در پی اقدام موهن مقامات سوئد در صدور مجوز برای هتک حرمت به قرآن کریم، شماری از مردم ترکیه در شهر استانبول پرچم ترکیه را به آتش کشیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید فاخر تهامی عملکرد درخشانی در دربی خوزستان مقابل سرمربی سابقش به نمایش گذاشت.
بازی تاج و تخت درباره خاندان هایی است که برای رسیدن به تاج و تخت با هم می جنگند. هر خاندان روشی منحصر به فرد برای انجام کارها و شعار خاص خود و نماد خاص خود را دارد که نشان دهنده شخصیت آنهاست. این نمادها که بر روی پرچم ها، زره‌ها و سلاح‌ها دیده می‌شوند، به‌عنوان یادآوری قدرتمند از نسب، تاریخ و ارزش‌های هر خاندان است.
هواداران تراکتور برای حمایت از تیم همشهری خود در فوتسال به سالن پورشریفی رفتند.
مراسم عزاداری روز عاشورا روز گذشته با حضور گسترده مردم بحرین در منامه پایتخت این کشور برگزار شد.
یکی از اعضای ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که اقدام موهن در سوئد علیه قرآن کریم و پرچم عراق، در چارچوب آزادی بیان نمی گنجد و یک تجاوز آشکار به شمار می‌رود.
رسانه‌های لبنانی از تجمع معترضان لبنانی در شهر طرابلس در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خبر دادند.
بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.
نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه (۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم راهپیمایی کردند.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: موضع دولت سوئد در مقابل فرد هتاک به قرآن مایه تعجب است. نهادهای بین‌المللی با این برداشت غلط از آزادی برخورد کنند.
رئیس جریان صدر عراق در توئیتی نسبت به صدور مجوز مجدد هتک حرمت قرآن کریم و سوزاندن پرچم عراق در سوئد واکنش نشان داد.
عراق به دنبال مجوز مجدد پلیس سوئد به هتاک به قرآن برای سوزاندن قرآن و پرچم عراق، این کشور را به قطع روابط تهدید کرد.
مهاجر عراقی که چندی پیش به قرآن در سوئد هتاکی کرد، مجددا چراغ سبز پلیس سوئد را برای سوزاندن قرآن و پرچم عراق در مقابل سفارت این کشور در سوئد گرفته است.
به نظر می‌رسد این فرد مثلاً ایرانی، تلاش دارد با اظهارات خود از جنایت آتش زدن قرآن در سوئد حمایت کند که البته از حمایت فراتر رفته و به حماقت پهلو می‌زند.
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به اهانت به قرآن کریم در سوئد، عصر امروز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت قرآن در سوئد ابراز انزجار کردند. این تجمع به همت جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شده است.
در پیام مقتدی صدر آمده است: شما سوزاندن پرچم هم جنسگرایان را جرم می‌دانید پس چرا سوزاندن قرآن کریم را جرم نمی‌دانید درحالی که این جنایت اقدامی تحریک آمیز علیه تمام مسلمانان است.
در آخرین دقیقه بازی ایران برابر یمن، کسری طاهری تنها یک پرچم تا رساندن ایران به جام جهانی کم آورد.
یک کشتی با پرچم هنگ کنگ روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی در کانال حیاتی سوئز مصر غرق شد، اما پس از قطع موقت آبراه، توانستند آن را شناور کنند.
ایتالیا در فینال این فصل هر سه جام اروپایی نماینده دارد که دستاورد قابل توجهی برای فوتبال این کشور محسوب می‌شود.
کوپال ناظمی به احتمال فراوان داور بازی استقلال خواهد بود و محسن قهرمانی نظارت بر کار او را برعهده خواهد داشت.
در ویدیویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، گروهی از اعضای طالبان در افغانستان با فاصله در مقابل یک پرچم سوئد که روی یک دیوار نصب شده، ایستاده و به سمت آن شلیک می‌کنند.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
گروهی از تظاهرکنندگان پرچم سوئد را مقابل کنسولگری سوئد در ترکیه آتش زدند. مقامات سوئدی به راسموس پالودان، حزب راست افراطی دانمارک، اجازه دادند تا روز شنبه یک نسخه از قرآن کریم را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در استکهلم بسوزاند.
پس از اعطای مجوز به یک فرد تندرو برای سوزاندن قرآن با حمایت نیروهای پلیس این کشور، مردم خشمگین ترکیه پرچم سوئد را در مقابل سفارت این کشور در آنکارا یه آتش کشیدند.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ