رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای شروع ساخت خانه بسکتبال منتظر اتمام کار ساخت سالن کشتی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور برنامه‌سازی در رسانه ملی در موضوع جوانی جمعیت را از مهم‌ترین اقدامات فرهنگ‌ساز خواند، گفت: دبیرخانه ستاد ملی جمعیت با رویکرد چابک‌سازی آن تقویت شود.
طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور جواد آزادی احمد آبادی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی کشور منصوب شد.
اهواز- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از پیگیری طرح تشکیل دبیرخانه گردشگری ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس در این استان خبر داد.
وزیر سابق ورزش و جوانان با حضور در خانه کشتی با علیرضا دبیر دیدار و از امکانات کمپ تیم های ملی بازدید کرد.
قانون برنامه توسعه یک نوع آینده نگاهی و آینده نگری دولت‌ها را نشان می‌دهد. قانون برنامه توسعه هم باید یک چشم‌انداز داشته باشد و هم باید از یک مدل توسعه تبعیت کند. ما اکنون نمی‌دانیم که چه مدلی از توسعه مدنظر نویسندگان برنامه هفتم توسعه بوده و استنادات آن به آن مدل توسعه چیست؟ عجیب این است که مقامات مصاحبه‌های زیادی می‌کنند و در آن از انواع مدل‌ها صحبت می‌کنند. اما گویا مدل مطرح شده در برنامه توسعه موجود جنبه محرمانگی دارد و گویی نباید افشا شود!
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی دبیرخانه شهرهای خلاق ایران در رشت خبر داد.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور تاکید کرد: دبیرخانه روتردام باید در سازمان ایجاد شود و مصوبات و سایر امور و همکاری در چهارچوب کنوانسیون روتردام به جد پیگیری شود.
معاون اجرایی رئیس جمهور از تشکیل دبیرخانه و احصاء نظام مسائل خیرین و خیریه‌های کشور خبر داد.
سیمون سیمونیان مسئول دبیرخانه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در واکنش به اعتراض مجید صالحی به اهدا نشدن خودروی برگزیدگان این رویداد توضیحاتی ارائه کرد.
قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد .
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: آقای دبیر زمین خانه بسکتبال را کارگاه کرده و پس از خالی شدن زمین، ساخت خانه بسکتبال را شروع می‌کنیم.
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای شروع ساخت خانه بسکتبال منتظر اتمام کار ساخت سالن کشتی هستیم.
حمید سجادی در مراسم افتتاحیه دفتر مشترک فدراسیون های ورزش های بادبانی و دریایی و ساحلی این اقدام را منشا اتفاقات بزرگ بین المللی در این منطقه عنوان کرد.
مشهد ـ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دبیرخانه سواد ۱۲ گانه در خراسان رضوی تشکیل شده، که این موارد از میان ۴۰ نوع سواد شناخته شده در جهان انتخاب شده است.
با دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دبیرخانه دائمی شفافیت در مرکز آموزش و پژوهش‌های سلامت اداری و مبارزه با فساد این سازمان تشکیل شد.
روسیه اعلام کرده است که دبیرخانه سازمان ملل از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد وظیفه ای برای تحقیقات در مورد هواپیماهای بدون سرنشین در اوکراین ندارد.
کیش - سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از اهتمام ویژه و برنامه محور دبیرخانه شورای عالی برای حل و فصل مسائل سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سطح کلان خبر داد.
با حضور محمدباقر ذوالقدر اولین جلسه مشترک کمیسیون های دبیرخانه در دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع بازنگری در سیاست های کلی معدن برگزار شد.
سرپرست جدید دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد منصوب و ابراهیمی جایگزین محمد شد.
تقدیم لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان، برگزاری شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و ایجاد دبیرخانه آن و خبر راه اندازی گمرک تخصصی دانش بنیانها از مهمترین اخبار این حوزه بود.
از رساله ها و پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی که دارای شرایط مندرج در فراخوان باشند، حمایت مادی و معنوی به عمل می آید.
با حکم وزیر ورزش، علی رغبتی به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب شد.
دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهارات یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص رواج بی حجابی در مناطق آزاد را رد کرد.
مدیرعامل بنیاد برکت از راه اندازی دبیرخانه دائمی انتقال تجربه و دانش در زمینه توانمندسازی اقتصادی، محرومیت‌زدایی و تعاملات اقتصادی با محوریت پیروان اهل بیت (ع) در کشورهای اسلامی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ