سرمربی سابق تیم ملی با انتشار یک استوری هرگونه مصاحبه و نقل قول را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم جوانان کرواسی در اولین بازی مرحله گروهی یورو 2023 شکست خورد.
تیم ملی زیر 21 سال کرواسی امروز در نخستین بازی خود در جام ملت های اروپا تحت هدایت اسکوچیچ به مصاف اوکراین خواهد رفت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمتش برکنار شد، گفت: تماشای دعوای مخالفان و طرفدارانم در ایران دردناک بود اما سرانجام بر همه چیز غلبه کردم.
اسکوچیچ سرمربی تیم ملی امید کرواسی شد
رسانه‌های کرواسی خبر دادند دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال جوانان کرواسی انتخاب شده است.
بالاخره و پس از مدت‌ها یکی از دستیاران دراگان اسکوچیچ علیه کارلوس کی‌روش مصاحبه کرد.
نگاهی گذرا به اتفاقات پیرامونی تیم ملی فوتبال ایران نشان از حاشیه های فراوان تیمی دارد که قرار بود در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد اما اسیر همین حاشیه ها شد.
سرمربی تیم‌ ملی اولین مصاحبه خود در جایگاه جدیدش را با خبرنگاران انجام داد.
سرمربی سابق تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد.
اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی دقایقی قبل پستی را علیه مهدی تاج و مهدی محمدنبی، مدیران فدراسیون فوتبال منتشر کرد و به شدت به اعضای فدراسیون فوتبال حمله کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که روز بازی با انگلیس مصاحبه انتقادی علیه برخی از بازیکنان تیم ملی داشت، این بار در آستانه دیدار با آمریکا به کارلوس کی روش برای شکست آمریکا راهکار داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اتفاقاتی که در دوران حضورش در این تیم افتاده بود را افشا کرد و به صورت رسمی نام طارمی، انصاریفرد و حاج‌صفی را در ارتباط با اخراجش به میان آورد.
اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی سکوت خود را در کرواسی شکست؛ چیزی که از قبل هم انتظار می‌رفت.
«مربیان بزرگ با تیمی که مربی دارد مذاکره نمی کنند یا با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی به بازیکنانی که در حال کار کردن با مربی دیگری هستند، خودنمایی نمی کنند.»
هیچ کس به جز مهدی طارمی از این بی نظمی صحبت نکرده بود و او بود که در مصاحبه با عادل فردوسی پور کاری کرد که پشت پرده‌های تیم ملی مشخص شود و در نهایت اسکوچیچ در آستانه جام جهانی جای خود را به کارلوس کی‌روش بدهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: یه خاطر مسائل لجستیکی و گرمای هوا زمان تمرین و مصاحبه تغییر کرد که من عذرخواهی می کنم.
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
سرمربی سابق تیم ملی برای اینکه از تلاش خبرنگاران برای مصاحبه فرار کند طی دو سه روز گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
کریمی مصاحبه نبی در خصوص ماندن اسکوچیچ را در استوری خود قرار دارد و بعد هم یکی از نامه‌های قدیمی او در زمان دبیرکلی فدراسیون را افشا کرد.
سرمربى تیم ملى فوتبال ایران انتشار برخى اخبار و مصاحبه هاى منتشر شده از قول خودش را تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مصاحبه منتسب به خود درباره برانکو ایوانکوویچ را صراحتا تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مصاحبه منتسب به خود درباره برانکو ایوانکوویچ را صراحتا تکذیب کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ آتش سوزی گسترده در کارخانه رنگسازی/ کشف ۱۸۰ کیلو حشیش در فارس/ سردسته باند سارقان خشن در ایستگاه مرگ/ ۶ کشته در سقوط مرگبار وانت مزدا به دره/ قاتل افسر پلیس دستگیر شد/ سرقت گوشی به سفارش مالخر/ متهم: دخترک را کنار دیوار خفه کردم!/ همدستی مادر و پسر برای قتل پدر
ماجدی ابتدا قصد نداشته اسکوچیچ را به حضور بپذیرد و اعلام کرده به حدی از دست او به خاطر مصاحبه های پخش شده از تلویزیون شاکی است که ترجیح می‌دهد فعلاً با او روبرو نشود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ