«مربیان بزرگ با تیمی که مربی دارد مذاکره نمی کنند یا با ارسال پیام در شبکه های اجتماعی به بازیکنانی که در حال کار کردن با مربی دیگری هستند، خودنمایی نمی کنند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه موقت تهران درباره عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت که این اتفاق نقطه عطفی بود در دولت سیزدهم و با روی کار آمدن یک سید خدا به دست آمد و در جنبه های مختلف دیپلماسی سیاسی و بین المللی و اقتصادی گشایش ایجاد کرد.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول سه سال گارانتی بوده و در صورت بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتریان از طریق مراجعه به کانال های ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو ٠٩٦٤٤٠ قابل بررسی و رسیدگی است.
عضو هیئت علمی گروه بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه با بیان اینکه ارتباط جنسی شایع‌ترین راه انتقال ایدز در ایران و جهان به شمار می‌رود، به تشریح چند باور غلط درباره راه‌های انتقال این بیماری پرداخت.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را در طرح فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه و بدون قرعه کشی عرضه می کند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
طبق صحبت های جدید رئیس فیفا احتمال تغییر در نحوه برگزاری جام جهانی بعدی که 48 تیم در آن حضور خواهند داشت، بالاست.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
دور دوم مرحله گروهی جام جهانی با معرفی سه تیم صعود کننده به پایان رسید.
هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه B به میزبانی ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.
هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه B به میزبانی ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.
در معرفی کوتاه گروه دوم جام جهانی از سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به عنوان سه ستاره کلیدی ایران یاد شده است.
در قسمت دوم به بررسی حریفان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی خواهیم پرداخت.
نیروهای حشد شعبی عراق سه عضو گروه تروریستی داعش از جمله یک سرکرده آن را در شمال موصل به هلاکت رساندند.
مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) امروز (شنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.
گروه های فلسطینی روز سه شنبه هفته جاری نشستی را در الجزایر در راستای حل اختلافات داخلی برگزار می کنند.
پلیس امنیت فدرال روسیه از بازداشت سه فرد مرتبط با گروه تروریستی «هیئت تحریر الشام» در نقاط مختلف این کشور خبر داد.
از چهار تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی تنها شاگردان کارلوس کی روش توانستند دیدار تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.
در پایان رقابتهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان سه ملی‌پوش ایران حذف شدند و یک نماینده به گروه بازنده‌ها رفت.
مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان اعلام کرد: هلدینگ ماهان درنظر دارد با بهره‌گیری از روش‌های فنی نوین و استفاده از نیروی انسانی توانمند و متخصص به یکی از 10 شرکت برتر در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه معادن و صنایع معدنی کشور تا سال 1404 تبدیل شود.
برهنگی امروز دنیای غرب هم یک بیماری است که درمان خواهد شد. تا حدود هفتاد سال پیش این وضع رسوا در غرب نبود، بلکه بانوان پوشش تقریباً کامل داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ