آبادان- روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان علت انتشار دود سفید رنگ از این پالایشگاه را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رشد تعداد مناطق آزاد کشور گفت: به نظر می رسد برخی از نمایندگان مجلس برای احداث مناطق آزاد دیدگاه محلی دارند.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
به دلیل حضور در تست های ایفمارک، نکونام نمی تواند برای نشست خبری، راهی سازمان لیگ شود.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور از روند جذب بازیکنان جدید در جمع سرخ پوشان تبریزی ناراضی نیست.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشور گفت: تاخیر در تبادل سفرا میان ایران و عربستان به علت تعطیلات سالانه در عربستان بود.
برخی بیماری‌ها مانند آرتریت روماتوئید، سندروم شوگرن، بیماری تیروئید و لوپوس، بلفاریت (زمانی که پلک‌ها متورم یا قرمز شده اند)، یا قرار گرفتن در معرض دود، باد یا آب و هوای بسیار خشک، نگاه کردن به صفحه رایانه برای مدت طولانی و حتی استفاده از لنز‌های تماسی می‌تواند باعث خشکی چشم شود. همین‌طور مصرف برخی دارو‌ها برای فشار خون بالا، دارو‌های آلرژی و سرماخوردگی، دارو‌های اضطراب و ضد افسردگی و... هم می‌تواند علت این مشکل باشد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در اطلاعیه‌ای با اشاره به دلیل انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی، اعلام کرد: بر این اساس روز جاری یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در ایستگاه لویزان تهران دچار نقص فنی شد که به دلیل بروز نقص فنی در قسمت موتور، اتوبوس بی‌آرتی دچار دود گرفتگی شد.
روابط عمومی شرکت واحد طی اطلاعیه‌ای علت انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی در صبح امروز را اعلام کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان در حال ساخت در محدوده بزرگراه‌های شهید همت و حقانی خبرداد .
خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی از پیشرفت نظامی اسرائیل در تولید نسل جدید و پیشرو پهپاد‌هایی خبر داده که قادر به حمل بمب و مهمات به وزن یک تن خواهند بود؛ بمب‌هایی که با استفاده از جاذبه زمین و بدون صدا و دود عمل می‌کنند و به همین علت غیرقابل ردگیری‌اند و ممکن است تا لحظه اصابت هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشود.
مدیر روابط عمومی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: ظهر امروز دودی غلیظ در یکی از صحن‌های حرم مطهر پخش شد که علت آن نشتی یک وسیله گازی، ایجاد حریقی جزئی و استفاده از کپسول‌ آتش‌نشانی در یکی از کفشداری‌ها بود که به سرعت کنترل شد.
سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع حریق در یک ساختمان متروکه در پارک ارم گفت: در حال حاضر حریق اطفا شده و خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت.
بلافاصله پس از آنکه خلبان این پیام را دریافت می‌کند، نسبت به توقف هواپیما اقدام کرده که پس از رسیدن خودروی مارشالر روی باند، تحقیقات برای یافتن علت بلند شدن دود انجام می‌شود. پس از اینکه تحقیقات به اتمام می‌رسد، مسافران از هواپیما تخلیه و به سمت ترمینال فرودگاه منتقل می‌شوند. برای تعویض تایر هم اقداماتی انجام می‌شود.
مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی اظهار کرد: علت ورود دود به داخل کابین پرواز امروز تهران - تبریز، نقص فنی نبود بلکه به دلیل گرد و خاک، موتورها شستشو داده شده بود که مواد شوینده وارد کابین شده بود.
پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آن‌ها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.
علت مشاهده شدن دود زیاد در محدوده غرب تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران وقوع حریق در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ۳۵ متری گلستان خبر داد و گفت: در دقایق اولیه دود بسیار زیاد و غلیظی در غرب تهران بلند شده بود.
هنوز علت انفجار مشخص نیست، اما ستون بزرگی از دود غلیظ در آسمان ایروان مشاهده شده است. برخی کاربران می‌گویند انفجار در یک انبار مواد محترقه و آتش بازی رخ داده است، اما منابع رسمی هنوز جزئیاتی درباره آن ارائه نکرده‌اند.
۴ شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۷۳، ۶۷ و ۱۰۰ و ۷۳ درصدی را از دو محل سود و مطالبات و آورده گرفتند، این شرکت‌ها کدامند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ