در دور بعد به مصاف اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر حریف خود را شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.
مسلمانان پاکستان امروز تظاهرات گسترده‌ای را در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد برگزار کردند.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم حرکت زشت بازیکن عراق مقابل دروازه ایران
مفاد حکم انتصاب رئیس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری است که نکاتی را به رئیس قوه قضاییه فرموده بودند و هچنین محور‌های اعلامی در سال گذشته در هفتم تیر که توسط رهبر معظم انقلاب در ۸ محور بود که در برنامه ریزی ما دخالت داشته و همواره با توجه به این اسناد بالادستی، برنامه قوه قضاییه را تنظیم کردیم.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
رئیس‌جمهور آمریکا که اخیراً حرکات عجیب و غریبش بیشتر شده پس از پایان سخنرانی‌اش برای ملکه فوت‌شده انلگیس آرزوی سلامتی کرد.
رسانه‌های آمریکا تصاویری از تازه‌ترین حرکت جنجالی رئیس‌جمهور این کشور در مراسم «روز یادبود» منتشر کردند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ورود به مسجد ابراهیمی در الخلیل، بار دیگر مرتکب هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی شد
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ورود غیرقانونی به مسجد ابراهیمی در الخلیل، بار دیگر مرتکب هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی شد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با یورش به مسجد ابراهیمی در الخلیل، بار دیگر مرتکب هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی شد.
لحظه برخورد قطار با یک تریلی در حال حرکت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
لحظه تلخ چپ کردن سمند بعد از انجام حرکات نمایشی وسط اتوبان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در پی هتک حرمت به مصحف شریف در استکهلم پایتخت سوئد، مردم کشورهای اسلامی در نقاط مختلف جهان به خیابان ها آمده و علیه این اقدام موهن اعتراض کردند.
سیستم های مخصوص رصد حرکات که در فیلم های سینمایی مانند آواتار به کاراکترها جان می بخشد، به محققان کمک می کند تا آغاز بیماری هایی را ردیابی کنند که به حرکت کردن فرد آسیب می زند.
در پی اقدام موهن مقامات سوئد در صدور مجوز برای هتک حرمت به قرآن کریم، شماری از مردم ترکیه در شهر استانبول پرچم ترکیه را به آتش کشیدند.
الهام حسینی، اولین مدال طلای زنان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا را درحرکت یک ضرب به دست آورد و در ادامه موفق به کسب دو مدال طلای دیگر در حرکت دو ضرب و مجموع هم شد.
مدیران باشگاه مسجدسلیمان برای اثبات ادعایشان فیلمی هم از تونل ورودی به رختکن دو تیم رو کردند که مربوط به دو نیمه بود. در این فیلم مشخص است که بازیکنان و نیمکت نشینان هر دو تیم در حال رفتن به سمت رختکن خودشان هستند و بعد از رفتن تیم داوری، افشین پیروانی دوشادوش یکی از تیم داوری که به نظر می‌رسد داور چهارم است حرکت می‌کند و حتی با او حرف هم نمی‌زند.
سعید صادقی که بنیانگزار گل نخست پرسپولیس مقابل هوادار بود، با حرکتی انفرادی و زیبا در پشت محوطه جریمه و شوت به زاویه موافق گل دوم تیمش و اولیم گل خود در این فصل با پیراهن قرمز را به ثمر رساند
مسئول یگان حفاظت مجموعه تخت جمشید گفت: در این فیلم چهار بانو با لباس‌ها و پوشش محجبه در حال راه رفتن در دروازه ملل هستند و هیچ حرکت ناموزون و یا وضعیت نامناسبی نداشتند، اما منتشر شدن این فیلم در فضای مجازی نشان می‌دهد که این افراد به دنبال کاری تبلیغاتی بودند؛ این در حالیست که ما از قصد و هدف این افراد آگاهی نداشتیم.
روز گذشته فیلمی از یک دستگاه خودروی ال ۹۰ که یک بانو روی کاپوت آن نشسته بود و راننده این خودرو با یک حرکت نمایشی به منظور جلب مردم در یکی از خیابان‌های چالوس در حال تردد بود، این فیلم در شبکه‌های اجتماعی پیام رسان منتشر شد که باعث حیرت خیلی از شهروندان چالوسی شد.
آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است
منصور بهرامی ستاره قدیمی و سرشناس تنیس ایران در اروپا و دنیاست که بیشتر بخاطر حرکات نمایشی در تنیس ، به محبوبیت فوق‌العاده ای در سطح جهان دست یافته است. در این ویدئو، حرکات جالب او که با طنز توام شده را می‌بینید که تماشاگران را به وجد می‌آورد
مسائل دیگری از قبیل شناخت و دانش سینمایی فیلمسازان ایرانی هم در این ماجرا دخیل است که باز هم نتیجه آن به همین عدم ارتباط برقرار کردن با مخاطب منجر می شود. بطور کلی می توان گفت که مردم از سینمای ایران جلوتر هستند و فیلمساز بعنوان هنرمندی که باید نه فقط فرزند زمانه خود باشد، بلکه جلوتر از زمانه هم حرکت کند، در اصل از زمانه خود، عقب هم افتاده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ