آنسو فاتی از اینکه در فینال سوپرجام اسپانیا برابر رئال در دقایق پایانی به زمین رفت، به قدری غمگین بود که در رختکن بغضش شکست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ایرانی اتحاد کلباء علی‌رغم نمایش درخشان مقابل شارجه نتوانست مانع از شکست تیمش شود.
دنی ولبک، مهاجم سابق منچستریونایتد، پس از دیدن ویدیو خداحافظی جردن هندرسون، اشک ریخت.
وقتی غمگین، عصبانی یا ناامید و حتی خوشحال هستیم، گریه می‌کنیم محققان دقیقاً علت گریه کردن را نمی‌دانند، اما تحقیقات زیادی درباره‌ی تأثیر آن روی بدن انجام داده‌اند که در ادامه می‌خوانید.
چندتن از دختران گروه سرود گریه کردند و این موضوع به آقای رئیس جمهوری منتقل شد که این‌ها دوست داشتند با شما عکس یادگاری بگیرند و دوست داشتند این سرود با تمرکز و در یک فضای بهتری اجرا شود.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع که گریه بی امان دختران این شهید، جمیعت حاضر را تحت تاثیر قرار داد.
انتشار تصاویر مربوط به گریه کردن وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در زمین موجی علیه نژادپرستی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.
یکی از صحنه‌هایی که در بازی استقلال و تراکتور هوادران آبی را احساساتی کرد اشک‌های ابوالفضل جلالی بود.
مس کرمان روز گذشته ساعات تلخی را تجربه و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
به نظر می‌رسد اولکساندر زینچنکو پس از تعویض در بازی آرسنال با لیورپول، اشک می‌‌ریخت.
رشت- شطرنجباز هندی در نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی دریای کاسپین «جام رشت» عنوان قهرمانی گروه A را کسب کرد.
ولکان دمیرل، فوتبالیست ترکیه‌ای با گریه، برای مردم زلزله زده این کشور درخواست کمک کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۷ تهران از برطرف شدن گره ترافیکی خیابان رشیدی جهان، با اجرای ایده ابتکاری و تأیید کمیته شبکه معابر و پلیس راهور فاتب خبر داد.
لیونل اسکالونی بعد از آنکه جام جهانی را به پدر و مادر درگذشته‌اش تقدیم کرد نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد و در مقابل دوربین به گریه افتاد.
بازیکنان و هواداران تیم ملی مراکش نخستین شکست در قطر را تحمل نکردند.
نورالدین امرابط پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر پرتغال، بر سر برادرش بوسه زد.
بازیکنان برزیل بعد از شکست مقابل کرواسی در ضربات پنالتی روی زمین افتاده و بسیاری از آنها در حال گریه کردن دیده شدند.
تیم ملی آمریکا علیرغم نمایشی موفق در مرحله گروهی، در نهایت نتوانست از پس هلند بربیاید و با شکست 3-1 مقابل حریف از جام کنار رفت.
ملی پوشان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی اشک ریختند.
بازیکن تاثیرگذار تیم ملی فوتبال عربستان دیدار سوم این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر مکزیک را از دست داد.
مراسم آغاز دیدار ایران - ولز و هم‌خوانی سرود ایران توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در هنگام پخش سرود ملی این کشور نتوانست جلوی اشکش را بگیرد.
از ابتدای امسال تاکنون موارد مرگ ناشی از آنفلوانزا بین ۳۰ تا ۴۰ نفر در کشور بوده است و در گروه سنی زیر پنج سال نیز تنها یک مورد فوتی گزارش شد؛ این در حالیست که در سال ۹۶ شمار جانباختگان ۲۱ نفر بود و نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد که هرسال ۴۰ درصد از مراجعین با علائم سرماخوردگی به آنفلوانزا مبتلا هستند.
روز ۱۹ ژوئن سال ۱۹۴۱معادل ۲۹ خردادماه ۱۳۲۰ یک گروه خبری مامور فیلمبرداری از عملیات نبش قبر شدند. در همین حین پیرمردی که در مقبره کارگری می‌کرد التماس می‌کرد در تابوت را نگشایند، ولی پاسخی جز خنده حضار دریافت نکرد. میخ‌های درشت درپوش تابوت با دیلم بیرون کشیده شدند و پروفسور میخاییل. ام. گراسیموف از برجسته‌ترین محققان علم آناتومی پیروزمندانه جمجمه تیمور را برداشت و آن را مقابل گروه فیلمبرداران بالای سرش گرفت. فیلم به سرعت به مسکو فرستاده شد و استالین جمجمه تیمور فاتح را دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ