اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی دقایقی قبل پستی را علیه مهدی تاج و مهدی محمدنبی، مدیران فدراسیون فوتبال منتشر کرد و به شدت به اعضای فدراسیون فوتبال حمله کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم جوانان کرواسی در اولین بازی مرحله گروهی یورو 2023 شکست خورد.
تیم ملی زیر 21 سال کرواسی امروز در نخستین بازی خود در جام ملت های اروپا تحت هدایت اسکوچیچ به مصاف اوکراین خواهد رفت.
بالاخره و پس از مدت‌ها یکی از دستیاران دراگان اسکوچیچ علیه کارلوس کی‌روش مصاحبه کرد.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اظهارات دراگان اسکوچیچ علیه تیم ملی را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.
فدراسیون فوتبال به اظهارات سرمربی پیشین تیم ملی ایران پاسخ داد و او را تهدید به شکایت به نهادهای بین المللی کرد.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد: طرح موضوعات‌ کذب و دور از واقعیت که به قصد جوسازی علیه فوتبال ملی ایران انجام گرفته با ارائه مدارک مقتضی در مراجع ذیصلاح بین المللی و ملی پیگیری خواهد شد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که روز بازی با انگلیس مصاحبه انتقادی علیه برخی از بازیکنان تیم ملی داشت، این بار در آستانه دیدار با آمریکا به کارلوس کی روش برای شکست آمریکا راهکار داد.
این شروع طوفان اسکوچیچ علیه سرمربی فعلی ایران است: هدایت ایران در قطر بر عهده کی روش است که دو بار در مسابقات مقدماتی اخراج شد و من مفسر تلویزیون شدم.
خلیل زاده در حالی به جمع شاگردان کی روش اضافه شد که در دوران حضور دراگان اسکوچیچ توانست پیراهن تیم ملی را بر تن کند و مصاحبه‌های تندی را علیه کی روش انجام داد
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
سعید عزت‌اللهی می‌گوید دراگان اسکوچیچ تلاشش را کرد و زحمتش را کشید و باید احترام او به عنوان سرمربی تیم ملی حفظ شود.
علی کلانتری می گوید بابت نحوه جدایی اسکوچیچ از تیم ملی تأسف می خورد.
کریمی مصاحبه نبی در خصوص ماندن اسکوچیچ را در استوری خود قرار دارد و بعد هم یکی از نامه‌های قدیمی او در زمان دبیرکلی فدراسیون را افشا کرد.
نتایج خوبی با تیم ملی گرفته‌اید و از شما تشکر می‌کنم. درست نیست با یک باخت این همه روی‌تان بریزند. قطعا با تیم خوبی که دارید می‌توانید در جام جهانی هم نتایج خوبی بگیرید.
علی پروین در دیدار کوتاهی که با سرمربی تیم ملی ایران داشت به تمجید و حمایت از او پرداخت.
علی پروین در دیدار با دراگان اسکوچیچ گفت: شما نتایج خوبی با تیم ملی ما گرفته اید که من از شما تشکر میکنم و قطعا با تیم خوبی که دارید می‌توانید نتایج خوبی در جام جهانی بگیرید.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید با علی دایی و هیچ گزینه دیگری مذاکره نکرده چرا که فدراسیون تا سال 2023 با سرمربی تیم ملی قرارداد دارد.
مصوبه کمیته فنی این بود که علی دایی به جای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود. به همین خاطر میرشاد ماجدی با علی دایی وارد مذاکره شد و زمانی که علی دایی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد طبیعی بود که هیات رئیسه تصمیم کمیته فنی را وتو کند.
شرایط و درگیری‌های به وجود آمده در تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتشار برخی اخبار و مصاحبه‌های منتشر شده از قول خودش را تکذیب کرد.
سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه یک مربی بعد از کار در ایران میتواند در بارسلونا و رئال مادرید مربیگری کند، گفت:اسکوچیچ فکر کرد علیه او کار میکنم و پاسخ تماسهایم را نداد.
هر شخصی که بتواند ده سال را در ایران این با موفقیت پشت سر بگذارد، توانایی تمرین دادن به بارسلونا در قبل از ظهر و هدایت رئال مادرید در بعد از ظهر همان روز را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ