خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهپیمایان در ایالت کانوی نیجریه در اعتراض به جنگ افروزی غرب علیه نیجر با جنگ احتمالی نیابتی سران کشورهای غرب آفریقا (اکواس) علیه نیجر مخالفت کردند.
وزیر کشور گفت: اربعین به دلیل ارزش‌های ذاتی در معنویت و برقراری سلامت روح و روان، سلامت‌ساز است.
هزاران مسلمان به مناسبت روز عاشورا در مرکز کپنهاگ برای دفاع از قرآن راهپیمایی کردند.
تصاویری از راهپیمایی پرشور روز عاشورا در ضاحیه بیروت را مشاهده می‌کنید.
دو فضانورد چینی نخستین راهپیمایی فضایی ماموریت «شنژو۱۶» را انجام دادند.
نمازگزاران جمعه سراسر کشور با برپایی راهپیمایی، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئدرا محکوم کردند.
وزیر ارتباطات عراق و رئیس جمعیت هلال احمر در نشستی به منظور هماهنگی برای برپایی مراسم اربعین برگزار شده بود،بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین تاکید کردند.
یمنی‌ها با وجود هوای بارانی راهپیمایی باشکوهی برگزار و حمایت قوی خود را از فلسطین اعلام کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی آغاز شد که شاهد شرایط متفاوتی از تحولات منطقه‌ای و بین المللی هستیم و اتحاد شکل گرفته در دنیای اسلام، رژیم صهیونیستی را در شرایط ضعف و استیصال قرار داده است.
رئیسی با بیان اینکه مردم ما امروز به‌رغم وجود برخی کمبودها و کاستی‌ها از همیشه امیدوارترند، تأکید کرد: گواه صدق این مدعا حضور گسترده آحاد مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی باشکوه و عظیم ۲۲ بهمن امسال است.
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم پاسخی بود به تهدیدات دشمن و هم مطالبه‌ای بود از مسئولان برای حل مشکلات‌شان.
سخنگوی دولت گفت: حضور باشکوه مردم همیشه انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان داد که همیشه محاسبات دشمن علیه کشور ما غلط بوده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم واقعا فوق‌العاده و باشکوه بود، من امیدوار هستم که مسئولین از این حضور مردم انرژی بگیرند و بعد با تمام توان و با تکیه بر عقل، خرد و مشورت تلاش کنند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.
در زیر تصاویر اختصاصی «تابناک» از راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران را می بینید.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: پروژه درهم شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد.
نیشابور ـ مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گرم قشرهای مختلف مردم و مسئولان نیشابور در این شهرستان برگزار شد.
مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور مردم در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، دقایقی پیش با حضور پرشور مردم تهران آغاز شد.
رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای برپایی باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی اتحاد و وحدت ملی و پشتوانه مستحکمی برای تداوم مسیر دیپلماسی عزتمند است.
راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی کرمانشاه برگزار شد.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی علیه اغتشاشگران این پیام را به جبهه استکبار دادند که دلخوش به اغتشاشات نباشد.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی علیه اغتشاشگران این پیام را به جبهه استکبار دادند که دلخوش به اغتشاشات نباشد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با استفاده از همه ظرفیت مردمی در این مسیر فعال باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ