دنی ولبک، مهاجم سابق منچستریونایتد، پس از دیدن ویدیو خداحافظی جردن هندرسون، اشک ریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی یک چالش بزرگ پیش روی خود دارد و آن هم خط زدن یک بازیکن از لیست تیمش است.
تصویری از گریه بازیگر نقش شمر در یک تعزیه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
ژاپن با استخدام یک جادوگر چیره‌دست حالا جزو قدرت‌های اصلی والیبال دنیاست.
تصویر فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، توسط یک گروه هنری مشهور که پیش از این دیوارنگاره‌هایی از لیونل مسی، دیه‌گو مارادونا و محمد صلاح را خلق کرده بود بر دیوارهای این شهر نقش بست.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، شب گذشته در میان بهت ناباوری بازیکنان این تیم و همه فوتبال‌دوستان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
مس کرمان روز گذشته ساعات تلخی را تجربه و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد.
بغض ساکت الهامی، سرمربی هوادار، در مواجهه مجدد با هواداران نساجی ترکید.
ترامپ گفت: یک چیز جور در نمی‌آید. من در تلویزیون پاسخ بایدن به این سوال را که آیا در انتخابات بعدی شرکت خواهید کرد یا خیر را دیدم. بایدن خیلی از این شاخه به آن شاخه پرید و پراکنده گویی کرد و من فکر نمی‌کنم او بتواند در انتخابات آتی شرکت کند.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
«خجالت‌آور»، «افتضاح» و «رسواکننده». این‌ها کلماتی بودند که گری نویل، کاپیتان سابق منچستر یونایتد پس از عملکرد خجالت‌آور این تیم در شکست هفت بر صفر مقابل لیورپول به زبان آورد.
یک گروه سرمایه‌گذاری قطری طی چند روز آینده برای خرید منچستریونایتد پیشنهاد خواهند داد و مطمئن است که هر رقیبی را در این راه شکست خواهد داد.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
بعد از آنکه فرانسوی‌ها با امضای یک تقاضانامه خواهان تکرار فینال جام جهانی شدند 300هزار نفر آرژانتینی در مقابل تقاضانامه‌ای را امضا کرده و از فرانسوی‌ها خواستند گریه نکنند.
امیلیانو مارتینز با یک عکس سلفی آرزوی یک کودک هوادارش را جامه عمل پوشاند.
دارایی‌های آل نهیان شامل دارایی‌هایی مانند باشگاه فوتبال منچستر سیتی، ده‌ها قصر از جمله Chateau de Baillon در شمال پاریس و بیشتر ساختمان‌های منحصر به فرد برکلی لندن است. اما نقطه اصلی دارایی‌های این خانواده در یک شبکه سلطنتی قرار دارد، شبکه گسترده‌ای از شرکت‌ها تحت عنوان «گروه رویال» که بیش از ۲۷۰۰۰ نفر را در زمینه‌های مالی گرفته تا رباتیک استخدام می‌کند. این شبکه توانسته است طی دو دهه گذشته، از یک شرکت نسبتا کوچک به شرکتی با دارایی‌هایی به ارزش نزدیک به ۳۰۰ میلیارد دلار تبدیل شود.
کابل واکر اعلام کرد که اگر انگلیس به قهرمانی جهان برسد، یک گربه خیابانی را با خود به منچستر می برد.
با شکست کره جنوبی مقابل برزیل کار برای سون هیونگ مین، ستاره باشگاه تاتنهام در جام جهانی به پایان رسید و صحنه‌های ماندگار او در قطر با ماسک ویژه‌اش در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.
ناکامی در مقابل مکزیک می‌تواند به مثابه حذف زودهنگام آرژانتین از جام جهانی باشد.
ندیم امیری، ستاره افغان لورکوزن، در روزهای اخیر دوباره به دوران اوج بازگشته است.
یک کلیپ ویدئویی نشان می‌دهد که شیخ مشعل آل احمد ولیعهد کویت در جریان سخنرانی خود در مجلس ملی تحت تأثیر قرار گرفته و گریه می‌کند. جایی که آل احمد با دعا برای کویت و مردمش سخنانش را به پایان می رساند اما نتوانست خود را کنترل کند و به گریه افتاد.
راجر فدرر، نابغه سوئیسی دنیای تنیس شب گذشته در مسابقات لیورکاپ از دنیای حرفه‌ای تنیس به صورت رسمی خداحافظی کرد.
هواداران بانوی استقلال می توانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک به نظاره بنشینند و همین مسئله باعث بروز احساسات برخی از آنها شده است.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ