در فضای بیرون ورزشگاه آزادی یک آتش سوزی رخ داده که دود ناشی از آن به آسمان ورزشگاه آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارخانه فرآورده‌های پتروشیمی در جنوب شرقی چین بر اثر وقوع انفجار، دچار حریق شد.
ملکی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود، گفت: دود زیادی ناشی از این حریق به آسمان بلند شده بود که تا شعاع چند کیلومتری قابل رویت بود. در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند و در حال حاضر نیز عملیات ادامه دارد.
برخی از فیلم‌هایی که در شبکه‌های نمایش خانگی پخش می‌شود متاسفانه به عاملی برای تبلیغ دخانیات تبدیل شده است. سکانس‌هایی که موجب ترغیب آنان برای استعمال دخانیات می‌شود.
سلسله انفجارهای شدیدی داخل یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه رخ داد و به دنبال آن زبانه های آتش و ستون غلیظی از دود به هوا برخاسته است.
سلسله انفجارهای شدیدی داخل یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه رخ داد و به دنبال آن زبانه های آتش و ستون غلیظی از دود به هوا برخاسته است.
وقوع آتش‌سوزی گسترده در هامبورگ آلمان و ورود دود سمی به هوا، مقامات این شهر را مجبور به صدور هشدار «خطر شدید» کرد.
بچه‌هایی را می‌شناسد که افسرده شده‌اند؛ کسانی که بدون اغراق در طول یک ماه حتی یک متر هم جابه‌جا نمی‌شوند و باید به تمام مشکلات‌شان سوءتغذیه و ناتوانی مالی در خرید دارو‌ها را هم اضافه کرد: «شب سیزده به در، یکی از مددجویان ضایعه نخاعی که دچار افسردگی شدید است برای بار دوم قرص مصرف کرده بود در حالی که تنها آرزویش ویلچر برقی است. با مسوولیت خودم با اورژانس تماس گرفتم و خوشبختانه نجات یافت. ده‌ها و صد‌ها مورد اینچنینی وجود دارد و یکی از مهم‌ترین مشکلات معلولان در کنار معیشت، نداشتن تفریح است.»
آبادان- روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان علت انتشار دود سفید رنگ از این پالایشگاه را اعلام کرد.
بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) در شهر روستوف-نا-دونو در نزدیکی مرز اوکراین رخ داد، دست‌کم یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. فرماندار منطقه روستوف گفت که به نظر می‌رسد یک اتصال کوتاه باعث آتش سوزی شده است که مخازن سوخت و مهمات را مشتعل کرده است. ویدئو نشان می‌دهد که ساختمان در شعله‌های آتش فرو رفته است، در حالی که توده‌ای از دود سیاه غلیظ در یک منطقه مسکونی از شهر به هوا می‌رود.
بنابر اعلام شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، عکس‌های منتشر شده درباره انتشار دود غلیظ در متروی تهران متعلق به امروز دوشنبه اول اسفند نیست و به روز‌های قبل ارتباط دارد.
آتش سوزی گسترده بامداد پنجشنبه در کارخانه ای در مرکز فلوریدا شعله های آتش و دود غلیظ و سیاه را به هوا فرستاد.
برخاستن دود و خروج خاکسترهای آتشفشانی از کوه های اطراف شهر قهرمان ماراش ترکیه، ساکنان این شهر را مجددا نگران ساخته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان در حال ساخت در محدوده بزرگراه‌های شهید همت و حقانی خبرداد .
مدیر روابط عمومی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: ظهر امروز دودی غلیظ در یکی از صحن‌های حرم مطهر پخش شد که علت آن نشتی یک وسیله گازی، ایجاد حریقی جزئی و استفاده از کپسول‌ آتش‌نشانی در یکی از کفشداری‌ها بود که به سرعت کنترل شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۳:۳۷ امروز این حادثه در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به چهاراه پارک وی اعلام شد. در طبقه منهای یک این مجتمع، دود بسیار غلیظی وجود دارد که آتش نشانان مشغول عملیات مهار و تخلیه دود هستند.
استقلال با وجود حملات مکرر موفق نشد بیش از یکبار دروازه استقلال را باز کند تا این بازی با نتیجه مساوی به اتمام برسد
مدیران عامل استقلال و فولاد حاضر به اظهار نظر در مورد شرایط دو تیم قبل از جدال حساس هفته هشتم نشدند. سرمربی تیم ملی هم دستیارانش را برای آنالیز بازیکنان به ورزشگاه فرستاده بود.
علیرضا آذریان افزود: به احتمال قریب به یقین، این دود ناشی از تداوم آتش‌سوزی در بخش عراقی هورالعظیم است اما یک تیم از اداره کل نیز در حال بررسی بیشتر موضوع است.
صبح امروز بوی تند دود آتش سوزی و هاله دود ناشی از آن شهر‌های خوزستان به خصوص شهر‌های اطراف تالاب مثل دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه و اهواز را فراگرفت و نفس کشیدن را برای آن‌ها که مشکلات تنفسی دارند سخت و تنگ کرد.
اهواز - امروز صبح مردم خوزستان بازهم با بوی نامطبوع دود ناشی از آتش سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم صبح خود را آغاز کردند
اهواز - دود ناشی از آتش‌سوزی در نیزارهای بخش عراقی تالاب هورالعظیم برخی از شهرهای استان خوزستان را تحت تأثیر قرار داد.
انزلی- دود غلیظ آتش سوزی نیزارهای تالاب انزلی که از شب گذشته سطح شهر را فرا گرفته بود همچنان در مسیر کنارگذر وجود دارد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران وقوع حریق در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ۳۵ متری گلستان خبر داد و گفت: در دقایق اولیه دود بسیار زیاد و غلیظی در غرب تهران بلند شده بود.
هنوز علت انفجار مشخص نیست، اما ستون بزرگی از دود غلیظ در آسمان ایروان مشاهده شده است. برخی کاربران می‌گویند انفجار در یک انبار مواد محترقه و آتش بازی رخ داده است، اما منابع رسمی هنوز جزئیاتی درباره آن ارائه نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ