عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم سابق استقلال و تیم ملی در آخرین مصاحبه اش به ابهامات و اتهاماتی که وجود داشته پاسخ شفاف داده است.
آدرین رابیو، هافبک فرانسوی، معتقد است که اینتر نسبت به چند سال اخیر ضعیف‌تر شده و دلیل شکستش برابر یووه همین بوده است.
بعد از ادعای دیروز سرخیو آگوئرو مبنی بر اینکه لیونل مسی به فکر بازگشت به تیم دوران کودکی‌اش نیوولز اولدبویز است، ماکسی رودریگز، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، به او پاسخ داد.
نگاهی به آمار پاس گل‌های ارسال شده توسط بازیکنان پرسپولیس مشخص میکند مهدی ترابی در صدر موقعیت سازترین بازیکنان این تیم قرار دارد.
پیام الساندرو فلورنزی، مدافع میلان و تیم ملی ایتالیا، برای جان‌لوکا ویالی، پیامی که دیگر پاسخی دریافت نخواهد کرد، دوست‌داران ویالی را متاثر کرده است.
آنخل دیماریا ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین با پاس دیدنی مسی دروازه تیم ملی فوتبال فرانسه را برای بار دوم باز کرد.
عدم گلزنی و پاس گل دو ستاره فرانسه بهترین اتفاق برای کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود.
لوییس فان‌خال، سرمربی باتجربه تیم ملی هلند، به شکل جالبی پاسخ انتقادات آنخل دی ماریا را داده است.
دژان لوورن مدافع تیم ملی کرواسی به شوخی دوستش محمد صلاح درباره راهیابی کرواسی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی پاسخ داد.
ممفیس دیپای، ستاره تیم ملی هلند، پاسخ تندی به چارلز بارکلی، اسطوره بسکتبال آمریکا داده است.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
ستاره پابه‌سن‌گذاشته تیم ملی اروگوئه در پاسخ به سوالی در مورد علت شکست برابر پرتغال، پاسخگویی سرمربی را خواستار شد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره تیم ملی آرژانتین، معتقد است پاسی که به لیونل مسی داد افتضاح بوده اما او از همان پاس هم استفاده کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات کاپیتان و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان پاسخ داد و گفت: به عنوان یک آمریکایی- آلمانی ما می‌فهمیم که تو از ما حمایت نمی‌کنی و مشکلی هم نداریم.
اظهارات یورگن کلینزمن ستاره اسبق فوتبال آلمان در برنامه مچ آف د دی با پاسخ سریع کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران همراه بود.
ستاره ریزنقش و تکنیکی تیم ملی ایران پس از پاس گل مقابل انگلیس به ترکیب دیدار برابر ولز رسید.
پاس گل تماشایی کریستین پولیشیچ به تیموتی وه‌آ در بازی امشب آمریکا و ولز بار دیگر نشان داد این ستاره چلسی یکی از ستاره‌های اصلی تیم ملی آمریکا است.
وین رونی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ و آرژانتین مدعی قهرمانی در جام جهانی 2022 است.
لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در پاسخ به صحبت‌های اخیر لیونل مسی درباره او از ستاره آرژانتینی که زمانی در بارسا بازیکنش بوده تمجید کرد.
در آلمان اخیرا تلاش هایی شد تا تونی کروس از خداحافظی منصرف شده و به تیم ملی برگردد ولی پاسخ ستاره رئال منفی بود.
به نظر می‌رسد در نهایت امین اسماعیل نژاد در این فصل برای پاس گرگان به میدان خواهد رفت.
گوتی، هافبک سابق رئال مادرید، به اظهارنظر اخیر لیونل مسی در مورد رئال واکنش منفی نشان داد.
نمایش درخشان و پاس گل ستاره ایرانی فاینورد برای جلوگیری از باخت سنگین این تیم کافی نبود.
سعید صادقی با ۱۴ پاس گل آقای پاس گل فصل گذشته و رکورددار پاس گل لیگ برتر شد و حتی لقب دی‌بروینه (ستاره بی بدیل خط میانی منچستر سیتی و تیم ملی بلژیک) را از رسانه‌ها گرفت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ