اهواز - امروز صبح مردم خوزستان بازهم با بوی نامطبوع دود ناشی از آتش سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم صبح خود را آغاز کردند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از فیلم‌هایی که در شبکه‌های نمایش خانگی پخش می‌شود متاسفانه به عاملی برای تبلیغ دخانیات تبدیل شده است. سکانس‌هایی که موجب ترغیب آنان برای استعمال دخانیات می‌شود.
شرایط در ناپولی چندان خوب پیش نمی‌رود و جدایی احتمالی لوچانو اسپالتی، سرمربی این تیم، ممکن است اوضاع این تیم کاملا آشفته کند.
وقوع آتش‌سوزی گسترده در هامبورگ آلمان و ورود دود سمی به هوا، مقامات این شهر را مجبور به صدور هشدار «خطر شدید» کرد.
بچه‌هایی را می‌شناسد که افسرده شده‌اند؛ کسانی که بدون اغراق در طول یک ماه حتی یک متر هم جابه‌جا نمی‌شوند و باید به تمام مشکلات‌شان سوءتغذیه و ناتوانی مالی در خرید دارو‌ها را هم اضافه کرد: «شب سیزده به در، یکی از مددجویان ضایعه نخاعی که دچار افسردگی شدید است برای بار دوم قرص مصرف کرده بود در حالی که تنها آرزویش ویلچر برقی است. با مسوولیت خودم با اورژانس تماس گرفتم و خوشبختانه نجات یافت. ده‌ها و صد‌ها مورد اینچنینی وجود دارد و یکی از مهم‌ترین مشکلات معلولان در کنار معیشت، نداشتن تفریح است.»
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در اطلاعیه‌ای با اشاره به دلیل انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی، اعلام کرد: بر این اساس روز جاری یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در ایستگاه لویزان تهران دچار نقص فنی شد که به دلیل بروز نقص فنی در قسمت موتور، اتوبوس بی‌آرتی دچار دود گرفتگی شد.
آبادان- روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان علت انتشار دود سفید رنگ از این پالایشگاه را اعلام کرد.
برخاستن دود و خروج خاکسترهای آتشفشانی از کوه های اطراف شهر قهرمان ماراش ترکیه، ساکنان این شهر را مجددا نگران ساخته است.
ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان در حال ساخت در محدوده بزرگراه‌های شهید همت و حقانی خبرداد .
اهواز - دود ناشی از آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده است و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنند.
اهواز - دود ناشی از آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
مدیران عامل استقلال و فولاد حاضر به اظهار نظر در مورد شرایط دو تیم قبل از جدال حساس هفته هشتم نشدند. سرمربی تیم ملی هم دستیارانش را برای آنالیز بازیکنان به ورزشگاه فرستاده بود.
در فضای بیرون ورزشگاه آزادی یک آتش سوزی رخ داده که دود ناشی از آن به آسمان ورزشگاه آمده است.
نماینده اهواز در مجلس با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن سلامت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر در پی آلودگی هوا افزود: در پیگیری‌ها عنوان شد که این آتش‌سوزی‌ها در بخش عراقی تالاب هورالعظیم بوده و دود آن به سمت خوزستان می‌آید که به دولت تذکر داده‌ام فکری به حال این آتش‌سوزی‌ها و دود ناشی از آن کند تا چنین شرایطی در خوزستان رخ ندهد.
اهواز - مدارس و ادارات شهرستان هویزه به دلیل آلودگی شدید هوا ناشی از دود آتش‌سوزی در بخش عراقی هورالعظیم امروز دوشنبه تعطیل شدند.
علیرضا آذریان افزود: به احتمال قریب به یقین، این دود ناشی از تداوم آتش‌سوزی در بخش عراقی هورالعظیم است اما یک تیم از اداره کل نیز در حال بررسی بیشتر موضوع است.
صبح امروز بوی تند دود آتش سوزی و هاله دود ناشی از آن شهر‌های خوزستان به خصوص شهر‌های اطراف تالاب مثل دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه و اهواز را فراگرفت و نفس کشیدن را برای آن‌ها که مشکلات تنفسی دارند سخت و تنگ کرد.
معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: اثر منفی حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم از جمله سرایت آتش‌سوزی به بخش ایرانی و انتشار دود آن که گاهی علاوه بر شهر‌های مرزی، اهواز را هم درگیر می‌کند، بر ایران نیز تأثیر می‌گذارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: این دود در هوای شهر‌های هویزه، دشت آزادگان، حمیدیه و اهواز قابل مشاهده است.
اهواز - دود ناشی از آتش‌سوزی در نیزارهای بخش عراقی تالاب هورالعظیم برخی از شهرهای استان خوزستان را تحت تأثیر قرار داد.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آن‌ها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.
حملات موشکی مقاومت فلسطین در حالی به اراضی اشغالی ادامه دارد، که منابع فلسطینی از برخاستن دود از ساختمانی به دنبال حملات موشکی مقاومت خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ