سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: بنیاد رژیم آپارتاید صهیونیستی بر تجاوز، جنایت و نقض فاحش قوانین بین المللی و حقوق بشر بنا شده و همواره تهدید کننده صلح و امنیت بین المللی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حمایت مالی بنیاد مستضعفان و تخصیص بیش از ۵۲ میلیارد تومان، بیش از ۱۸۰۰ محکوم جرائم مالی غیر عمد از زندان آزاد شدند و از اجرای قصاص برای ۵ محکوم دیگر نیز جلوگیری شد.
مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد ۱۵ خرداد در زمان سرپرستی مرحوم صانعی رکورد مدرسه‌سازی را در ایران شکست.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: ۱۱ خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد به دختران امروز و مادران فردا تقدیم شده است.
با حکمی از سوی روح‌الله دهقانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.
رئیس سازمان سینمایی کشور و رئیس هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی مجید زین‌العابدین را به سمت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.
معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید یک سازمان مطالبه گر است که باید به عنوان ناظر حقوق ایثارگری در نظام اداری کشور نقش آفرینی کند.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت:بنیاد در رویکرد جدید خود علاوه بر سرآمدان علمی، افراد فعال و سرآمدان حوزه صنعت، فناوری، نوآوری و کارآفرینی را نیز مورد توجه قرار داده است.
روز پنجشنبه گذشته نیز یک تیم تحقیقاتی از موسسه «وایزمن» در فلسطین اشغالی (رژیم صهیونیستی) گزارش تحقیقات خود در ارتباط با مدل‌های جنینی انسانی بر اساس سلول‌های بنیادی را منتشر کرد.
معاون صنایع دستی گفت: بنیاد علوی می‌تواند حق امتیاز برای همه محصولات در صنایع دستی ایجاد کند و هلدینگی برای صنایع دستی باشد.
سمنان- رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره تعهد اجرای مسکن در کشور توسط این بنیاد، گفت: بنیاد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن سالانه ۴۰۰ هزار واحد خانه می سازد.
«موزه رجب طیب اردوغان» را تاسیس خواهد شد و در آن وسایل شخصی اردوغان و اقلامی که در حین انجام وظیفه به او هدیه داده شده است، به نمایش گذاشته می‌شود.
بنیاد مسکن کنترل کیفی و خدمات آزمایشگاهی پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی را به عهده گرفت.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان زمین‌های مدارس در اختیارش را به آموزش و پرورش واگذار می‌کند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بنیاد شهید طرحی برای ساخت ۵۰هزار واحد مسکونی با زمین‌های تحت تملک خود تدوین کرده که برای تأمین منابع مالی و پرداخت تسهیلات در این مسیر به کمک دولت نیازمند است.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از بهره ‎مندی بیش از هزار نفر از استادیاران جوان دانشگاه‌ها و موسسه‌های علمی کشور از تسهیلات طرح کاظمی آشتیانی خبر داد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تامین مسکن نخبگان را مسئله ای ضروری دانست و گفت: درصدد هستیم که این دغدغه نخبگان را برطرف کنیم.
مسئولان بنیاد ملی نخبگان با حضور در ستاد ارتش با سرلشکر موسوی دیدار و از همکاری‌های آنان با این بنیاد تقدیر و تشکر کردند.
بنیاد ملی نخبگان، به تعدادی از شاغلین به تحصیل تسهیلات اعطا می‌کند.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با حمایت از ۲۷۰ واحد تولیدی برای ۱۴ هزار نفر ایجاد شغل می‌کند.
دادگاهی در روسیه «ویکی مدیا» مالک ویکی پدیا را ۲ میلیون روبل (۳۲ هزار و ۶۰۰ دلار) جریمه کرده است.
کارخانه یخ بنیاد احسان در کربلا ۵ هزار قالب یخ توزیع می کند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد که بنیاد شهید گزارشی از نحوه اجرای قانون جامع ایثارگران به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه دهد.
تفاهم‌نامه همکاری بنیاد ملی نخبگان و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف سازماندهی محرومیت زدایی با استفاده از توانایی نخبگان کشور منعقد شد.
حسینی قمی با گلایه از افزایش شدید اجاره خانه‌ها گفت: می‌گویند بسته جدید ارائه دادیم؛ تا بیاد بسته شما اجرا بشود،کمر مستاجر زیر بار گرانی شکسته می‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ