محمد بنا می گوید دیگر قرار نیست مثل قبل روی تشک برود و در امور فنی تیم ملی دخالت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار نیست که هاشم بیگ زاده به عنوان مربی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
هافبک شماره 10 سپاهان مدعی است که آنها تمام توان خود را روی موفقیت با این تیم قرار داده‌اند و حضورشان پیش از این در استقلال و پرسپولیس دلیلی برای عدم تعصب به طلایی‌پوشان نیست.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
تقی آزاد ارمکی اضافه کرد چنین جامعه ای هم خطرناک هست و هم قابل احترام است. خطرناک بودن آن در هنگامی است که به آن اعتماد نمیکنیم و مسئولیت به او نمیدهیم و نیروی آن را به رسمیت نمیشناسیم. این استاد دانشگاه با بیان اینکه مخالف کسانی است که میگویند جامعه ایران با فرسایش سرمایه انسانی روبروست، گفت: اتفاقاً جامعه ایران با پنهان کردن سرمایه انسانی روبروست و اینطور نیست که ضعیف و بدبخت شده باشد.
دروازه‌بان باتجربه استقلال و تیم‌ملی فعلا دور از چشم‌ها قرار گرفته و مشخص نیست چه آینده ای در انتظارش خواهد بود.
واتس‌اپ مشغول کار روی قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید به‌صورت آفلاین سابقه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنید. با کمک این ویژگی که ظاهراً در دسترس بعضی از کاربران نسخه بتا قرار گرفته است، همچنان امکان استفاده از گوگل درایو وجود دارد، اما این روش دیگر تنها روش جابه‌جایی چت‌ها نخواهد بود.
باشگاه پالما تصویر فوتسالیست ایرانی خود را روی پوستر دیدار با آنتکوئرا قرار داده است.
هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۰۵ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
درصورتی که قرار باشد برای این هفته‌های فوتبال ایران یک چهره برتر انتخاب کنیم، کج‌سلیقگی نیست اگر سراغ ژوزه مورایس برویم.
جرارد پیکه اولین فوتبالیستی نیست که هدف انتقام‌گیری با انتشار آهنگ قرار گرفته و این پدیده دنیای مدرن از مدتها پیش چهره‌های فوتبالی را گرفتار کرده است.
مدافع حریف امشب پی‌اس‌جی در جام حذفی فرانسه یکی از اولتراهای هوادار تیم پاریسی است و می‌گوید برایش باورکردنی نیست که قرار است روی پای کیلیان امباپه تکل برود.
انجام 8 مسابقه توسط وسلی گومز چیزی نیست که مورد قبول امیر قلعه‌نویی قرار بگیرد.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
موزیک ویدئو «جام جهان‌نما» همزمان با برگزاری بازی دو تیم فوتبال ایران و آمریکا در مسابقات جام‌جهانی فوتبال پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
اینکه دولت سیزدهم قادر نیست در اعتراضات کنونی نقش اساسی ایفا کند، چندان دور از انتظار نیست. این دولت با رأی قابل‌پیش‌بینی و بی‌اعتنا به سلیقه‌ها و نگرش‌های متفاوت مردم روی کار آمده است.
ای‌اس‌پی‌ان اعلام کرد که ستاره ای از تیم ملی پرتغال که در قطر عکسش روی آسمان خراش قرار خواهد گرفت، کریس رونالدو نخواهد بود.
ملکه الیزابت دوم پس از نگرانی پزشکان در مورد سلامتی‌اش تحت نظارت پزشکی قرار گرفته است و وضعیت حیاتش مشخص نیست.
یوردی کرویف با اشاره به قرعه بارسلونا در فصل پیش روی لیگ قهرمانان می‌گوید بارسا در گروه مرگ قرار دارد و از حضور در این گروه هم لذت خواهد برد و هم رنج خواهد کشید.
پلدختر- رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پلدختر با توجه به مجاورت در کنار «تنگه فنی»، جای محرومی نیست و بر روی گلوگاه انرژی کشور قرار دارد.
به نظر می‌رسد که رابطه نیمار و کیلیان امباپه، دو ستاره پاری سن ژرمن، قرار نیست به این زودی به حالت عادی برگردد.
امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
بعد از مذاکره ای که مدیران استقلال با علی فروغی داشتند، مشخص نیست چه امتیازی به آبی‌ها داده شده اما حالا قرار است جشن قهرمانی این تیم هم به صورت زنده از طریق شبکه سه پخش شود.
رئیس مجلس با اشاره به راهکار مجلس برای حل مشکل بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بهداشت آنقدر لنگ می زنیم که بار روی درمان افتاده و آن را پرهزینه کرده است و در این خصوص باید بپذیریم سازمان غذا و دارو مشکلات جدی دارد که دقیق عرض می‌کنم حتما در این حوزه تضاد مدیریت منافع داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ