بازیکنان برزیل بعد از شکست مقابل کرواسی در ضربات پنالتی روی زمین افتاده و بسیاری از آنها در حال گریه کردن دیده شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی یک چالش بزرگ پیش روی خود دارد و آن هم خط زدن یک بازیکن از لیست تیمش است.
مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، به خاطر خطای وحشتناکی که روی مدافع آرخنتینوس جونیورز داشت از زمین بازی اخراج شد.
وقتی غمگین، عصبانی یا ناامید و حتی خوشحال هستیم، گریه می‌کنیم محققان دقیقاً علت گریه کردن را نمی‌دانند، اما تحقیقات زیادی درباره‌ی تأثیر آن روی بدن انجام داده‌اند که در ادامه می‌خوانید.
تیم تحت هدایت جراردو سیوانه درحالی در بازی دوستانه با یک حریف دسته چهارمی متوقف شد که خستکی ناشی از تمریناتش کاملا روی عملکرد بازیکنان سایه انداخته است.
ماموران پلیس در نهایت با شلیک به لاستیک خودرو این پراید دزدیده‌شده را متوقف کرده و موفق به دستگیری سارق شدند.
گروه توسعه ملی در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت جدید وبانک مبنی بر توجه به جریان آزاد اطلاعات و ارتقای شفافیت و آشنایی اهالی رسانه با دستاوردهای شرکت‌های زیر مجموعه گروه توسعه ملی جمعی از روزنامه‌نگاران و عکاسان رسانه‌های اقتصادی کشور از شرکت پتروشیمی شازند بازدید کردند. نشست خبری علیرضا خلیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از دیگر برنامه‌ این تور رسانه‌ای بود.
یکی از صحنه‌هایی که در بازی استقلال و تراکتور هوادران آبی را احساساتی کرد اشک‌های ابوالفضل جلالی بود.
روی کاغذ همه پرسپولیس را مقابل پیکان برنده می‌دانستند.
گری لینکر، ستاره سابق تاتنهام، پس از شکست سنگین تیم سابقش برابر نیوکاسل به شوخی گفت، تاتنهام روی دور افتاده.
نیکولو فاجولی، مدافع یوونتوس، بعد از تعویض در بازی مقابل ساسولو بابت اشتباه فاحشی که انجام داده بود گریه کرد.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
در برنامه چهارشنبه شب محفل که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود یک دختر مدافع حرم میهمان بود و همه را به گریه انداخت.
رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی، می‌گوید روی گل سوم آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 قطر بسیار احساساتی شده است.
دقایقی پیش ویژه‌برنامه شبکه ورزش با حضور سه گزارشگر باتجربه فوتبال به اتمام رسید.
سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت اولین مصاحبه خود را پس از نشستن روی نیمکت این تیم انجام داد.
ستاره تیم فوتبال کاستاریکا بعد از گلزنی برابر ژاپن تمام خاطرات روزهای تلخ بعد از ناکامی در باز کردن دروازه مکزیک از روی نقطه پنالتی را فراموش کرده است.
اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
در شب درخشان فوتبال ایران در جام جهانی 2022 یک چهره ویژه و محبوب در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت که حامی جدی تیم ملی بود.
یونس امامی کشتی‌گیری که که در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد شایستگی صعود به فینال و کسب نشان طلا را داشت، با اشتباهات خودش دو بر دو به حریف آمریکایی باخت و به برنز رسید. او هنگام دریافت نشان برنز اشک ریخت و بسیار ناراحت بود
بار اول خیلی سخت بود. اصلا نتونستم دست به کیسه‌ها بزنم. نزدیک نیمه شب رفتم که کسی منو نبینه. رفتم سراغ سطلی توی یه خیابون خلوت. پر بود از کیسه آشغال. کیسه‌ها رو از سطل درآوردم و خالی کردم کف پیاده‌رو. چراغ موبایلم رو گرفتم روی زباله‌ها. مقوا و قوطی و پلاستیک رو لابه‌لای پوشک کثیف و تفاله میوه و آشغال سبزی می‌دیدم ولی نمی‌تونستم دست بزنم. بوی گندش حالم رو به‌هم زد. کنار همون زباله‌ها بالا آوردم. رفتم دورتر نشستم کف خیابون و زدم زیر گریه.
گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه برنامه مشخصی برای جذب کاسمیرو و آنتونی نداشته است.
سباستین هالر، ستاره 28 ساله و جدید دورتموند، بعد از دریافت جایزه بهترین گلزن فصل لیگ هلند برای لحظاتی گریه کرد.
هواداران بانوی استقلال می توانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک به نظاره بنشینند و همین مسئله باعث بروز احساسات برخی از آنها شده است.
فرهاد مجیدی در لحظه دریافت مدال قهرمانی لیگ از دست مصطفی آجورلو به شدت احساسی شد و اشک هایش درآمد اما این گریه ادامه دار شد و روی شانه های بیژن طاهری تداوم داشت. برخی می‌گویند دلیل گریه مجیدی تصمیم او برای جدایی است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ