علی ارسلان مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان را به سینه زد اما با پرچم صربستان! این کشتی‌گیر ایرانی به دلیل عدم اعزام به رقابت‌های بین‌المللی مهم، مهاجرت کرد و اشک‌های او معنای خاص و دردناکی داشت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این گزارش فیلم تعقیب و گریز پلیس آگاهی پایتخت با یک دستگاه خودروی دنای مسروقه را مشاهده می‌کنید.
فیلم «بانک زده ها» یکی از آخرین فیلمهای انصاریان پیش از زمان فوتش بوده که در آن گریمی عجیب و خاص دارد.
تعداد زیادی از مردم و گروه های ضدجنگ امروز با برگزاری تظاهراتی گسترده علیه ناتو و ارسال تسلیحات به اوکراین شعار دادند.
در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال هوادار با گل سه امتیازی عزت‌پورقاز موفق به شکست میزبان خود در آبادان شد.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
امیر نصرآزادانی بازیکن سابق فوتبال است که عضو گروه تروریستی مسلحانه شد و در حوادث ۲۵ آبان اصفهان حضور داشت.
ویدیویی جالب از استایل خنده‌دار یک گربه در حین تماشای فیلم سینمایی را ببینید.
سرکرده باند «رتیل‌های خون ریز» در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به مشروب خوری، آزار و اذیت‌های وحشیانه زنان جوان و شکنجه‌های دلخراش آنان گفت: من هیچ اعتقاد مذهبی ندارم و از شکنجه زنان لذت می‌برم! به ویژه وقتی با گریه التماس می‌کردند که رهایشان کنم، ولی من به همراه دیگر همدستانم از آن‌ها فیلم می‌گرفتیم و لذت می‌بردیم، سپس برای آن که کسی جیغ و فریاد آنان را نشنود صدای موسیقی را بلند می‌کردیم.
گروه های مقاومت فلسطین در شهر جنین (شمال کرانه باختری) با انتشار تصاویری پاسخ تهدیدات اخیر رژیم صهیونستی را دادند.
فیلم گریه رونالدو تا رختکن بعداز حذف در جام‌جهانی
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
هیجان و داستان روز پایانی گروه E به گونه ای بود که می توان آن را در حد یک فیلمنامه سینمایی دانست.
مراسم آغاز دیدار ایران - ولز و هم‌خوانی سرود ایران توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گروه هکری موسوم به «عصای موسی» ویدئویی از دوربین‌های مدار بسته قدس اشغالی در هنگام وقوع انفجار روز گذشته را منتشر کرد و صهیونیستها را سردرگمی نجات داد.
فیلم جالب فیفا از هواداران گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع عبری از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) به عنوان کابوس امنیتی کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو یاد کردند.
منابع فلسطینی امروز سه شنبه تصاویری از گریه های شدید یک زن فلسطینی در الخلیل در پی تخریب منزلش از سوی رژیم صهیونیستی منتشر کردند.
پردیس احمدیه در نقش نادی دختری منفعل و پذیراست که تنها واکشنش در مقابل سختگیری‌های پدر، گریه است. علی نصیریان در نقش پدربزرگ، یکی از بدترین بازی‌های خود را در مقابل دوربین برده است و بهناز جعفری با همان چند خط دیالوگی که در کل فیلم دارد، هیچ تلاشی برای نشان دادن و جا انداختن نقش مادر برای بیننده نمی‌کند. بماند که گریمور با یک گریم سنگین چنان به صورت اغراق‌آمیز چهره‌اش را پیر کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیسی‌ها به جای آنکه درباره ایران اظهار فضل کنند، بهتر است یک بار دیگر فیلم گریه سربازان خود را ببینند.
افسران پلیس ایالت فلوریدای آمریکا در یک تعقیب و گریز سارق یک خودرو را دستگیر کردند.
فرهاد مجیدی در لحظه دریافت مدال قهرمانی لیگ از دست مصطفی آجورلو به شدت احساسی شد و اشک هایش درآمد اما این گریه ادامه دار شد و روی شانه های بیژن طاهری تداوم داشت. برخی می‌گویند دلیل گریه مجیدی تصمیم او برای جدایی است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ