سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مصاحبه منتسب به خود درباره برانکو ایوانکوویچ را صراحتا تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسطوره پرسپوليس صحبت‌های جالبی در خصوص تصمیمی که بیرانوند این روزها دنبال می‌کند، دارد.
به فاصله یک روز پس از اظهارنظر در خصوص خطر حذف جمهوریت نظام در جمع مشاوران دولت اصلاحات و فعالان اصلاح‌طلب، این‌بار سید محمد خاتمی با ارسال پیامی به سومین کنگره حزب توسعه ملی تلاش می‌کند از «تعلل‌ها»، «عدم‌النفع‌ها» و «چالش‌ها»‌ی پیش روی کشور سخن بگوید.
یکی از حجیم‌ترین بدنسازان تاریخ دنیای پرورش اندام در خصوص هادی چوپان صحبت کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: هیچکس حق اظهارنظر غیر مسئولانه در خصوص همکاری نظامی چین و روسیه ندارد.
مدیرعامل سپاهان در خصوص جنجال‌های پیرامون بازی با زنیت اظهارنظر کرد.
کاپیتان پرسپولیس با اظهاراتی تند در خصوص اتفاقات بازی فولاد اظهارنظر کرد.
کاپیتان پرسپولیس با اظهاراتی تند در خصوص اتفاقات بازی فولاد اظهارنظر کرد.
معاون اول قوه قضاییه در خصوص خبر اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی یک شرکت گفت: نمی‌توان اظهارنظر غیر کارشناسی کرد زیرا باید تشخیص داده شود که مشکل چه بوده و چه جرمی اتفاق افتاده است.
معترضان علاوه بر عصبانیت از طرح اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو، از اینکه نخست‌وزیر اسراییل هنوز اظهارنظری در خصوص حکم دیوان عالی مبنی بر لغو انتصاب آریه درعی به عنوان وزیر ارشد کابینه نکرده بود، خشمگین بودند.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: محدود کردن رئیس و هیئت رئیسه مجلس در خصوص اظهارنظر قبل از شروع جلسه خلاف آئین نامه داخلی مجلس است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی مداخله جویانه و بی پایه در خصوص بازداشت اتباع این کشور از سوی جمهوری اسلامی ایران اظهارنظر کرد.
وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت بار دیگر در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی اظهارنظر کرد.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: صحبت‌های آقای میرسلیم دخالت در امور قضایی است زیرا در قانون اساسی، بحث تفکیک قوا را داریم. نکته بعدی این است که به نظر می‌رسد ایشان باید این حرف‌ها را در خصوص فرزند گرامی‌شان که در زندان است، می‌زد.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۱۷۶ درصدی نماد به چشم می‌خورد.. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
مدافع اسبق پرتغال اظهارنظری که از سوی وی باعث ایجاد حاشیه در خصوص کریس رونالدو شده بود را تصحیح کرد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی، در خصوص پنالتی تیم ملی کشورمان اظهارنظر کرد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی، در خصوص پنالتی تیم ملی کشورمان اظهارنظر کرد.
«فیصل بن فرحان» - وزیر خارجه عربستان - در گفتگو با شبکه العربیه در پاسخ به پرسشی در خصوص اعتراضات اخیر در ایران گفت: سیاست ثابت ما عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها است و نمی‌خواهد در این خصوص اظهارنظر کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مهلت ۱۵ روزه برای اظهارنظر شورای فقهی در خصوص مسائل بانکداری که توسط رئیس کل به این شورا ارجاع شده، را تعیین کردند.
وزارت صمت در نامه ای در مورد ورود ماشین آلات و تجهیزات خط تولید واحدهای تولیدی موضوع بند الف ماده ۳۹ قانون احکام دائمی در خصوص چگونگی دریافت گواهی چک بابت مالیات بر ارزش افزوده توضیح داد.
سرمربی گل‌گهر در خوش‌و‌بش ابتدای بازی با نیمکت استقلال اظهارنظر جالبی در خصوص شاگرد قدیمی‌اش داشت.
دبیر در خصوص لزوم ایجاد وفاق ملی بین مردم تا اینکه برخی وارد اهداف اغتشاشگران نشوند، عنوان کرد: هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مصاحبه منتسب به خود درباره برانکو ایوانکوویچ را صراحتا تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ