سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمتش برکنار شد، گفت: تماشای دعوای مخالفان و طرفدارانم در ایران دردناک بود اما سرانجام بر همه چیز غلبه کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم جوانان کرواسی در اولین بازی مرحله گروهی یورو 2023 شکست خورد.
تیم ملی زیر 21 سال کرواسی امروز در نخستین بازی خود در جام ملت های اروپا تحت هدایت اسکوچیچ به مصاف اوکراین خواهد رفت.
اسکوچیچ سرمربی تیم ملی امید کرواسی شد
رسانه‌های کرواسی خبر دادند دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال جوانان کرواسی انتخاب شده است.
نگاهی گذرا به اتفاقات پیرامونی تیم ملی فوتبال ایران نشان از حاشیه های فراوان تیمی دارد که قرار بود در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد اما اسیر همین حاشیه ها شد.
سرمربی سابق تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد.
اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی دقایقی قبل پستی را علیه مهدی تاج و مهدی محمدنبی، مدیران فدراسیون فوتبال منتشر کرد و به شدت به اعضای فدراسیون فوتبال حمله کرد.
یکی از نفرات حاضر در استادیوم لوسیل، دراگان اسکوچیچ بود و شکست سنگین کرواسی را از نزدیک تماشا کرد.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران در جام جهانی فقط در بازی دوم خود مقابل ولز به تیمی که من داشتم نزدیک شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: چند پیشنهاد دارم، ولی می‌خواهم در آسیا بمانم.
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تماشای شکست ایران مقابل انگلیس در جام جهانی برایم سخت بود.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 می‌گوید با وجود زمان کمی که تا آغاز مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان وجود دارد، تغییر اسکوچیچ تصمیم خوبی بوده است.
مربی آلومینیوم اراک از تفاوت سبک کی‌روش و اسکوچیچ و مسائل فنی مربوط به تیم ملی نکاتی به زبان آورد.
پس از نتایج ضعیفی که انگلیس در ماه های اخیر کسب کرده، اکنون گرت ساوت‌گیت با خطر از دست دادن شغلش روبرو شده است.
به نظر می رسد ازاین پس مهدی مهدوی کیا را در قامت سرمربی تیم امید در فوتبال ایران نخواهیم دید و حضور او در تیم امید همانند فرهاد مجیدی کوتاه مدت بود.
سکوت اسکوچیچ که در یکی از بدترین برهه‌های تاریخ فوتبال ایران هدایت تیم ملی را عهده‌دار شد، ادامه‌دار است، ولی باید دید این سکوت تا ترک ایران هم ادامه پیدا می‌کند
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
دین محمدی، پیشکسوت فوتبال گفت: در این مقطع که زمان زیادی تا جام جهانی نداریم عوض کردن سرمربی تیم ملی اشتباه است، رسانه‌ها، فدراسیون و همه باید از اسکوچیچ حمایت کنیم.
دراگان اسکوچیچ برای دیدن بازی پیکان و نساجی در ورزشگاه دستگردی حاضر شد.
دراگان اسکوچیچ برای دیدن بازی پیکان و نساجی در ورزشگاه دستگردی حاضر شد.
اصفهان- داور بازی ذوب آهن و پرسپولیس در صحنه اخراج نادر محمدی در حالی که ابتدا از دادن کارت منصرف شد، نهایتاً این بازیکن ا اخراج کرد.
حمید استیلی می گوید که فدراسیون سه بازی تدارکاتی برای تیم ملی تدارک دید اما اسکوچیچ به آنها اعلام کرد برگزاری دو دیدار نیز کفایت می کند.
هر شخصی که بتواند ده سال را در ایران این با موفقیت پشت سر بگذارد، توانایی تمرین دادن به بارسلونا در قبل از ظهر و هدایت رئال مادرید در بعد از ظهر همان روز را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ