براساس اسناد دادگاه مقامات وزارت دادگستری آمریکا خواستار آن شده اند تا ماه آینده در بحث شفاهی مربوط به درخواست تجدیدنظر رای دادگاه اپیک گیمز (خالق بازی Fortnite) علیه اپل شرکت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ورزش با همکاری وزارت نیرو و برای برطرف شدن مشکل کاهش سطح آب دریاچه آزادی هفته آینده اقدامات فنی خواهد داشت.
تغییرات گسترده در وزارت ورزش با ورود کیومرث هاشمی
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
در پی برخورد انجام شده با یکی از هواداران باشگاه استقلال، حراست وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرد.
مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاق رخ داده اخیر در فدراسیون ووشو بیانیه‌ای صادر کرد.
نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با تاکید بر این که وزارت کشور باید گزارش مستندی از نحوه پرداخت حقوق‌ها در شهرداری تهران ارائه کند، گفت: به هیچ وجه نباید خالص دریافتی کارکنان و مدیران نهاد‌های دولتی و عمومی که تمام یا بخشی از اعتبارات آن‌ها از بودجه عمومی کشور تامین می‌شود، بیش از سقف حقوق تعیین‌شده توسط مجلس باشد.
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
وزیر دادگستری گفت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای همکاری وزارت دادگستری و جهاد دانشگاهی بخصوص در حوزه مالکیت فکری و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی وجود دارد.
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتشار کارت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: گزارشات دریافتی از نهادهای نظارتی نشان از قصورهای متعدد برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و به‌طور خاص وزارت جهاد کشاورزی در اجرای تکالیف خود در خصوص برنامه‌های مرتبط با صنعت مرغ لاین آرین دارد.
وزارت دادگستری آمریکا در شکایتی علیه شرکت گوگل اعلام کرد: «رفتار ضد رقابتی گوگل موانع ورود به این بازار را به شکل مصنوعی به سطح بالایی رسانده، موجب خروج رقبا از بازار ابزار‌های فناوری‌های تبلیغاتی شده و شرایطی را ایجاد کرده تا معدود رقبای باقی مانده کوچک شوند و در شرایطی غیرمنصفانه قرار بگیرند».
وزارت ورزش پیگیر پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال شده که در کمیته اخلاق در دست بررسی است؛ پرونده‌ای که ظاهرا ابعاد تازه‌تری پیدا کرده و شامل ارکان اصلی‌تر فدراسیون هم می‌شود.
در تارنمای وزارت دادگستری آمریکا اسنادی وجود دارد که به وضوح کشور سوئد را پناهگاهی برای تروریست‌ها معرفی می‌کند!
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای شروع ساخت خانه بسکتبال منتظر اتمام کار ساخت سالن کشتی هستیم.
پیشکسوت و المپین سابق بوکس ایران گفت: متاسفانه همه تصمیمات اخیر در بوکس غرض ورزش است و آقایان دنبال انتقام هستند.
رئیس‌جمهور آمریکا قصد تشکیل کارگروهی برای تحقیق درباره ادعاهای وجود قطعات غربی در پهپادهای ساخت ایران را دارد.سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید اکنون یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره این موضوع تشکیل داده است.
«سرپرست‌ها و ورود آنها به انتخابات» از چالش‌های همیشگی در رابطه با فدراسیون‌ها بوده در حالیکه وزارت ورزش تاکید دارد هیچ منع و مخالفتی در این مورد وجود ندارد.
در شرایطی که قرار است طی هفته های آتی، نخستین خودروهای وارداتی با ارزش کمتر از 10 هزار یورو وارد کشورمان شود، امروز سخنگوی صمت خبر از ممنوعیت واردات محصولات پژو، رنو و سیتروئن داد.
پرونده بدهی مالیاتی سنگینی که به خاطر برخی معاملات ۱۰ سال پیش برای فدراسیون شطرنج تشکیل شده، پای گروه بازرسان وزارت ورزش را به این فدراسیون باز کرده است.
شورای رقابت ورود وزارت آموزش و پرورش و وزارت صمت را به بازار مانتوی مدارس ناقض مقررات فصل نهم قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تشخیص داد و حکم بر توقف رویه مذکور صادر کرد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با توجه به حضورم در کمیسیون کشاورزی و تعاملی که با وزیر جهاد کشاورزی دارم، از طرف او قول می‌دهم که وزارت جهاد کشاورزی به هیچ وجه مانع مسکن‌سازی دولت نخواهد شد.
امروز پنج‌شنبه اول سپتامبر قرار است دادگاهی در فلوریدا درباره تعیین این "بازرس ویژه" تصمیم بگیرد. وزارت دادگستری اما ورود چنین شخصی را غیرلازم دانسته چرا که مشاهده اسناد توقیف‌شده پیش از این انجام شده است.
شوش- طولانی شدن پروسه واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است و باید وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل ورود کند.
وزارت ورزش و جوانان مذاکره با یک شرکت خارجی برای ورود تکنولوژی کمک داور ویدیویی را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ