در تارنمای وزارت دادگستری آمریکا اسنادی وجود دارد که به وضوح کشور سوئد را پناهگاهی برای تروریست‌ها معرفی می‌کند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با سرپرست وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کردند.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: طبق قانون جهش تولید مسکن، وزارت راه و شهرسازی باید هر شش ماه یک بار گزارش اقدامات خود درباره اجرای قانون را ارائه را دهد، اما تاکنون ارائه نداده است.
مشهد ـ در پی انتشار گزارش خبرگزاری مهر در رابطه با دلایل گرانی مرغ و معضلات پرورش جوجه یک روزه، وزارت جهاد کشاورزی توضیحاتی ارائه کرد.
وزارت آموزش و پرورش بر استفاده بیش از 1.4 میلیون نفر از فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنها از پوشش بیمه درمان تکمیلی و انتخاب یک شرکت بیمه گر مناسب تاکید کرده است.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد پاسخ این وزارتخانه به سازمان بازرسی کل کشور درباره عملکرد باشگاه استقلال آماده شده است.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد در مورد عملکرد باشگاه استقلال به سازمان بازرسی گزارش می دهد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گزارش این کمیسیون در خصوص بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی را قرائت کرد.
جزئیات و شاخص های رتبه بندی نهایی وزارت ارتباطات و فناوری از نظر ارتباطات مردمی اعلام شد .
یک مقام ارشد دیپلماتیک اسرائیل گفت که جنگ یمن در سال‌های اخیر یک عامل تحریک‌کننده در روابط آمریکا و عربستان بوده است و تلاش‌ها برای عادی‌سازی اسرائیل و عربستان را مختل کرده است.
وزارت دفاع روسیه نیز حمله دو جنگنده رژیم اسرائیل به سوریه را تائید کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی را به ارائه برخط گزارش پرداخت‌های بودجه عمومی و هدفمندسازی یارانه به مجلس مکلف کردند.
کریمی گفت: ماده محرک که استنشاقی است، خودش حالت گازی دارد، اما لزوما آن ماده اصلی ممکن است گاز نباشد، بلکه می‌تواند یک ماده جامد باشد؛ به صورت پودر یا خمیر یا حتی مایع باشد که وقتی روی شوفاژ یا بخاری ریخته می‌شود یا در اثر حرارت محیط می‌تواند تبخیر شود و بعد علائم تحریکی را ایجاد کند.
رُکن اطلاعاتی وزارت دفاع انگلیس در تازه‌ترین به‌روزرسانی شرایط جبهه نبرد در اوکراین، گزارشی فکاهی منتشر کرد!
مجلس شورای اسلامی وزارت نفت را مکلف کرد در بازه‌های زمانی چهار ماهه از ابتدای سال ۱۴۰۲ گزارش عملکرد فروش نفت، گاز، میعانات گازی و محصولات ناشی از آن را به مجلس ارائه دهد.
رئیس‌جمهور آمریکا قصد تشکیل کارگروهی برای تحقیق درباره ادعاهای وجود قطعات غربی در پهپادهای ساخت ایران را دارد.سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید اکنون یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره این موضوع تشکیل داده است.
گزارش سالانه وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص نقض حقوق بشر در آمریکا و انگلیس با استناد به مصوبه سال ۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا تلفن‌های همراه بوریس اپشتین، مشاور دونالد ترامپ (رئیس‌جمهوری سابق آمریکا) و مایک رومن، استراتژیست کارزار انتخاباتی وی را به عنوان مدارک پرونده ضبط کرده است.
وزارت صمت در پاسخ به گزارش مهر در مورد اسقاط، اعلام کرد که اگر تشخیص بر واریز یک درصد قیمت فروش خودرو به صندوق محیط زیست باشد این مبلغ به افرادی تعلق می گیرد که خودرو یا موتور اسقاط می کنند.
وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی وضعیت مهار رشد نقدینگی بدون افزایش نرخ سود را تشریح و از ۷۰ درصدی رشد خلق پول ۱۱ بانک بورسی در ۵ ماه اول ۱۴۰۱ خبر داد.
گزارش عملکرد یک ساله وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منتشر شده، دراین گزارش استفاده از مدیران دهه شصتی و برگزاری ۳۵۶ رویداد گردشگری به عنوان بخشی از عملکرد این وزارتخانه قید شده است.
آکسیوس در گزارشی مدعی شد: وزارت دادگستری آمریکا به مایک پمپئو وزیر امورخارجه دولت ترامپ اعلام کرده بود که او هدف دوم طرح ایران برای ترور مقامات پیشین آمریکا پس از جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید بوده است.
طبق گزارشی جدید احتمالاً گوگل به زودی با دومین شکایت آنتی تراست از سوی وزارت دادگستری آمریکا روبرو خواهد شد.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه این کمیسیون نمایندگان وزارت اطلاعات، گزارش دقیقی از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی ارائه کرد که با هدف ضربه به یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور وارد ایران شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ