مسلمانان پاکستان امروز تظاهرات گسترده‌ای را در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از اعتراضات شب گذشته فلسطین اشغالی در شهر کاپلان را مشاهده می‌کنید.
صدها تن از مردم بحرین در شهرهای مختلف این کشور با برگزاری تظاهرات حمایت خود را از زندانیان سیاسی که دست به اعتصاب غذا زده اند، اعلام کردند.
هزاران تن از مردم نیجر با برگزاری تظاهرات نزدیک پایگاه نظامی فرانسه در پایتخت این کشور خواهان بیرون راندن این نظامیان از کشورشان شدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
صبح روز ۳ مرداد ۱۳۳۲ بیش از ۱۵۰ زائر خانه خدا در مقابل شهربانی تهران اجتماع کرده و با دادن شعار خواستار دریافت گذرنامه خود برای حرکت به سمت عربستان شدند.
منابع عبری از تشدید اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو در پی تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی خبر می‌دهند.
ده‌ها هزار معترض ضد نتانیاهو در بزرگراه اصلی به سمت بیت المقدس راهپیمایی کرده‌اند و صدها هزار نفر دیگر در شهرهای دیگر به خیابان‌ها ریختند.
هزاران صهیونیست از روز گذشته تظاهرات گسترده‌ای را از تل‌آویو به سوی قدس اشغالی در راستای تجمع برابر منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ساختمان دیوان عالی قضایی و کنست آغاز کرده‌اند.
شمار زیادی از صهیونیست‌ها از صبح امروز سه‌شنبه در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی که در شور نخست کنست به تصویب رسیده، به خیابان‌ها آمده و علیه نتانیاهو و کابینه وی شعار سر دادند.
ساکنان مناطق مختلف نوار غزه به دعوت گردان جنین در محکومیت بازداشت‌های سیاسی در کرانه باختری دست به تظاهرات زدند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
ده‌ها هزار صهیونیستی برای بیست و هفتمین هفته متوالی علیه دولت نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی او دست به تظاهرات زدند.
هزاران نفر در مناطق مختلف تل آویو علیه کابینه تندرو نتانیاهو و پس از استعفای فرمانده پلیس دست به تظاهرات زدند.
هتک حرمت به کتاب الهی مسلمانان جهان در سوئد از سوی یک پناهنده مقیم این کشور، همچنان بازتاب‌های گسترده‌ای در کشورهای مختلف به ویژه جهان اسلام داشته و با محکومیت‌های متعددی همراه شده است.
عراقی‌ها امروز علیه قرآن سوزی در سوئد تظاهرات گسترده ای مقابل سفارت سوئد در بغداد برگرار کردند.
مردم کره شمالی در سالروز جنگ کره، با حضور در خیابان‌های پایتخت این کشور، خواستار «جنگ انتقام‌جویانه» علیه آمریکا شدند.
هزاران نفر از مردم صربستان در اعتراض به تیراندازی‌های جمعی و ترویج خشونت در این کشور، دست به تظاهرات زدند.
صد‌ها تن از حامیان فلسطین در میدان تایمز شهر نیویورک آمریکا در اعتراض به حملات اسرائیل به مسجد الاقصی و فلسطینیان تجمع کردند. در تظاهرات سازمان‌دهی شده توسط سازمان‌های غیردولتی مسلمان در آمریکا، پرچم‌های فلسطین با عکس‌های مسجد الاقصی به اهتزاز درآمد. تظاهرکنندگان بنر‌هایی مانند «فلسطین را آزاد خواهیم کرد»، «قدس پایتخت فلسطین»، «فورا اسرائیل را خلع سلاح کنید»، «دست از مسجد الاقصی بردارید» و «اشغال را متوقف کنید» در دست داشتند. بسیاری از تظاهرکنندگان در میدان تایمز نیویورک تجمع کردند و شعار‌های "زنده باد فلسطین" و "فلسطین را آزاد کنید" سر دادند.
رهبران سودانی در کنار مردم این کشور با شرکت در تظاهراتی در خارطوم، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان جهان را محکوم کردند.
واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم توسط راسموس پالودان ادامه دارد. صد‌ها تن از مسلمانان در نیویورک آمریکا تظاهراتی را در مقابل سرکنسولگری سوئد برگزار کردند. معترضان یک تاج گل سیاه با قرآن بر روی آن در مقابل ساختمان سرکنسولگری سوئد گذاشتند.
پلیس تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات علیه توهین به مقدسات اسلامی در پایتخت مالی را هزاران نفر تخمین زد، اما سازمان دهندگان گفتند که بیش از یک میلیون نفر در تظاهرات حضور داشتند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه این مجموعه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری نیازمند حمایت بانک‌ها برای تامین نقدینگی است، گفت: اگر بانک‌ها نسبت به تزریق نقدینگی به صنعت کشور اقدام کنند، تولید رونق می‌گیرد و در پی آن ضمن افزایش اشتغال می‌توان شعار سال جاری «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» را به درستی اجرا و عملی کرد.
بسیاری خانم های مسلمان در هامبورک حجاب نداشتند، زمانی که برخی از این خانم ها به جلسات تفسیر یا جلسات هفتگی دیگری که در مسجد برقرار بود می آمدند، هیچ اجباری نداشتند برای حضور در جلسات روسری به سر کنند. حداکثر اقدام شهید بهشتی این بود که، تعدادی روسری گذاشته بودند تا اگر کسی مایل بود، سرش کند و وارد مسجد شود. ولی در این باره هرگز اجباری وجود نداشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ