پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آن‌ها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ فردا منتشر می‌شود و داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان مجازین آزمون سراسری اعلام شده، از روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان لنجان از پیگیری قضایی درخصوص انتشار بوی کُک در هوای زرین‌شهر و تذکر دادستان به کارخانه ذوب آهن خبرداد.
بخش‌هایی از پرونده کیفری جدید علیه ترامپ در وب سایت دادگاه منتشر و بلافاصله پس از انتشار حذف شد.
شب گذشته آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت تگزاس آمریکا، باعث انتشار گازهای شیمیایی خطرناک شد.
یازدهمین استاندارد بین‌المللی تدوین شده با سرپرستی ایران در حوزه فناوری نانو با عنوان «فناوری نانو – منسوجات حاوی نانومواد– خواص ابر آبگریز و ارزیابی دوام» منتشر شد.
سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
والدین علاوه بر آموزش استفاده از فضای مجازی به کودک، باید در انتشار تصاویر فرزندان خود هم محتاط بوده و این حس را به کودک نیز منتقل کنند.
باشگاه رئال مادرید جزئیات صورت حساب‌های مالی فصل گذشته را به طور رسمی منتشر کرد.
بررسی‌های اولیه دانشمندان روی این فسیل‌ها نشان داده بود که V. rhodanica موجودی کوچک شبیه اختاپوس با هشت بازو، اندام‌های مکنده و دندانه‌هایی موسوم به «سیری» است.
دستور تخلیه برای ساکنان و مشاغل اطراف آتش سوزی مخزن نفت ناشی از رعد و برق که روز شنبه موجب انتشار ستونی از دود بر فراز دریاچه چارلز، لوئیزیانا شد، همچنان پابرجاست.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در اطلاعیه‌ای با اشاره به دلیل انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی، اعلام کرد: بر این اساس روز جاری یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در ایستگاه لویزان تهران دچار نقص فنی شد که به دلیل بروز نقص فنی در قسمت موتور، اتوبوس بی‌آرتی دچار دود گرفتگی شد.
روابط عمومی شرکت واحد طی اطلاعیه‌ای علت انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی در صبح امروز را اعلام کرد.
انتشار دود عجیب از اتوبوس بی آر تی در ایستگاه لویزان، مسافران را مجبور به ترک اتوبوس کرد.
آبادان- روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان علت انتشار دود سفید رنگ از این پالایشگاه را اعلام کرد.
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره جزییات انتشار دود از قطار‌های نسل یک گفت: این نقص فنی در برخی از قطار‌های قدیمی رخ می‌دهد مشکلی برای سلامتی و ایمنی مسافران ایجاد نمی‌کند و شایعات اخیر مبنی بر انتشار دود مسمومیت‌زا در مترو قویا تکذیب می‌شود.
بنابر اعلام شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، عکس‌های منتشر شده درباره انتشار دود غلیظ در متروی تهران متعلق به امروز دوشنبه اول اسفند نیست و به روز‌های قبل ارتباط دارد.
اطلاعات نوشت: آیا واقعاً گره‌گشایی از غنچه‌ی فروبسته‌ی عیش و زندگی مردم، این اندازه طلسم و پیچیده است که باید خود را برای نهادی دائمی به نام «مذاکرات و رفت و آمدها» تا همیشه‌ی ایام راضی کنیم و بگوییم: «ما خودمان انتخاب کرده‌ایم که این‌گونه زندگی کنیم؟!» دود سفید پایان مرضیّ‌الطّرفین مذاکرات برجامی چه زمانی از سقف زمان و انتظار زبانه خواهد کشید؟
مدیر روابط عمومی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: ظهر امروز دودی غلیظ در یکی از صحن‌های حرم مطهر پخش شد که علت آن نشتی یک وسیله گازی، ایجاد حریقی جزئی و استفاده از کپسول‌ آتش‌نشانی در یکی از کفشداری‌ها بود که به سرعت کنترل شد.
معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: اثر منفی حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم از جمله سرایت آتش‌سوزی به بخش ایرانی و انتشار دود آن که گاهی علاوه بر شهر‌های مرزی، اهواز را هم درگیر می‌کند، بر ایران نیز تأثیر می‌گذارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: این دود در هوای شهر‌های هویزه، دشت آزادگان، حمیدیه و اهواز قابل مشاهده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ