لحظه تلخ چپ کردن سمند بعد از انجام حرکات نمایشی وسط اتوبان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاچاقچیان اقدام به ریختن گازوئیل بر روی جاده کرده و موجب لغزنده شدن و واژگونی خودروی پلیس شدند که در جریان آن شهید میلاد آزادداور به درجه رفیع شهادت رسید.
قاچاقچیان اقدام به ریختن گازوئیل بر روی جاده کرده و موجب لغزنده شدن و واژگونی خودروی پلیس شدند که در جریان آن شهید میلاد آزادداور به درجه رفیع شهادت رسید.
جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد که واژگونی خودروی وانت پیکان در کیلومتر ۲۰ محور بم به کرمان یک نفر کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.
طالقان- رئیس جمعیت هلال احمر طالقان از واژگونی یک خودروی پژو پرشیا در جاده سوهان و مصدومیت دو نفر خبر داد.
مشهد- رئیس پلیس راه نیشابور علت واژگونی اتوبوس زائران عراقی در محور سبزوار را تغییر مسیر ناگهانی خودروی پراید اعلام کرد.
بوشهر- مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از کشته و مصدوم شدن پنج نفر براثر واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در محور بوشهر به دیر خبر داد.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور آستارا به تالش و جان باختن ۳ نفر در این حادثه خبر داد.
4 سرباز مرکز آموزش 07کازرون ارتش که پس از پایان دوره آموزشی قصد داشتند به خانه بازگردند به پیشنهاد یکی از کارکنان پایور مرکز آموزش 07 (کادر) سوار بر خودروی شخصی این فرد شده اما متاسفانه به دلیل واژگونی خودرو و آتش سوزی آن در محور جایزان ـ رامهرمز در دم جان خود را از دست دادند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات با بیان این که در نوروز امسال ۴۰۷۹ عملیات جاده‌ای انجام شده است، گفت: بیشترین حوادث جاده‌ای در نوروز امسال واژگونی خودرو بوده است.
گناباد ـ رئیس پلیس راه گناباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری دنا در شهرستان گناباد یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.
تبریز- واژگونی خودروی سواری پژو در اتوبان پیامبر اعظم تبریز یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.
تایباد ـ رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور اصلی شهر مشهدریزه به تایباد، دو کشته برجا گذاشت.
هشت دستگاه خودروی صفر کیلومتر بار این کشنده بودند که پس از واژگونی، ۶ خودرو آسیب جدی دیدند و تنها دو خودرو سالم ماندند.
مشهد ـ مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: واژگونی خودروی سواری پارس در جاده فرعی روستای مهدی‌آباد شهرستان خلیل آباد، یک کشته برجا گذاشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: واژگونی خودروی سواری پیکان در محور بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از واژگونی خودروی ۲۰۶ در محور دامغان به سمت شاهرود با یک مورد فوتی خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بامداد چهارم آذرماه یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین در بلوار شیراز واژگون شده است که در این حادثه، راننده و خواهرش مصدوم شدند و دیگر سرنشین خودرو که دختری ۱۶ ساله بنام مائده (ماهک) هاشمی اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: واژگونی خودروی نیسان وانت حوالی روستای سید عنایت دزفول باعث مرگ یک نفر و مصدومیت ۹ نفر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جاساز ۱۷ کیلو شیشه در خودروی لیفان/ کلامی که یک زندگی را سوزاند!/ قصاص زن بدهکار به جرم قتل پیرزن/ قتل مرد بلال‌فروش با چاقوی مشتری در گردنه قوچک/ مرگ دختر نوجوان در واژگونی اتوبوس/ ماجرای شعله های سرکش جنایت سیاه/ برای آزادی دکتر ۴ میلیارد تومان خواستیم
زاهدان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی خودروی تویوتا وانت در سراوان یک نفر کشته و ۴۰ نفر مصدوم شدند.
زاهدان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی خودروی تویوتا در سراوان یک نفر کشته و ۴۰ نفر مصدوم شدند.
در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سوزوکی ویتارای حامل همراهان وزیر ارشاد که ساعت ۱۷:۴۰ (۱۸ شهریورماه) در محور هفتکل - باغملک رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: از ۳۳ تن سرنشین این اتوبوس ۱۵ تن مصدوم شده بودند که بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه اکثر سرنشینان این خودرو اهل شوشتر بوده‌اند، افزود: متاسفانه یک زن ۴۷ ساله اهل شوشتر، هنگام انتقال به یکی از بیمارستان‌های العماره به دلیل شدت جراحات جان باخت و هفت مصدوم دیگر این حادثه نیز در بیمارستان العماره در حال درمان هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ