قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل رقم قرارداد فوتبالیست ها می گذارند نه تنها قابلیت اجرا و نظارت را ندارد بلکه باعث به وجود آمدن انواع قراردادهای زیرمیزی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مشکلات زیادی در چمن برگزاری بازی ها داریم و از کشورهای عربی همسایه ۱۰۰ سال عقب هستیم.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان در حاشیه سفر به سنگاپور مهارت‌های خود در انجام بازی پدل را به نمایش گذاشت. بیش از ۱۰۰۰ نفر از به استقبال رونالدو آمدند و مهارت‌های او را در این بازی تماشا کردند. پدل ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوار‌های معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین این رشته ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس است.
سرهنگ، ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، درباره این زورگیران خشن می‌گوید: با دستور فرماندهی کل مبنی بر برخورد قاطعانه با سارقان به عنف، تیمی از کارآگاهان پلیس با انجام روش‌های نوین در کشف جرم توانستند یک باند ۴ نفره از زورگیران را با بیش از ۱۰۰ مورد سرقت دستگیر کنند.
شایلا جین هندی سرمربی تیم ملی کبدی زنان ایران ۶ اردیبهشت به ایران خواهد آمد.
شایلا جین هندی سرمربی تیم ملی کبدی زنان ایران ۶ اردیبهشت به ایران خواهد آمد.
یکصدمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مثل همه دیدارهای گذشته این دو تیم بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد.
تیم تحقیقاتی مستقر در آمریکا و نیوزیلند، اعلام کردند که این رویداد آتشفشانی که در فاصله ۶۵ کیلومتری جزیره اصلی این کشور اتفاق افتاده، علاوه بر فوران و پرتاب ستون‌های آتشفشانی عظیم به استراتوسفر، انفجار‌هایی از بخار نیز تولید کرد که صدا‌های مهیبی ایجاد کرده و در عین حال عامل اصلی ایجاد سونامی بود.
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های سرشناس دنیا در سال میلادی جاری معرفی شد.
کمیته انضباطی فدراسیون هندبال تیم دشتستان را که دو غیبت در رقابت‌های لیگ برتر داشت به ۱۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و سقوط به لیگ دسته دوم محکوم کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون هندبال تیم دشتستان را که دو غیبت در رقابت‌های لیگ برتر داشت به ۱۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و سقوط به لیگ دسته دوم محکوم کرد.
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی سرمربی این تیم و انتخاب جانشینش برای فصل آینده واکنش نشان داد.
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پیشنهادی از تیم های لیگ برتری دریافت نکرده است.
بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید داور دیدار تیمش برابر مس رفسنجان پنالتی این تیم را نگرفت.
یک شرکت انگلیسی حسابی از حذف این تیم از جام جهانی ضرر کرده است.
تیم‌های اول تا سوم جام جهانی کشتی آزاد در مجموع ۱۰۰ هزار فرانک سوییس به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ تیم موتورسوار برای دستگیری موبایل قاپ ها در خیابان‌های تهران حضور دارند که تحت امر قرارگاه مبارزه با موبایل قاپی هستند.
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
در آخرین روز رقابت‌های شنا کشورهای اسلامی تیم ۴ در ۱۰۰ متر مختلط ایران چهارم شد.
تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمد‌های مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشار‌های اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد!
شناگران ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی ایران به مدال برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسیدند.
مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن بازدید از شرکت سایپایدک از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت و در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد سازمان خدمات پس از فروش سایپا نکاتی در جهت بهبود روند خدمات دهی به مشتریان بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ