چندتن از دختران گروه سرود گریه کردند و این موضوع به آقای رئیس جمهوری منتقل شد که این‌ها دوست داشتند با شما عکس یادگاری بگیرند و دوست داشتند این سرود با تمرکز و در یک فضای بهتری اجرا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی ووشو جوانان ایران در دو گروه دختران و پسران امشب تهران را به مقصد ماکائو ترک می کند.
تیم والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران با برد مقتدرانه برابر استرالیا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا و جمع هشت تیم برتر صعود کرد.
زهرا نظام مافی فرمانفرمائیان به واسطه پدر و همسرش که از شاهزادگان سلسله قاجاریه محسوب می‌شد مال و اموال و زمین‌های بسیاری داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به اراضی گسترده‌ای در غرب و جنوب غرب تهران و نیز برخی شهرستان‌ها اشاره کرد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع که گریه بی امان دختران این شهید، جمیعت حاضر را تحت تاثیر قرار داد.
رقابت‌های آزاد نوجوانان در گروه دختران روز جمعه 22 اردیبهشت ماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد.
با انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۶ سال بیلی جین کینگ کاپ قزاقستان، تیم ایران با ویتنام، ژاپن و قزاقستان هم گروه شد.
نماینده زنجان می‌گوید: کشف حجاب در ماه‌های اخیر، یک اعتراض مدنی نیست. فطرت و خلقت خانم‌ها با زیبایی گره خورده و این کار خداست، چون خدا زنان را این‌گونه خلق کرده است. بانوان از لحاظ فطری علاقه‌مند به اظهار کمالات و جمال خودشان هستند.
شهروندان افغانستان، به ویژه زنان معترض، می‌گویند که جامعه جهانی در واکنش به ممنوعیت کامل آموزش دختران از سوی گروه طالبان، تنها به «اعلامیه دادن» اکتفا کرده است.
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی که گروه اصلی حامیان طرح صیانت و دنبال کنندگان اصلی بستن مسیر اینترنت بین الملل در کشور هستند، حتی مسمومیت دختران دانش آموز هم به توسعه اینترنت ربط دادند!
گرگان- تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۷۳ بر ۵۱ از سد تیم گروه بهمن تهران عبور کرده و با کسب دومین برد متوالی در مرحله نیمه نهایی، برای اولین بار به فینال صعود کنند.
او در این مورد توضیح داد: «عمدی بودن این ماجرا واقعیت دارد. گفته می‌شود گروهی موسوم به هزاره‌گرا مسئول این مسمومیت‌های سریالی در مدارس هستند. این گروه‌ و تفکر معتقد است که دختران نباید درس بخوانند یا نهایتا باید تا سوم دبستان درس بخوانند. این جریان یک جریان مذهبی و ضد مدرنیته است.»
هم‌خوانی گروه سرود در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
این اقدام طالبان تازه‌ترین فرمان این گروه شبه‌نظامی برای محدود کردن بیشتر زنان افغانستان است که از زمان روی کار آمدن طالبان در افغانستان از تابستان سال گذشته تاکنون بسیاری از زنان و دختران نه تنها از حق تحصیل و کار محروم شده‌اند، بلکه بخش عمده‌ای از فرصت‌های دیگر حضور خود در اجتماع را نیز از دست داده‌اند.
صبح چهارشنبه دختران دانشجو در شهر‌های متفاوت افغانستان راهی دانشگاه‌ها شدند، اما یا از ورود آن‌ها به ساختمان دانشگاه جلوگیری به عمل آمد یا به دستور نیرو‌های طالبان آن‌ها از داخل کلاس‌های درس به بیرون هدایت شدند. در برخی ویدیو‌های منتشر شده در فضای مجازی دختران دانشجو در حالی که پشت در دانشگاه مانده‌اند یکدیگر را در آغوش کشیده و گریه می‌کنند. در چند ویدیو دیگر دختران دانشجو اقدام به شعار دادن مقابل دانشگاه کرده و فریاد می‌زنند تحصیل را سیاسی نکنید.
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
سرمربی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن تهران با اشاره به عدم پخش تلویزیونی و اینترنتی مسابقات زنان می‌گوید مشکلات این بخش تا پخش نداشته باشد و اسپانسرها ورود نکنند، حل نخواهد شد.
هم‌گروه تیم های فوتبال زیر ۲۰ و ۱۷ سال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شدند.
تیم ملی فوتبال زیر پانزده سال دختران ایران امروز در اولین دیدار مقابل ازبکستان با نتیجه دو بر دو به تساوی رسیدند.
در سال ۱۴۰۰ تعداد زنان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال به ۵ میلیون و ۹۰ هزار نفر رسیده که یک میلیون و ۹۸۵ هزار نفر از آن جزء جمعیت NEET‌ها (بی تحصیل، بی کار، بی مهارت) هستند.
تیم ملی نونهالان کشورمان در روز نخست رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا در ۲ گروه دختران و پسران، صاحب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.
با اعلام کادر فنی تیم ملی نوجوانان در گروه دختران، نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.
پسران در رشته‌های ریاضی و زبان‌های خارجی گوی سبقت را از دختران ربودند. تمام نفرات اول در گروه ریاضی و فنی و زبان‌های خارجی به پسران اختصاص یافته است. گروه آزمایشی ریاضی و فنی ۱۴۵ هزار و ۶۵۷ داوطلب داشته است. همچنین ۱۹۰ هزار و ۹۱۰ داوطلب در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی به رقابت پرداختند.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های ایسلند، سوئد و مقدونیه هم گروه شد.
گروه تکفیری داعش بعد از شهادت ایشان از خانواده وی طلب مبلغ بسیاری را در ازای دریافت پیکر شهید اسکندری کرده بود. خانواده شهید به خبر درخواست پول داعش گفتند به افرادی که برای آوردن پیکر پدرمان مامور شده اند بگویید که حاضر نیسیتم به این گروه آدم کش و تروریست هیچگونه پولی بدهیم و نمیخواهیم ریالی از بیت المال صرف آنها شود چرا که پدرمان جانش را داد تا آنها به اهداف خود نرسند و ما پدرمان را در راه خداوند داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ