی میز قطر بازماند.
برادران عالمیان از جدول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز قطر، حذف شدند.
تیاگو آلکانترا، کریستین ویری و پرینس بواتنگ به همراه 13فوتبالیست دیگر، برادرانی دارند که در تیم ملی کشور دیگری به میدان رفته اند.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.
برادران عالمیان از صعود به مرحله نیمه نهایی جدول دو نفره مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی عمان بازماندند و شانس کسب مدال را از دست دادند.
سردار کوثری، فرمانده لشکرمحمدرسول‌الله (ص) در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند: حاج احمد متوسلیان، بقدری مورد توجه و عنایت و علاقه آقا محسن بود که آقا محسن شخصاً با شهید بروجردی صحبت کرد و او را قانع کرد که متوسلیان را از غرب آزاد کند تا برادر محسن بتواند حاج احمد را به فرماندهی تیپ حضرت رسول (ص) منصوب نماید و من شاهد بودم که این روابط برادرانه و صمیمانه، تا آخرین روزها و تا زمان اسارت حاج احمد، ادامه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ