مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاق رخ داده اخیر در فدراسیون ووشو بیانیه‌ای صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حراست وزارت ورزش به ماجرای گم شدن قرارداد جواد نکونام با استقلال ورود کرد.
دستور سجادی به حراست وزارت ورزش: بدون مماشات با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال که مسبب اتفاقات تاسف‌بار تمرین دیروز بودند، برخورد کنید.
با دستور وزیر ورزش و جوانان، مرکز حراست این وزارتخانه مامور شد «بدون مماشات» با عوامل و مسببان اتفاقات رخ داده در تمرین استقلال برخورد کند.
وزیر ورزش و جوانان با دستور به حراست این وزارت خانه، خواستار رسیدگی به اتفاقات و حواشی در تمرین روز گذشته استقلال شد.
در پی برخورد انجام شده با یکی از هواداران باشگاه استقلال، حراست وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرد.
رئیس فدراسیون اتومبیلرانی برای بیان توضیحات در مورد هنجارشکنی ها در همایش خودروهای کلاسیک به حراست وزارت ورزش احضار شد.
نمایندگان سازمان حراست کل کشور بهمراه حمید سجادی حکم ریاست حسین شهرابی بر مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان را به وی اعطا کردند.
عزل رییس حراست وزارت ورزش بعداز انتخابات فوتبال!
صبح امروز در خبری از پیش اعلام نشده، مجید شهیدی مدیر حراست وزارت ورزش، جای خود را به حسین شهرابی داد.
با برگزاری مراسم تکریم از مجید شهیدی مدیرکل سابق حراست، حسین شهرابی به‌عنوان سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان معرفی شد.
مراسم تکریم مدیرکل سابق حراست و معارفه سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی مدیرکل حراست این وزارتخانه را منصوب کرد.
نظر رئیس حراست وزارت ورزش درمورد انتخاب تاج
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید ادعاهای کامرانی‌فر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان به حواشی انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد و گفت: قرار است در هفته‌های بعد هم این روند ادامه داشته باشد.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد.
در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم بازار سرمایه نتوانست که از مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور کند و حالا چشم سهامداران به معاملات در هفته جاری دوخته شده است و منتظر هستند تا ببینند که شاخص کل می‌تواند مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را بشکند یا خیر؟ آراد پور کار کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس به این پرسش پاسخ داده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۵۳۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۱۶ تن از ایشان وخیم است.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
قاتل پرستار جوان دستگیر شد
این اطلاعیه رسمی فدراسیونی است که رئیس اش همین اواخر با معاون وزیر ورزش درگیری شدید لفظی پیدا کرده بود و شائبه برخی کارشکنی ها در این زمینه وجود دارد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.
مقرر شد کمیته‌ای مشترک درباره اتفاقات انتخابی تیم ملی کشتی تشکیل و با آسیب شناسی صورت گرفته، جلوی تکرار چنین وقایعی گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ